#


دکوراسیونی زیبا و جذاب با چیدمان صحیح قاب عکس داشته باشید

8 ژانویه 2018 بدون نظر 4927 بازدید

دکوراسیونی زیبا و جذاب با چیدمان صحیح قاب عکس داشته باشید

دکوراسیونی زیبا و جذاب با چیدمان صحیح قاب عکس داشته باشید

در خصوص دکوراسیونی که برای خانه خود به کار می برید تنها خرید وسایل و چیدمان آن ها به صورت شیک کافی نیست و باید دیوارها را نیز با طرحی خاص و زیبا تحت پوشش قرار دهید. یکی از مهمترین مواردی که موجب می شود تا دیوارهای اتاق شما زیباتر دیده شود به کار بردن قاب عکس های مختلف و نحوه چیدمان صحیح آن ها بر روی دیوارهای می باشد که می تواند در تزئین دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.

از آن جایی که اتاق ها به عنوان یکی از بخش های مهم در هر خانه ای شناخته می شوند بنابراین دکوراسیون آن ها نیز باید با دقت فراوانی انجام شود تا به یک فضای زیبا و کاربردی تبدیل گردند. استفاده از قاب عکس ها بر روی دیوار اتاق در اغلب مواقع به عنوان آخرین کاری است که در دکوراسیون داخلی انجام می شود اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این وسیله تزئینی می تواند در ابتدای کار طراحی در دکوراسیون منزل شما در نظر گرفته شود.

استفاده از قاب عکس ها می تواند در ابتدای کار در چیدمان خانه به کار گرفته شود و دیگر وسایل حول محوریت آن ها انجام شود. در دکوراسیون هایی که ابتدا از قاب عکس استفاده می شود بیشترین تمرکز چیدمان بر روی تابلوها است و دیگر لوازم به گونه ای چیده می شوند که تابلوها بهتر از قبل دیده شوند.

یکی از مزیت های قابب عکس هایی که بر روی دیوار نصب می شوند این است که به سادگی می توان نمونه هایی از آن ها را با قیمت بسیار مناسب تهیه کرده و در محل کار و یا بر روی دیوارهای خانه مورد استفاده قرار داد. گاهی اوقات هدف از نصب برخی از قاب عکس ها بیان کردن احساسات درونی می باشد و گاهی نیز افراد برای اینکه بتوانند زیبایی را نشان دهند اقدام به خریداری قاب عکس می کنند.

زمانی که قاب عکسی را خریداری می کنید می توانید دلایل مختلفی را داشته باشید اما چیزی که در این بین بسیار اهمیت دارد این است که شکل و اندازه و همچنین تعداد مناسبی از آن ها را برگیزینید. محلی که برای قرار دادن قاب عکس ها انتخاب می کنید باید مناسب آن باشد تا قاب عکس بتواند زیبایی خود را به بهترین شکل نشان دهد و به چشم بیاید.

چیدمان قاب عکس بر روی دیوار اصول خاص خود را دارد که اگر از آن ها پیروی کنید می توانید طرحی فوق العاده دیدنی را به کمک آن ها به وجود بیاورید. پس بهتر است در این مطلب ما را همراهی کنید تا با چند مدل چیدمان اصولی قاب عکس آشنا شوید.

استفاده از رنگ خنثی برای دیوار محل نصب قاب عکس ها

طراحان بسیاری هستند که در زمینه نصب قاب عکس بر روی دیوار ایده های فراوانی را ارائه می دهند. از نظر آن ها بهتر است دیواری را که برای نصب قاب عکس انتخاب می کنید به رنگ خنثی رنگ آمیزی کرده باشید. می توانید از رنگ های سفید و یا خاکستری برای این کار استفاده کنید و دیوار اتاقی را که قرار است قاب عکس ها بر روی آن قرار بگیرند و به نوعی محل اجتماع اعضای خانواده است همچون اتاق نشیمن را با این رنگ ها پوشش دهید.

اگر تمایل دارید در این فضا رنگ های بیشتری دیده شود می توانید در خصوص کوسن ها از رنگ های متنوعی استفاده کنید و یا قاب عکس های خود را در رنگ های مختلفی انتخاب کنید و در کنار یکدیگر قرار دهید. زمانی که در اتاق نشیمن خانه خود از قاب عکس های رنگی و یا کوسن هایی با رنگ های متنوع استفاده کنید می توانید ترکیب زیبایی را ایجاد کنید.

وجود یک مبل خاکستری رنگ در کنار کوسن هایی که رنگ های مختلفی در دوخت آن ها استفاده شده است به همراه دیوارهایی که به رنگ سفید هستند می تواند گزینه ای فوق العاده برای قرار گیری قاب عکس های رنگین شما باشد. بهتر است قاب عکس ها را در قسمت بالا و وسط مبل نصب کنید تا به این وسیله بتوانید طاهری مدرن و زیبا را برای دکوراسیون خانه خود به وجود بیاورید.

استفاده از قاب عکس هایی با سایز مختلف

یکی دیگر از اشکال چیدمان قاب عکس بر روی دیوار این است که از قاب عکس هایی که دارای اندازه مختلفی است استفاده کنید. در مورد اتاق نشیمنی که رنگ سفید برای دیوار استفاده شده و مبلمان را به رنگ خاکستری انتخاب کرده اید می توانید رنگ هایی همچون قرمز را انتخاب کنید تا فضای اتاق را بسیار شاد و جالب نشان دهید.

می توانید تابلوها را به هر شکلی که تمایل داشتید در کنار یکدیگر قرار دهید و هیچ الزامی در کار نیست که حتما آن ها را بر اساس اندازه و به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار دهید. گاهی قرار دادن رندوم تابلوها نیز می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی دکوراسیون خانه شما داشته باشد. ایده دیگری که در این خصوص می توانیم ارائه دهیم این است که کوسن های مبلمان خود را با رنگ تابلو ها و قاب عکس ها هماهنگ کنید و ترکیب زیبایی را به وجود بیاورید.

اگر مبلمانی که در اتاق نشیمن قرا رداده اید به رنگ کرمی هستند می توانید از تابلوهای سه تکه ای که رنگ سبز در آن ها به خوبی دیده می شود استفاده کنید و در مورد کوسن ها به سراغ نمونه هایی بروید که با رنگ قاب ها هماهنگ باشد و آن ها را با مبل های کرمی رنگ خود ترکیب نمائید.

استفاده از قاب عکس در دیوار آشپزخانه

در هر خانه ای بخش های مختلفی وجود دارد که می توان برای زیبائی آن نیز اقداماتی را انجام داد. تنها اتاق نشیمن یا پذیرایی نباید زیبا با شد بلکه دیوار آشپزخانه و یا اتاق غذاخوری هم می تواند با استفاده از قاب عکس زیبایی خود را نشان دهد.

می توانید یکی از دیوارهای خالی آشپزخانه را انتخاب کرده و چند قاب عکس را که اندازه های مختلفی دارند در این فضا نصب کنید. در خصوص اتاق خواب هم می توانید از تابلو در قسمت بالایی تاج تخت استفاده کرده و یا چند قاب عکس را بر روی میز کنار تختی آن قرار دهید. البته اگر قاب عکس های بزرگی دارید بهتر است از آن ها در قسمت دیگری از اتاق خواب استفاده کنید و ترجیحا آن ها را بر روی دیوار بالای تخت خواب قرار ندهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *