#


دکوراسیونی جذاب با استفاده از سبک هندی

23 آگوست 2018 بدون نظر 2779 بازدید

دکوراسیونی جذاب با استفاده از سبک هندی

استفاده از سبک هندی در دکوراسیون منزل

یکی از سبک های جذاب و هیجان در طراحی داخلی سبک هندی است. با توجه به وسیع بودن این کشور و تاثیرات گوناگون تاریخی و فرهنگی بخش های گوناگون آن با انواع متنوعی از دکوراسیون مواجه خواهید شد. در ادامه برخی از عناصر مهم را در این سبک به شما معرفی می کنیم.

رنگ های باطراوت در دکوراسیون هندی

از جمله مهم ترین علائم طراحی به سبک هندی، رنگ های شاد و متنوع می باشد. با اینکه به کار بردن اینگونه پالت گسترده رنگی هیجان بسیاری را به همراه خواهد داشت ولی مراقب باشید که تنوع بیش از اندازه رنگ نیز می تواند فضای آشفته ای را برای شما به وجود بیاورد.

برای دیوارها از رنگ های تن طبیعت از جمله زرد اکر، قهوه ای پر رنگ یا پرتقالی تیره استفاده نمایید. همچنین برای صندلی ها و کوسن ها رنگ های زرد و صورتی با طیف درخشان و رنگ های آبی و سبز به کار ببرید. علاوه بر این می توانید برای بیس از یک رنگ خنثی و برای وسایل از رنگ های جیغ استفاده کنید.

مبلمان چوبی در دکوراسیون منزل به سبک هندی

یکی دیگر از مهم ترین عناصر در طراحی هندی استفاده از مبلمان چوبی می باشد. به منظور ظاهری بهتر پیشنهاد می شود مبلمان های دست ساز با پایه ها و زوایای منحنی به کار ببرید و همچنین از تزیینات عاجی استفاده کنید.

یکی دو قطعه اصلی را در نظر بگیرید و با به کار بردن قطعات کوچک تری که در کنار آن ها می گذارید فضا را دیزاین نمایید. قطعات چوبی بسیاری به سبک هندی وجود دارد که می توانید آن ها را نیز به کار ببرید مانند قفسه های چوب، پاف و حتی قفس پرنده.

کابینت های دکوراتیو سنتی در چیدمان هندی

مانند بسیاری از عناصر دکوراتیو هندی کابینت های سنتی هم ترکیب بی نظیری از زیبایی و کاربردی بودن دارند. این کمدها و کابینت ها دارای رنگ های روشن و جسورانه به همراه تزئیناتی از جنس آینه، عاج، سنگ و فلز در نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند و به کاربردن آن ها در کنار عناصر چوبی باعث می شود که فضا حس و حال خوبی به خود بگیرد.

فضاهای عمومی غیر رسمی در سبک هندی

اصلی ترین بخش خانه های سبک هندی حالت منعطف دارند و همچنین دارای فضاهای غیر رسمی هستند که با به کار بردن مبلمان و وسایل دکوراتیو با ارتفاع های کوتاه و بلند مانند زیر پایی و پوف به همراه کنسول ها حال و هوایی آرامش بخش را دارا می باشند.

دست سازه های دکوراتیو هندی

از جمله دیگر جذابیت های سبک هندی به کار بردن دست سازه هایی است که به نسبت تنوع و خلاقیت بیش از حد این محصولات در هند این قابلیت را ایجاد می کند که افراد با سلایق و دکوراسیون های گوناگون از آن استفاده نمایند.

از جمله محبوب ترین این وسایل عبارت اند از: گلدان های سفالی، ظروف و جعبه های دکوراتیو با چوب صندل، فلز و سنگ مرمر درکنار ظرف ها ، مجسمه های چرمی و چراغ هایی از جنس برنج.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *