#


با دکوراسیون پاییزی خانه ای گرم و زیبا داشته باشید

دکوراسیون پاییزی
8 اکتبر 2017 بدون نظر 2065 بازدید

با دکوراسیون پاییزی خانه ای گرم و زیبا داشته باشید

خانه ای پائیزی و زیبا داشته باشید

پس از اتمام تابستان اغلب خانم ها به استقبال پائیز می روند و دوست دارند در این فصل زیبا و جذاب از رنگ های پائیزی استفاده کرده و طرح و دکوراسیون خانه خود را عوض کنند اما گاهی نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. ما امروز اینجائیم تا چند راه ساده و آسان را برای داشتن خانه ای با رنگ و بوی پائیز اما گرم و دلچسب به شما معرفی کنیم.

استفاده از برگ های پائیزی

می توانید در طراحی پائیزه خانه خود از برگ های خشکی که بر زمین افتاده کم گرفت ه و آن ها را به وسیله یک چوب خشک به شکل یک آویز زیبا درست کنید و به دیوار بیاویزید. می توانید چند تا از این آویزهای پائیزی درست کرده و در گوشه و کنار خانه خود از آن استفاده کنید.

دوخت کوسن به شکل تم های پائیزی

استفاده از رنگ های پائیزی می تواند موجب به وجود آمدن یک صمیمیت و گرما در طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما شود. شما می توانید از پارچه هایی به رنگ های زرد و قرمز و نارنجی که نشان دهنده فصل پائیز است استفاده کرده و یک نوع صمیمیت و گرما را در فضای خانه خود منتشر کنید. می توانید از این پارچه ها استفاده کرده و کوسن هایی به شکل برگ و میوه های پائیزی دوخته و در جای جای خانه خود آن ها را به کار برده و نهایت لذت را از فضای خارق العاده خانه خود ببرید.

دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون پاییزی

ایجاد پوف هایی که نشانه رنگ های پائیزی است

گاهی احساس می کنید وجود کوسن های پائیزی نمی تواند در تکامل دکوراسیون خانه شما تاثیر زیادی داشته باشید ازاین رو می توانید به سراغ پوف هایی که به رنگ گرم پائیزی هستند بروید. شاید در ابتندا بگوئید این کار سخت است و تهیه پوف به سادگی امکان ندارد ولی به خاطر داشته باشید شما می توانید برای یک طرح زیبا در دکوراسیون خانه خود هر کاری انجام دهید پس بهتر است به سراغ کامواهایی که به رنگ های پائیزی است رفته و پوف های جذابی را ببافید. جذابیتی که این پوف ها دارد به شما کمک می کند تا راحت تر از آن ها در طراحی دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. استفاده از این پوف ها برای طراحی دکوراسیون نشیمن می تواند یک ایده جذاب برای داشتن فضایی گرم و دلچسب باشد.

استفاده از عطرهای پائیزی

برخلاف سرمایی که در پائیز وجود دارد رنگ ها و عطرهایی که در این فصل دیده می شود همه احساس گرما را منتقل می کنند. برای اینکه بتوانید از این رایحه ها در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید می توانید از ظرف هایی معطری که هنر دست خودتان بوده و حاوی میوه ها و گل های پائیزی است استفاده کنید و این عطر و بوهای گرم را در خانه خود منتقل کنید. البته به یاد داشته باشید ظرف های معطری که درست می کنید باید گل ها و میوه های خشک شده پائیزی را در خود جای داده باشد. می توانید این ظرف های معطر را در گوشه و کنار خانه خود قرار دهید تا علاوه بر رایحه خوش و معطر دکوراسیونی زیبا و جذاب پائیزی را برای شما به وجود بیاورد.

استفاده از دکوری های پائیزی

در فصل پائیز می توانید از دکوری های بسیاری برای خانه خود استفاده کنید. بهتر است خیلی ذهن خود را مشغول پیداکردن دکوری های آنچنانی نکنید و از ساده ترین وسایل برای درست کردن دکوری های پائیزی استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید چندین بلوط و فندق را در کنار هم و در یک ظرف کریستالی قرار داده و گلی زرد رنگ و یا قرمز بر روی آن قرار دهید واین ظرف زیبا را برای تزئین میز غذاخوری خود استفاده کنید. خواهید دید جلوه ای که این ظرف پائیزی به میز و خانه شما می دهد چقدر خواهد.
به جز این ظرف های کریستالی می توانید از شمع های وارمری که رنگ پائیزی دارند بر روی میز غذاخوری خود استفاده کرده و نهایت زیبایی و جذابیت را برای خانه خود به ارمغان بیاورید.

دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون پاییزی

استفاده از سینی پذیرایی برای دکوری

برای اینکه در فصل پائیز بتوانید از میهمانان صمیمی خود پذیرایی کنید بهتر است این کار را با یک سینی پذیرایی که به شکل پائیز تزئین شده است انجام دهید. به کارگیری این سینی ها باعث می شود صمیمیت و گرمای خاصی بین شما شکل گرفته و بیشتر از قبل با هم احساس خوب داشته باشید. برای تزئین سینی خود با طرح پائیزی بهتر است از یک شمعی که از رنگ های پائیزی است و یا میوه های کاج که مخصوص پائیز است و حتی یک گلدان گل که از گل های پائیزی پر شده است استفاده کرده و به پذیرایی از میهمانان و دوستان خود بپردازید.

استفاده از گلدان هایی به سبک پائیزی

برای اینکه بتوانید یک ایده پائیزی را در خانه خود ایجاد کنید می توانید از شیشه های مربایی که دیگر مورد نیاز نیستند کمک گرفته و آنها را رنگ کنید. می توانید بر روی این شیشه ها چند طرح پائیزی زیبا و دوست داشتنی بکشید و چند گل پائیزی را درون آن ها جای داده و این شیشه ها را به شکل های متنوعی در اتاق نشیمن خانه خود قرار دهید. این کار به خانه شما یک جلوه جذاب و پائیزی را خواهد بخشید.

دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون پاییزی

پائیز در ورودی خانه

با کمی خلاقیت می توانید پائیز را در ورودی خانه خود نیز نشان دهید و برای این کار می توانید از سر یک برگ جمع کن استفاده کنید. تعدادی برگ پائیزی را بر روی این برگ جمع کن بچسبانید و آن را در قسمت ورودی خانه خود بیاویزید. شاخه های ظریف را که پر از برگ های زرد و قرمز و نارنجی پائیزی است را فراموش نکنید و آن را بر روی برگ جمع کن بچسبانید. این کار باعث می شود یک ورودی زیبا و جذاب با طرح زیبا و پائیزی داشته باشید.

میز غذاخوری با سبک پائیزی

در فصل پائیز بهتر است برای یک میهمانی شام میز غذاخوری خود را با عناصری به طرح و رنگ پائیز تزئین کنید. در این مورد می توانید از رومیزی و زیر بشقابی هایی که به رنگ های پائیزی قرمز و یا نارنجی است کمک بگیرید. برای تکمیل زیبایی میز غذاخوری خود می توانید از کدوحلوایی های مینیاتوری و یا شمع های معطری که رایحه گرم و پائیزی همچون دارچین دارند و همچنین برگ های پائیزی در رنگ های متنوع پائیزی استفاده کنید و زیبایی و جذابیت میز خود را دوچندان کنید.

دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون پاییزی

استفاده از شیرینی های پائیزی

در فصل پائیز علاوه بر طرح و رنگ های پائیزی می توانید از میوه ها و خوراکی هایی که در پائیز وجود دارد استفاده کنید به عنوان مثال می توانید به سراغ کدوحلوایی که مختص فصل پائیز است رفته و برای پختن شیرینی های مختلفی از آن استفاده کنند. از کدوحلوایی علاوه بر پخت شیرینی برای درست کردن دکوری های پائیزی نیز استفاده می شود که می توان در طراحی دکوراسیونی به سبک پائیز از آن کمک گرفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *