#


دکوراسیون خانه خود را با طرح بازی تاج و تخت چیدمان کنید

تاج و تخت
11 دسامبر 2017 بدون نظر 1857 بازدید

دکوراسیون خانه خود را با طرح بازی تاج و تخت چیدمان کنید

دکوراسیون خانه خود را با طرح بازی تاج و تخت چیدمان کنید

در سال های اخیر بازی های مهیج بسیاری در اختیار افراد قرار گرفته است و برخی از افراد از تم های این بازی ها در دکوراسیون خانه خود استفاده کرده اند. بازی تاج و تخت یکی از بازی های هیجان انگیزی است که می توان از آن الهام گرفت و خانه خود را به سبک این بازی مهیج چیدمان کرد.

استفاده از تصویر گرگ در دکوراسیون اتاق خواب

در سریال بازی تاج و تخت دکوراسیون های بسیار زیبا و خیره کننده ای و کاخ های پادشاهی بسیار شکوهمندی نشان داده می شود که افراد از آن ها ایده گرفته و در دکوراسیون خانه خود استفاده می کنند. یکی از خاندانی که در بازی تاج و تخت وجود دارند استاک ها هستند و گرگ های زیبا به عنوان نماد این خاندان شناخته می شوند. افرادی که به گرگ علاقه دارند می توانند در دکوراسیون اتاق خواب خود از یک روتختی که تصویر یک گرگ را نشان می دهد استفاده نمایند. البته می توانید از تابلوهایی که دارای این تصویر نیز هستند در دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید و در خانه خود نمادی از خاندان استارک را به کار ببرید.

تاج و تخت

تاج و تخت

نصب نوشته زمستان در حال آمدن است

یکی از مهمترین جملاتی که در سریال بازی تاج و تخت به کار برده می شود این است: زمستان در راه است. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سریال هیجان انگیز هستید می توانید این جمله را بر روی وسایل دکوری که در خانه تانوجود دارد نوشته و معنای واقعی آن را درک کنید. در واقع آمدن زمستان به سختی هایی اشاره دارد که در زندگی می تواند به هر کسی روی بیاورد و اگر خود را برای رویارویی با آن آماده کنید مسلما می توانید در زندگی خود همیشه پیروز باشید.

این جمله با مفهوم را بر روی تابلوهایی که در خانه دارید و یا بر روی پادری که در قسمت ورودی انداخته اید و یا بر روی برخی از لوازم دکوری که در مقابل دید هستند بنویسید و همواره آن را به یاد داشته باشید. البته توجه کنید که حک این نوشته بر روی تک تک این لوازم الزامی نیست و شما می توانید بر روی یک وسیله ساده این کار را انجام دهید.

استفاده از جزئیات کوچک بازی تاج و تخت در دکوراسیون داخلی

هیچ نیازی نیست تا از عناصر بزرگی که در این سریال زیبا وجود دارد در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید بلکه به جای آن می توانید از کوچک ترین عناصری که در این سریال دیده می شود الهام گرفته و در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. می توانید از آباژور هایی که دارای پایه های چوبی هستند و یا کوسن هایی که طرح گوزن بر روی آن ها نقش بسته است استفاده کرده و خانه خود را به سبک این سریال جذاب دکوراسیون کنید.

استفاده از عنصری همچون شاخ گوزن به عنوان محلی برای جواهرات

در این سریال زیبا ایده های بسیار زیادی وجود دارد که می توانیداز آن ها درخانه خود استفاده کنید. برای خانم هایی که به این سریال علاقه مند هستند توصیه می کنیم از عنصری به مانند شاخ گوزن استفاده کند و جواهرات و زیورآلات خود را بر روی آن قرار دهد و با هر بار دیدن این عنصر به یاد سریال محبوب خود بیفتد.

تاج و تخت

تاج و تخت

چاپ نمادهای بازی تاج و تخت بر روی لیوان

یکی دیگر از ایده هایی که این سریال در اختیار شما قرار می دهد چاپ نماد خاندان های موجود در این سریال بر روی تمام لیوان های مورد استفاده تان است. البته توجه داشته باشید برای داشتن این لیوان ها هیچ لزومی ندارد به سراغ خرید آن ها بروید و با کمترین هزینه میتوانید خودتان این طرح ها را بر روی لیوان ها ایجاد کنید.

اگر خلاقیت هنری را در خود می بینید می توانید طرح این خاندان ها را بر روی لیوان های پذیرایی خود کشیده و نوشیدنی های خود را در این لیوان ها سرو کنید و تمام دوستانی را که به این سریال علاقه مند هستند را با خود شریک کنید.

مصالح و مواد مختلف را بایکدیگر ترکیب کنید

 یکی دیگر از ایده های داشتن خانه ای به سبک بازی تاج و تخت به کار بردن مواد و مصالحی است که با یکدیگر ترکیب شده اند و موجب می شوندتا خانه شما شباهت بسیاری به کاخ خاندان های بازی تاج و تخت داشته باشد. اگر تمایل دارید خانه ای بهسبک قصر خاندان لنیستر داشته باشید بهتر است دیوارهای خانه خود را آجری کرده و برای کف خانه از سنگ استفاده کنید. این طرح موجب می شود تا همیشه به یاد این خاندان افتاده و سریال مورد علاقه تان پیش چشمتان مجسم شود. برای اینکه دکوراسیون خانه خود را تکمیل کنید بهتر است به سراغ استفاده از مبلمان کلاسیک رفته و از میان مدل های چوبی بهترین آن ها را انتخاب کنید.

استفاده از لوسترهای شمع دار در دکوراسیون منزل

یکی دیگر از مواردی که در سریال بازی تاج و تخت دیده می شود لوسترهای آن است. اگر بخواهید می توانید از لوسترهایی که در کنار لامپ از شمع نیز در طراحی آن ها استفاده شده است در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کرده و نمایی همچون کاخ های این سریال جذاب را به وجود بیاورید. در کنار این لوسترهای زیبا می توانید از درهای چوبی که طرح قدیمی در آن ها به کار رفته نیز استفاده کرده و دکوراسیون خانه خود را کامل کنید.

تاج و تخت

تاج و تخت

استفاده از کاغذ دیواری هایی که شبیه فرش هستند

 در این سریال جذاب فرش هایی به کار رفته که می توانید از کاغذ دیورای هایی که دارای طرح هایی همچون این فرش ها هستند در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید و اگر نتوانستید در میان طرح های آماده بازاری مانند آن ها را گیدا کنید می توانید سفارش دهید تا طرحی از این فرش ها برای شما تهیه شود و بتوانید در دیوارهای خانه خود از آن ها استفاده کنید.

استفاده از وسایل کم کاربرد در خانه

اگر در خانه خود وسایلی همچون یک قفس قدیمی دارید که دیگر کاربرد چندانی را برای شما ندارد می توانید از آن به عنوان یک لوستر زیبا استفاده کنید. زمانی که ب این لوستر نگاه کنید مسلما بهیاد این سریال مهیج خواهید افتاد و این کار می تواند علاوه بر هزینه بسیار کم جذابیت خاصی را به خانه شما ببخشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *