#


دکوراسیون ایده آل با استفاده از پارتیشن پلکسی گلاس

22 ژانویه 2018 يك نظر 2919 بازدید

دکوراسیون ایده آل با استفاده از پارتیشن پلکسی گلاس

دکوراسیون ایده آل با استفاده از پارتیشن پلکسی گلاس

در دکوراسیون هر خانه ای فضاهایی وجود دارد که باید به نحوی آن ها را از دیگر فضاها جدا کرد. برای اینکه بتوانید فضاهای داخلی را به سادگی از یکدیگر جدا کنید می توانید از عناصر مختلفی استفاده کنید. پارتیشن های پلکسی گلاس یکی از عناصر موثری است که در حال حاضر بسیار از آن ها استفاده می شود و کاربرد بسیاری در زمینه های مختلف دارند و موجب می شوند دکوراسیون منزل شما به زیبایی خود را نشان دهد.

پلکسی گلاس ها دارای مزایای بسیاری هستند که نسبت به دیگر پارتیشن ها دارند ولی یکی از مهمترین آن ها این است که نور به میزان بسیار زیادی از آن ها عبور می کنند و دلیل آن هم شفافیت این پارتیشن های مدرن و جذاب است. البته باید این نکته را نیز خاطر نشان شویم که پلکسی گلاس ها دارای انواع مات نیز هستند که می تواند نور را به خوبی از خود عبور دهد اما مسلما در مورد آن ها نور با شدت کمتری نسبت به مدل های شفاف عبور خواهد کرد.

پلکسی گلاس پارتیشنی از جنس پلاستیک

در حال حاضر محصولات و تولیدات بسیار متنوعی وجود دارد که در تولید آن ها از خانواده پلاستیک ها استفاده شده است و می توان از آن ها در طراحی داخلی منازل استفاده های بسیاری داشت. اگر بخواهیم پلکسی گلاس ها را معرفی کنیم می توانیم ان ها را نمونه ای از پلاستیک های شفاف به شمار بیاوریم که جنس اصلی آن ها پلی کربنات می باشد و مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند و می توانند جلوه ای خاص به دکوراسیون داخلی منزل شما بدهند. البته از این عنصر در خصوص مکان های تجاری نیز استفاده می شود و قادر است دکوراسیونی ایده آل و چشمگیر را به وجود بیاورند.

یکی دیگر از مزایایی که برای پلکسی گلاس ها می توان در نظر گرفت استفاده از آن ها به شکل انحنا و حالتی قوس دار می باشد. طراحی پلکسی گلاس ها به گونه ای است که موجب می شود افراد به تناسب نیازی که دارند از مدل های مختلف این صفحات که به شکل تخت و صاف هستند و یا از انواع منحنی آن گزینه ای را انتخاب کرده و در دکوراسیون فضای مورد نظر خود به کار بگیرند. یکی دیگر از مزایایی که برای این پارتیشن های زیبا می توان عنوان کرد این است که رطوبت بر روی آن ها هیچ تاثیری ندارد و به هیچ عنوان رطوبت در آن ها نفوذ نخواهد کرد. ضد آب بودن این پارتیشن های مدرن موجب شده تا ازآن ها در فضاهای مختلفی که دارای شرایط آب و هوایی متفاوت هستند به راحتی استفاده کرد.

دیوارهایی تزئینی با نقش و نگارهای جذاب و دل انگیز

زمانی که برای اولین بار چشم تان به پلکسی گلاس ها بیفتد احساس می کنید عنصری شیشه ای را پیش روی خود دارید و این احتمال را خواهید داد که ممکن است قابلیت شکستن را داشته باشد و بسیار محتاط عمل خواهید نمود. در پاسخ به این افکار باید بگوئیم پلکسی گلاس ها جزو پارتیشن های نشکن محسوب می شوند و این مساله به شما این امکان را می دهد که بر روی آن ها طرح و نقش مورد نظر خود را حکاکی نمائید و نقشی دلخواه و زیبا را به وجود بیاورید.

البته ناگفته نماند در حال حاضر مدل ها و نمونه های بسیاری در بازار وجود دارد که دارای تنوع بالایی هستند و رنگ و طرح های زیبا و جذابی در تولید آن ها به کار رفته است. اگر طرح هایی که در بازار وجود دارد نتوانست نظر شماا را به خود جلب نماید می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید تا به این ترتیب طرحی متفاوت و زیبا را در مورد دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

پارتیشن های پلکسی گلاس این امکان را به کاربران می دهند که تصویر مورد نظر خود را بر روی آن ها چاپ نمایند و تصویری زیبا را به وجود خواهد اورد. اگر به این کار تمایل دارید باید به سراغ متخصصین این کار بروید که با نام فتو پلکسی پنل کار شناخته می شوند و در عرصه کاری خود مهارت و تخصص بالایی دارند و می توانند تصویر مورد نظر شما را با ظرافت بسیار و کیفیت بالایی بر روی صفحات پلکسی گلاس چاپ نمایند. استفاده از تصویر بر روی این صفحات زیبا باعث می شود تا دکوراسیونی مدرن و متفاوت داشته باشید.

چگونگی اتصال پلکسی گلاس ها به یکدیگر برای استفاده در طراحی داخلی

پارتیشن های پلکسی گلاس قابلیت های بسیاری دارند و امکانات بسیاری را نیز برای کاربران به ارمغان آورده اند. یکی از امکاناتی که این صفحه های دکوراتیو دارند این است که می توانید مدل های متنوع آن ها را در کنار هم قرار داده و طرح زیبا و بینظیری را به وجود بیاورید که تنها مختص خود شما است.

امکان این نیز برای شما وجود دارد که پلکسی های خود را درون قاب و یا چهارچوب قرار داده و طرحی خاص و متنوع در فضای خانه خود به وجود بیاورید و دکوراسیون همیشگی منزل خود را به شکلی زیبا متحول کنید. امکان دیگری برای شما وجود دارد که به وسیله آن می توانید تایل های پلکسی را به یکدیگر متصل کنید و آن هم استفاده از زنجیر و قلاب است که موجب می شود پس از اتصال پلکسی ها به یکدیگر آن ها را از سقف بیاویزید و طرحی فوق العاده جذاب را به وجود بیاورید.

آن دسته از افرادی که تمایل دارند در خصوص دکوراسیون خانه خود متفاوت عمل کرده و فضایی خاص و ویژه را به وجود بیاورند می توانند در کنار پلکسی گلاس ها از عناصر دیگری همچون بلوک های شیشه ای بهره برده و آن ها را با پلکسی ها ادغام نمایند و در دکوراسیون محل مورد نظر خود به کار بگیرند. در حال حاضر پلکسی های متنوعی با اندازه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که البته معمول ترین ابعادی که در خصوص این صفحات به کار می رود30 در30 سانتیمتر می باشد.

اگر به دنبال دست یابی به نتیجه ای بینظیر هستید توصیه می کنیم در خصوص استفاده از پلکسی گلاس ها به سراغ رنگ های مختلف بروید و از ترکیب رنگی متنوع در کنار یکدیگر استفاده نمائید. این کار به شما کمک می کند تا طرحی زیبا با رنگ هایی متنوع و دلنشین را داشته باشید و بتوانید دکوراسیونی رنگی وچشم نواز را در منزل و محل کار خود به وجود بیاورید. قیمتی که پلکسی گلاس ها دارند بسیار مناسب است و می توان گفت قیمت هر تایل پلکسی که به ابعاد30 در30 سانتیمتر است چیزی در حدود پنج هزار تومان می باشد و می تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *