#


تأثیر میز آرایش در اتاق بانوان

میز آرایش
24 ژوئن 2017 بدون نظر 6843 بازدید

تأثیر میز آرایش در اتاق بانوان

تأثیر میز آرایش در اتاق بانوان

تنوع در مدل میز آرایش

دختران جوان وقتی می خواهند وسایل ضروری برای جهیزیه شان انتخاب کنند بخاطر اینکه وسایل ریز و درشت زیاد است امکان دارد بعضی از آن ها یادشان برود و حتی ممکن است که موقع انتخاب میز آرایشی که مدت ها بعد یکی از وسایل پر کاربرد در اتاق شان است دقت کافی را نداشته باشند و  موجب شود اشتباه کنند. پس باید از چند نکته ضروری قبل از خریدن جهیزیه و البته میز آرایشی اطلاع پیدا کنید.

  • اندازه ی فضای اتاق خواب باید با میز آرایش هماهنگی داشته باشد. مثلاً اگر اتاق خوابتان کوچک است نباید یک میز آرایشی بزرگ بخرید، چون باعث می شود که نتوانید به راحتی در اتاق راه بروید.

    میز آرایش

    میز آرایش

  • میز آرایشی ای که کشو دارد را برگزینید. اگر مدلی را انتخاب کردیدکه زیبا بود ولی کشو نداشت باید این را به یاد داشته باشید که بعد از چند وقت بابت این انتخاب تان پشیمان می شوید. داخل کشوهایی که میز آرایش دارند می توانید بسیاری از لوازم هایی که برای پیدا کردن جا برای آن ها دچار سردرگمی شده اید را جای دهید.
  • میز آرایشی که انتخاب می کنید باید به شکلی باشد که زمانی که روی صندلی آن می نشینید، باعث شود پاهای شما به زیر میز برود. سعی کنید میزهایی که پایه ندارد و تمامش از کشو است را انتخاب نکنید زیرا باعث می شود که شما به سختی در مقابل آن قرار بگیرید.
  • صندلی که میز آرایش دارد باید دارای پشتی و تکیه گاه باشد وگرنه موقع استفاده از آن خیلی سریع احساس خستگی می کنید.
  • آینه میز توالت یا همان آرایش باید طبیعی و استاندارد باشد و شما باید با چک کردن آن به این موضوع پی ببرید. برخی از آینه هایی که فرد را بزرگ، کوچک، تپل و یا کشیده نشان می دهند مناسب میز آرایش نیستند و بهتر است از استفاده آن ها اجتناب کنید.
  • اندازه قد میز و صندلی باید به گونه ای باشد که زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید نباید به کمرتان فشار بیاید تا بتوانید به راحتی آرنج تان را روی میز بگذارید و آرایش خود را انجام دهید.

مدل های مختلف میز آرایش

یکی از وسایلی که همراه با مبلمان دیگر در اتاق خواب مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد میز آرایشی می باشد. بانوان علاقه زیادی به این دارند که جلوی میز آرایش خود را آماده و تزئین کنند و وقت زیادی را برای انجام دادن این کار می گذراند.

به خاطر همین موضوع ما در این مقاله به جدیدترین و شیک ترین میزهای آرایش در کل دنیا اشاره می کنیم.

میز آرایش

میز آرایش

میزهای توالت برعکس اسم شان کاربد بسیار دیگری هم دارند که شما می توانید با استفاده از این وسیله بعضی وسایل خود مانند: لوازم و لباس های تان را درون آن بگذارید.

زمانی که صحبت از طرح و مدل میز آرایش می شود، مدل های زیادی به ذهن تان می رسد که این مدل ها از ساده و به روز گرفته تا مدل های کلاسیک که آینه و دراور را به همراه دارند. حتی جنس میزهای آرایشی هم مختلف است؛ جنس آن ها عبارتند از: شیشه، چوب، فلز، سنگ مرمر و… . این جنس ها توسط دست کسانی که آن ها را می سازند شکل های جذابی را به وجود می آورند. وقتی شما این میزها را وارد اتاق خواب تان کنید جذابیت خاصی به دکور اتاق تان می دهد.

در کل باید بگوییم که سه مدل میز آرایش در بازار موجود است که این مدل ها عبارتند از: میزهای آرایشی که آینه ندارند (شما می توانید آینه اش را جداگانه تهیه کنید و با مدل مد نظرتان هماهنگ کنید)، میزهایی که آینه دارند و میزهایی که بیش از یک آینه دارند که ی توانید هرطور دوست دارید آینه ها را قرار دهید). موقع خریدن میز آرایش توجه به چند نکته ضروری است.

نکته اول: اینکه ظاهرش چگونه است

وقتی که می خواهید میز آرایشی را بخرید نباید فقط به دنبال سلیقه و خواسته تان بروید بلکه باید آن را با رنگ و وسایل دیگری که در اتاق است هماهنگ کنید.

نکته دوم: باید به سایز و اندازه میز آرایش توجه کنید

چنانچه میز آرایش را جدا خریدید باید توجه زیادی به سایز آن بکنید، زیرا باید مناسب اتاق تان باشد تا کوچک و بزرگ تر از فضای اتاق تان نشود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *