#


خانه ای شیک با سبک سال 2017 داشته باشید

سبک 2017
28 ژوئن 2017 بدون نظر 1667 بازدید

خانه ای شیک با سبک سال 2017 داشته باشید

خانه ای شیک با سبک سال 2017 داشته باشید

این روزها طراحی های خانه ها متنوع و گوناگون هستند. خانه هایی که با سایر خانه ها فرق دارد دیزاینی متفاوت هم خواستار است. در طراحی داخلی منزل باید به فضاهای مختلف خانه هم توجه خاصی کرد. در این مطلب ما می خواهیم درباره دکوراسیون داخلی به سبک 2017 را به شما آموزش دهیم پس با دقت این مطلب را بخوانید.

طراحی خانه با سبک 2017

این روزها با توجه به مکان های مختلف خانه و مهم بودن هر بخش از آن طراحی داخلی متفاوتی داشته باشید. شما می توانید از نمونه های مختلف دکوراسیون 2017 ایده بگیرید وبرای طراحی خانه تان از آن استفاده کنید. در این روزها مدل چیدن لوازم منزل یکی از عناصر اصلی در دیزاین خاانه است.

دکوراسیون اتاق پذیرایی به سبک 2017

یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین بخش های خانه اتاق پذیرایی می باشد که حتما باید شیک و منحصر به فرد باشد. بجز این موارد با نصب یک پرده زیبا به اتاق پذیرایی خود زیبایی را اهدا کنید. مورد دیگری که باعث می شود اتاق پذیرایی تان شیک بشود استفاده از نورپردازی مناسب است. زیرا نور مناسب بجز اینکه فضا را زیبا می کند باعث می شود که محیط به دل بنشیند. نمونه های نورپردازی مناسب استفاده از پنجره هایی با قدهای مختلف و یا نورپردازی از طریق سقف است. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در دکوراسیون پذیرایی مدل چیدن مبل ها است. امروزه در اکثر خانه ها مبل وجود دارد، مدل چیدن این وسایل هم باید با دقت انجام بگیرد. این روزها وسایل چوبی برای اتاق پذیرایی با طراحی های لوکس و منحصر به فرد ساخته می شوند.

مدل چیدمان آشپزخانه 2017

سبک 2017

سبک 2017

آشپزخانه یکی از مکان هایی است که برای هر خانه ای اهمیت زیادی دارد. در طراحی آشپزخانه ها به جز داشتن زیبایی و لوکس بودن، موارد دیگری مانند بهینه سازی فضا هم باید مورد توجه قرار بگیرد. نمونه های دیگری هم وجود دارد که در طراحی آشپزخانه شیک بسیار کاربرد دارند مثل: نورپردازی، استفاده از کابینت های کلاسیک و جذاب و… .

طراحی اتاق غذا خوری2017

سالن غذا خوری یکی از فضاهایی است که جدیدا وارد خانه های امروزی شده است. با استفاده از یک میز غذا خوری لوکس و مناسب و دیگر لوازم تزئینی می توانید اتاق غذا خوری خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. در بعضی از منازل های امروزی اپن آشپزخانه را میز غذاخوری خود قرار می دهند. این طراحی به جز اینکه فضا را زیبا می کند باعث مصرف بهینه از آن فضا می شود.

مدل های به روز چیدمان اتاق خواب2017

برای طراحی اتاقی شیک برای خوابیدن باید به محیط و وسایل چوبی ای که برای این اتاق استفاده می کنید توجه زیادی کنید. اگر اتاق خواب نور مناسبی داشته باشد باعث می شود که زیبایی اش دو برابر شود.

رنگ سال 2017

سبک 2017

سبک 2017

از رنگ سبز به عنوان نشانی از رشد و هارمونی در طراحی منزل یاد می شود. این رنگ به زندگی امید به شروعی دوباره می دهد. رنگ سبز در بین مردم به عنوان رنگ طبیعت یاد می شود و افراد زیادی این رنگ را دوست دارند. این رنگ به انسان آرامش می دهد. برای مثال سبزهای روشن مانند فسفری و لیمویی یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی منازل است. رنگ های سبز تیره بیشتر برای محیط های کلاسیک و قدیمی استفاده می شوند. شما با اضافه کردن مقدار کمی آبی به رنگ سبزتان می توانید ترکیبی فوق العاده برای فضاهای مدرن بسازید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *