#


خانه تان را با ساعت ایستاده زیباتر کنید

ساعت ایستاده
26 ژوئن 2017 بدون نظر 3569 بازدید

خانه تان را با ساعت ایستاده زیباتر کنید

خانه تان را با ساعت ایستاده زیباتر کنید

امروزه از ساعت های کلاسیک قدیمی به عنوان ساعت های ایستاده دکوری یاد می شود. این ساعت درسال 1670 به دست یک ساعت ساز انگلیسی به نام ویلیام کلمنت به وجود آمد. این ساعت ماشینی در هر ثانیه یک بار به کمک پاندول که در یک کابین عمودی وجود داشت حرکت نوسانی شکل داشت. این ساعت در طول 350 سال با توجه به طراحی بی مانند کلمنت، توانستند تغییراتی در طرحش به وجود آورند. اگر می خواهید اطلاعاتی را درباره ساعت ایستاده به دست آورید با ما همراه باشید.

این ساعت مناسب چه مکان هایی است؟

خوب فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید که کجا م یخواهید ساعت ایستاده خود را قرار دهید. به نظرتان مکانی که می خواهید ساعت را بگذارید مناسب است؟ به گفته اینگبرمن ساعت های چوبی همانند انسان ها هستند، ساعت های چوبی مناسب اتاق هایی هستند که نه گرم است و نه سرد و رطوبت و خشکی آن به اندازه است. چون برای خرید این ساعت ها باید هزینه زیادی شود، از آن ها در مکان های عمومی استفاده کرد؛ نظیر: اتاق نشیمن یا کتابخانه و سرسرا.

راهروهای ورودی

اصولاً راهروها مکان اضافی بسیاری دارند. شما می توانید از ساعت های ایستاده در چنین مکان هایی استفاده کنید. فایده دیگری که این ساعت ها موقع قرار دادن در این مکان ها دارد به طراحی و چیدمان این خانه ها بستگی دارد. این ساعت ها باعث می شود که صدا را نسبت به جایی که قرار دارد منعکس کند.

قرار دادن ساعت درون دیوار

اگر شما نمی دانید که ساعت را کجا بگذارید و محل خوبی برای قرار دادن آن پیدا نمی کنید به شما پیشنهاد می کنیم که ساعت را داخل دیوار قرار دهید. این را به یاد داشته باشید که اول ببینید جایی که می خواهید ساعت را قرار دهید آیا اندازه اش مناسب است یا خیر.

جای دیگری که می توانید ساعت را قرار دهید جلوی دری است که هیچ وقت از آن رفت و آمد نمی کنید. پهنای چارچوب در باید به قدری باشد گه یک ساعت ایستاده را بتوانید درون آن بگذارید. وقتی اطراف ساعت تزئین باشد جذابیت خاصی را ایجاد می کند و هماهنگی خوبی با یکریگر دارند.

ساعت ایستاده

ساعت ایستاده

توصیه ما به شما در مورد محل قرار دادن ساعت این است که شما باید از این ساعت ها به خوبی نگهداری و مواظبت کنید. بعضی از این ساعت ها اطراف خود پنل هایی دارند که برای تمیز و تنظیم کردن حتماً باید پنل ها را باز کنید. پس اگر موقع قرار دادن این ساعت ها به این نکته توجه نکنید به مشکل بر می خورید. شما باید به مکانی که می خواهید ساعت را قرار دهید توجه کنید که جای کافی برای بعضی از کارها مانند: تنظیم و کوک کردن، تمیز کردن و تمام سرویس آن داشته باشید.

فضاهای غیر قابل استفاده

فضاهایی که استفاده نمی شود جای مناسبی برای گذاشتن ساعت های ایستاده است؛ مانند: پاگردها که شما می توانید ساعت ایستاده خود را در آن قرار دهید. انتهای یک راهرویی که طولانی است هم محل مناسبی برای قرار دادن چنین ساعت هایی است.

محیط مدرن و ساعت های ایستاده

بیشتر سبک های ساعت ایستاده قدیمی و مربوط به گذشته می باشد ولی این موضوع به این معنی نیست که شما نمی توانید از این ساعت ها در خانه های مدرن استفاده کنید.

تمیز و نگهداری کردن فضای بیرون ساعت

ساعت های ایستاده هم مانند وسایل ظریف و گران دیگر نیاز به تمیز کردن با حساسیت بالا دارد. شما می توانید برای تمیز کردن شیشه اش از شیشه شور استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم که شیشه شور را مستقیم به شیشه ساعت اسپری نکنید، اول آن را روی یک پارچه که بدون پرز است بزنید و سپس شیشه را تمیز کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *