#


تغییر دکوراسیون منزل با استفاده از رنگ آمیزی بر روی دیوار

7 آوریل 2018 بدون نظر 2255 بازدید

تغییر دکوراسیون منزل با استفاده از رنگ آمیزی بر روی دیوار

رنگ آمیزی دیوار و ایجاد تغییری شگرف در آن

هنگامی که مدت زمانی طولانی را در یک فضا که دارای یک سبک دکوراسیون است زندگی کرده و حضور داشته باشیم تمام موارد به مرور زمان برای مان حالت عادی پیدا خواهد کرد در صورتی که یکی از مهمترین عواملی که موجب ایجاد حس شادی در زندگی افراد است بستگی زیادی به محیطی دارد که بخش بیشتر زمان خود را در طول روز در آن جا می گذراند. این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که ایده های بزرگ و کارهایی فوق العاده که هزینه های زیادی را نیز در پی دارند همیشه تغییرات را ایجاد نمی کنند و نباید تنها به آن ها بسنده کرد. می تواندی با استفاده از یک قلم موی رنگی ساده و انتخاب طرحی مناسب بر روی دیوارهای ساده منزل خود نقوش زیبایی را ایجاد کنید که دکوراسیونی خاص و منحصر بفرد را برای تان ایجاد خواهد کرد و می توانید در دیوارهای مختلف خانه خود آن را انجام دهید.

برای انجام این کار وسایل بسیار ساده ای را نیاز دارید که عبارتند از: رنگ پلاستیک و غلتک ساده ده سانتی متری و قلم موی سایز متوسط و چسب پهن کاغذی

پیش از انجام هر کاری باید به صورت دقیقی تعیین کنید که کدام یک از فضاها و چه اندازه ای از آن را برای رنگ کردن در نظر دارید؟ می توانید فضایی که در بالای مبل نشیمن وجود دارد و یا فضای خالی بالای میز کار و یا بخش دکور منزل خود را برای انجام این کار در نظر بگیرید. در خصوص انتخاب رنگ هم نباید بیش از اندازه عجله داشته باشید و با دقت بالا رنگ هایی که در محیط اطراف فضای مورد نظر وجود دارد نگاه کنید.

نخستین مرحله ای که باید انجام دهید پیش از انجام کار قاب بندی می باشد. قابی که مد نظرتان قرار دارد را ابتدا به وسیله خط کش اندازه گیری نمائید و پس از آن فضای مورد نظر را با استفاده از چسب ببندید. از خطوط موازی و منظم استفاده کرده و داخل قاب تان را با آن چسب بزنید؛ در این مرحله باید نسبت به ایجاد اندازه ها دقت و حوصله زیادی را داشته باشید تا تمام خطوط با اندازه درست و مناسب ایجاد شوند.

پس از انجام این کار برای اینکه طرح تان را از حالت منظمی که دارد بیرون بیاورید بخش هایی از اضلاعی را که ایجاد شده را حذف کنید و با از میان برداشتن چسب های اضافی طرحی را که مورد نظرتان است به وجود بیاورید. در خصوص ایجاد طرحی که مدنظرتان است باید توجه داشته باشید که یک طرح زیبا نیازی به منظم بودن و حفظ تقارن ندارد. پس از انجام این کار می توانید به سراغ رنگ آمیزی رفته و کار خود را آغاز کنید. رنگ انتخابی خود را به وسیله غلتک بر روی بخش هایی که به وسیله چسب جدا کرده اید بزنید. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که برای زیباتر شدن طرح مورد نظرتان می توانید از تلفیق دو رنگ استفاده نمائید تا جلوه بهتری را برای دیوار ایجاد نماید. پس از این کار بخش هایی را که کمی نامنظم هستند را با استفاده از یک قل مو به صورت یکدست دربیاورید.

پس از این مرحله باید کمی صبر کنید که رنگ کمی خودش را بگیرد اما نباید به صورت کامل خشک شود. پس از آن به صورت بسیار آرامی چسب هایی که در میان طرح قرار دارند را جدا کنید و پس از آن بگذارید که طرح ایجاد شده به طور کاملی خشک شود. پس از اینکه طرح و رنگ ایجاد شده خشک شد می توانید تزئین زیبایی را که ایجاد شده مشاهده نمائید. از این ایده می توانید در قسمت های مختلف خانه استفاده نمائید اما توجه داشته باشید که بیش از اندازه دیوارها را شلوغ نکنید تا زیبایی خود را به خوبی نشان دهد و دکوراسیونی خاص و منحصر بفرد را برای منزل تان ایجاد نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *