#


خلق دکوراسیون روشن و مدرن با بهره گیری از چراغ های دکوراتیو

دکوراسیون روشن
23 اکتبر 2017 بدون نظر 3405 بازدید

خلق دکوراسیون روشن و مدرن با بهره گیری از چراغ های دکوراتیو

خلق دکوراسیون روشن و مدرن با بهره گیری از چراغ های دکوراتیو

یکی از ویژگی های مهمی که باعث می شود خانه ای زیبا و تماشایی به نظر برسد نورپردازی مناسب در فضای آن است. منزل شما هرچقدر هم که شیک و زیبا چیدمان شده باشد ولی نور و روشنایی کافی نداشته باشد هیچ جلوه ای نخواهد داشت. پس بهتر است به این عامل مهم هم در دکوراسیون خانه خود اهمیت بدهید. چراغ های دکوراتیو یک گزینه مناسب برای داشتن یک روشنایی جذاب در منزل به شمار می روند.

نورپردازی به وسیله چراغ های دکوراتیو

برای اینکه بتوانید به شکل بی نقصی نورگردازی خانه خود را کامل کنید به شما پیشنهاد می کنیم از چراغ های دکوراتیو استفاده کنید که می توانند به زیبایی موجب تکامل روشنایی های معمول باشند. چراغ های دکوراتیو اگر روشن هم نباشند می توانند به عنوان یک وسیله دکوری مدرن و جذاب در خانه شما استفاده شوند.

دکوراسیون

دکوراسیون

در مورد چراغ های دکوراتیو تنوع بسیار زیادی وجود دارد که هم می توان از آن ها به شکل جداگانه استفاده کرد و هم اینکه این قابلیت را دارند که با وسایل منزل شما هماهنگ شده و یک ترکیب زیبا را به وجود بیاورند. زمانی که می خواهید چراغی را برای روشن تر کردن خانه خود خریداری نمائید حتما به انواع مختلف چراغ های دکوراتیو توجه داشته باشید و در انتخاب آن ها دقت کافی را به خرج دهید.

استفاده از لوسترهای دکوراتیو

اگر به لوسترهای دکوراتیو دقت کرده باشید خواهید دید که در حالت خاموشی هم می تواند جذابیت خاصی را به دکوراسیون منزل شما بدهد. می توانید از مدل ها و سبک های متنوعی که برای آن وجود دارد استفاده کرده و در اصل آن را به عنوان یک وسیله دکوری زیبا و مدرن نشام دهید. این لوسترها علاوه بر زیبایی ای که در ظاهر خود دارند باعث می شوند نور در فضای خانه شما پخش شود و روشنایی بیشتری به وجود بیاید.

دکوراسیون

دکوراسیون

استفاده از چراغ های دکوراتیو آویزان

همانطور که گفتیم چراغ های دکوراتیو دارای مدل های متنوع و متفاوتی هستند که یکی از این مدل ها چراغ های آویزان می باشد. زمانی که این چراغ ها را از سقف بیاویزید خواهید دید که چقدر جذاب دبده می شوند و چه حس متفاوتی را برای شما به همراه خواهند داشت. اگر این دسته از چراغ ها را در نشیمن و یا لابی به کار بگیرید می توانید به هنگام شب و زمان هایی که رفت و امد زیادی در این قسمت ها وجود ندارد تنها این چراغ ها را روشن کنید.

به کارگیری کاغذ دیواری هایی که نور می دهند

یکی دیگر از راه هایی که کمک می کند تا روشنایی بیشتری در خانه خود داشته باشید استفاده از کاغذ دیواری هایی است که می تواند نور را در داخل خود قرار داده و به محیط منعکس کند. شما می توانید از یک سری از کاغذ دیواری هایی که نور را در خود جای داده اند در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید تا هم روشنایی خانه تان به حد کفایت باشد و هم اینکه دکوراسیون منزل تان زیباتر از همیشه جلوه گر باشد.

دکوراسیون

دکوراسیون

استفاده از چراغ های دکوراتیو در خارج از خانه

هیچ الزامی وجود ندارد که حتما از چراغ های دکوراتیو فقط در داخل خانه استفاده کنید بلکه شما می توانید به راحتی این چراغ ها را در قسمت های بیرونی خانه خود همچون بالکن و تراس و حتی حیاط خلوت نیز مورد استفاده قرار دهید. می توانید در استفاده از چراغ های دکوراتیو کمی خلاقیت به خرج داده و مدل های متنوع تری را خلق کنید.

به عنوان مثال می توانید از تنه های درختان خشک شده کمک گرفته و یک صندلی زیبا و نورانی را برای باغچه و حیاط خانه خود درست کنید. ابتدا باید تنه درختانی که خشک شده اند را برش داده و بر روی آن ها خطوطی را به وجود بیاورید و بر روی آن ها چراغ هایی را قرار دهید که به محض روشن شدن زیبایی خود را نشان می دهند. این تنه های خشک شده هم می تواند به عنوان یک صندلی کاربرد داشته باشد و هم اینکه به عنوان یک منبع نوری در فضای بیرون از خانه شما کار گذاشته شود.

دکوراسیون

دکوراسیون

استفاده از تابلو های دکوراتیو در روشنایی

از تابلوهای مدرنی که بر روی دیوارهای خانه نصب شده نیز میتوانید برای ایجاد یک فضای روشن استفاده کنید و چراغ های روشنایی زیبایی را به وجود بیاورید. برای این کار می توانید از تابلوهایی که در قسمت پشتی آن ها و یا در داخل آن ها از نور استفاده شده است می تواند جایگزین تابلوهای معمولی شده و به عنوان یک چراغ دکوراتیو مدرن نیز به کار برود. هیچ الزامی در کار نیست که حتما داخل این تابلو ها به شکل پر باشد بلکه می توانید از مدل خالی این تابلو ها استفاده کرده و بر روی دیوار به عنوان یک منبع روشنایی قرار داده شوند.

با استفاده از این چراغ های روشنایی می توانید نور خانه خود را به حد کافی تنظیم کرده و علاوه بر فضایی روشن دکوراسیون خانه خود را نیز زیباتر نشان دهید. مهمترین کاربردی که این دسته از چراغ های روشنایی دارد این است که با پخش نور به اندازه در محیط می توانند موجب بهتر و جذاب تر دیده شدن دکوراسیون خانه نیز باشند. البته تاثیری که این چراغ ها در فضای بیرون از خانه هم دارند دست کمی از داخل نیست و به کار بردن آن ها در محیط خارجی هم می تواند در بهتر دیده شدن موثر و کارامد باشد و جلوه ای خاص به محیط ببخشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *