#


دکوراسیون اتاق خواب خود را با کاغذ دیواری منحصر بفرد کنید

اتاق خواب
25 نوامبر 2017 بدون نظر 1561 بازدید

دکوراسیون اتاق خواب خود را با کاغذ دیواری منحصر بفرد کنید

دکوراسیون اتاق خواب خود را با کاغذ دیواری منحصر بفرد کنید

اگر از دکوراسیون اتاق خواب خود خسته شده اید و می خواهید تنوعی در دکوراسیون این فضا ایجاد کنید بهتراست در مورد استفاده از کاغذ دیواری نیز فکر کنید. به کار بردن کاغذ دیواری یکی از راه حل هایی است که هم موجب می شود هزینه های زیادی گریبانگیر شما نشود و هم اینکه باعث خواهد شد فضای اتاق شما به یک فضای زیبا و مجلل تبدیل گردد.

در حال حاضر تنوع زیادی در طراحی کاغذ دیواری ها ایجاد شده است و انواع مختلف و تجملاتی ای تولید و روانه بازار شده است. علاوه بر تنوع محصولات در مورد نصب و تعویض کاغذ دیواری ها هم باید بگوئیم دیگر به اندازه سال های گذشته سخت نیست و شما خود نیز با کمی دقت می توانید به راحتی آن ها را نصب کنید. با انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب می توانید اتاق خواب خود را به یک فضای زیبا و مجلل تبدیل نمائید که به کمترین هزینه برای شما به وجود آمده است.

عدم استفاده از کاغذ دیواری برای تمام دیوارها

گاهی افراد در مقابل پیشنهادی که مبنی بر استفاده از کاغذ دیواری بر روی دیوارهای اتاقشان می شود گمان می کنند باید تمام دیوارهایی که ر اتاق وجود دارد را با کاغذ دیواری بپوشانند در حالی اصلا اینطور نیست. با وجود اینکه در استفاده از کاغذ دیواری برای افراد محدودیتی وجود ندارد ولی باید بدانید که بهترین کار برای داشتن اتاق خوابی زیبا این است که در مورد یک یا دو دیواری که وجود دارد کاغذ دیواری را به کار بگیرید.

همانطور که در جریان هستید دیواری که بالای تخت خواب وجود دارد به عنوان نقطه کانونی در اتاق خواب شما دیده می شود پس بهتر است برای این دیوار از کاغذ دیواری استفاده نمائید تا از این قسمت به عنوان نقطه کانونی اتاق خواب خود استفاده کنید. در این صورت زمانی که یک فرد غریبه وارد اتاق شما شود در نگاه اول متوجه نقطه کانونی اتاق شده و دیوار بالای تخت خواب را خواهد دید.

بنابراین با توجه به این نکته بهتر است دیواری را که حکم اصلی ترین دیوار فضا را دارد برای کاغذ دیواری کردن مورد استفاده قرار بدهید. به جز دیوار اصلی می توانید یک یا دو دیوار دیگر را هم برای کاغذ دیواری انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که برای این دیوارها از چند طرح و رنگ در کنار هم استفاده کنید و در واقع یک ترکیب جدید را به وجود بیاورید. با این کار باعث می شوید علاوه بر استفاده کاغذ دیواری برای دیوارهای بیشتر فضای اتاق کادو پیچ نشده و طرح زیبا و جذابی را به خود بگیرد.

اتاق خواب

اتاق خواب

استفاده از کاغذ دیواری هایی به سبک روستیک

در سال های اخیر افراد علاقه بسیار زیادی به سبک روستیک پیدا کرده اند اما این سبک می تواند هزینه هایی را برای شما به همراه داشته باشد. اگر صاحب خانه هستید و می خواهید از این سبک در فضای اتاق خواب خود استفاده کنید بهتر است از سبک روستیک استفاده کرده و اتاق خوابی زیبا به سبک روستیک داشته باشید.این کاغذ دیواری ها دارای طرح های مختلفی همچون سنگ، آجر و حتی چوب هستند که به شکلی کاملا طبیعی به نظر می رسند.

زمانی که از این طرح ها در اتاق خواب خود استفاده کنید به راستی یقین خواهید داشت که دیواری از این مصالح را در اتاق خواب خود به اجرا درآورده اید و این کار موجب می شود اتاقی زیبا و روستیک داشته و طرحی مدرن و زیبا را برای خود به وجود بیاورید. البته از این کاغذ دیواری ها در قسمت های دیگر خانه خود نیز می توانید استفاده کنید که موجب می شود فضای مورد استفاده به زیبایی بسیاری دیده شود و این مساله در زیباتر جلوه گر شدن خانه شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

توجه به کاغذ دیواری هایی که رویایی به نظر می رسند

برخی از کاغذ دیواری ها با طرح های جذابی که دارند موجب می شوند رویاهای شما به حقیقت تبدیل شود. اگر در دوران جوانی و نوجوانی خود رویایی داشته اید که با گذر عمر آن ها را فراموش کرده اید می توانید از کاغذ دیواری هایی که دارای طرح های مورد نظرتان هستند استفاده کنید و دکوراسیون اتاق خود را به حالت رویایی در بیاورید.

اتاق خواب

اتاق خواب

با کمی وقت گذاشتن و گشتن در بازار می توانید به طرح مورد علاقه خود دست پیدا کنید و اگر موفق به انجام این کار نشدید می توانید از افرادی که در این زمینه متخصص هستند کمک بگیرید تا بتوانید به رویاهای خود جامه عمل پوشانده و در قالب کاغذ دیواری وارد اتاق خواب خود کنید.

به کار گیری کاغذ دیواری با طرح انتزاعی

افرادی که تمایل دارند در اتاق خواب خود کاغذ دیواری خاص و منحصر بفردی را استفاده کنند می توانند از میان طرح های به روزی که وجود دارد یکی را انتخاب نمایند. در دنیای جدید کاغذ دیواری ها هم دارای تنوع بسیار زیاد هستند و هر فردی می تواند طرح مورد نظر خود را در بین تنوع زیاد و طرح های مختلف کاغذ دیواری پیدا کند.

با کمی صبر و تحمل می توانید در بین انواع مختلف کاغذ دیواری ها چرخیده و طرح مورد نظر خود را پیدا کنید. استفاده از کاغذ دیواری هایی که دارای طرح های انتزاعی هستند یکی از جالب ترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون منزل می باشد و شما می توانید در هر قسمت از خانه خود که خواستید این طرح ها را مورد استفاده قرار بدهید.

استفاده از کاغذ دیواری هایی که طرح سه بعدی دارند

در میان انواع مختلفی که از کاغذ دیواری ها وجود دارد طرح های سه بعدی نیز دیده می شود که اغلب به آن ها کاغذ دیواری پوستری نیز گفته می شود. کاغذ دیواری های سه بعدی طرح های بسیار جذابی دارند که می توانید در اتاق خواب خود از آن ها استفاده کرده و در زمان به سفر بروید.

اتاق خواب

اتاق خواب

می توانید از طرح های منظره این کاغذ دیواری ها استفاده نموده و با تجربه یک حس خوب و خوشایند به خواب بروید. اگر تمایل داشته باشید از این کاغذ دیواری ها استفاده کنید و نتوانید در میان تنوع بالایی که دارند طرح خوشایند خود را انتخاب کنید می توانید طرح مورد نظرتان را به متخصصینی که در زمینه کاغذ دیواری فعالیت می کنند سفارش دهید تا طرح مورد انتخاب تان به صورت اختصاصی برای شما آماده شود.

استفاده از کاغذ دیواری هم راه حلی کم هزینه است و هم اینکه به راحتی می توان آن را تمیز کرد. اگر پس از مدتی نیز از طرح آن دلزده شوید قابلیت این را دارند که به راحتی تعویض شوند و علاوه بر مقرون به صرفه بودن جذابیت خاصی نیز به محل مورد استفاده خواهند داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *