#


ایده هایی کاربردی برای تزئین آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه
3 اکتبر 2017 بدون نظر 2091 بازدید

ایده هایی کاربردی برای تزئین آشپزخانه

ایده هایی کاربردی برای تزئین آشپزخانه

هر خانمی دوست دارد هراز گاهی دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهد ولی بعضی اوقات این کار آنچنان مشکل به نظر می رسد که ترجیح می دهد بیخیال آن شده و به سادگی از کنار آن عبور می کند. امروز قصد داریم چند ایده کلی برای تغییر در دکوراسیون آشپزخانه را ارائه دهیم تا به راحتی بتوانید این کار را انجام داده و آشپزخانه ای شیک و مدرن و در عین حال کم هزینه داشته باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

تغییر و تحول در پرده های آشپزخانه

از جمله مواردی که در دکوراسیون آشپزخانه ضروری به نظر می رسد عوض کردن پرده می باشد. خانم ها می توانند از پارچه هایی که طرح گل دارند استفاده کرده و مطابق با سلیقه و نظر خود پرده ای جدید را در آشپزخانه آویزان کنند و به این ترتیب یک تحول مثبت در دکوراسیون خانه به وجود بیاورند.

ایجاد تحول در دیوار بین کابینت ها

یکی از راه حل های کم هزینه در دکوراسیون آشپزخانه این است که از برچسب هایی که برای بین کابینت ها طراحی شده است استفاده کنید. با بهره مندی از این برچسب ها می توانید به ساده ترین شکل ممکن یک تغییرو تحول خوب را در دکوراسیون آشپزخانه خود به وجود بیاورید. شما می توانید از این برچسب ها در جاهای مختلفی هم چون دیوار پشت اجاق گاز و پشت سینک ظرفشویی و جاهای دیگر

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

استفاده کنید.

استفاده از رومیزی های جدید

برای اینکه بتوانید یک تغییر ساده ولی کارآمد در فضای داخلی آشپزخانه خود به وجود بیاورید می توانید از میزهای غذاخوری ای که در آشپزخانه قرار داده اید کمک گرفته و رومیزی آن را هرچند وقت یکبار عوض کنید. تعویض هرچند وقت یکبار رومیزی در عین کوچک بودن می تواند جلوه ای زیبا به فضای آشپزخانه ببخشد و دکوراسیون خانه را جذاب تر کند. استفاده از رومیزی های جدید با اینکه یک کار ساده به نظر می رسد ولی یکی از کاربردی ترین کارهایی است که در مورد دکوراسیون آشپزخانه می توان انجام داد.

ایجاد تغییر در چیدمان لوازم آشپزخانه

بسیاری از خانم ها زمانی که تصمیم بر تغییر دکوراسیون آشپزخانه می گیرند اولین راه را که جابجایی در وسایل موجود در آشپزخانه است انتخاب می کنند. اگر در آشپزخانه خود وسیله ای داشتید که خیلی وقت است آن را استفاده نکرده اید بهتر است آن را در انباری قرار داده و فضا را برای وسایل دیگر باز کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وسایل موجود در آشپزخانه را جابجا کنید. همین تغییر در چیدمان وسایلی که در آشپزخانه قرار دارد در بزرگ تر و جادارتر نشان دادن آشپزخانه موثر بوده و باعث می شود دکوراسیون آشپزخانه جذاب تر به نظر برسد.

به کار گیری گل ها و گیاهان در فضای آشپزخانه

توضیه ما به خانم هایی که از گل ها و گیاهان در آشپزخانه خود استفاده نمی کنند این است که حتما این کار را انجام داده و برای یک بار هم که شده در دکوراسیون آشپزخانه خود از گیاهان تازه استفاده کنید تا شادابی فضای آشپزخانه را بیشتر کرده و باعث ایجاد روحیه خوب و مثبت در خود و سایر افراد شوید. انرژی مثبتی که از طرف گیاهان ساطع می شود باعث خواهد شد تا فضای لطیفی در آشپزخانه به وجودآمده و خود شما نیز از این شادابی نهایت لذت را ببرید.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

به کار گیری گیاهان خوراکی در فضای آشپزخانه

برخی از خانم ها علاقه فراوانی به آشپزی با گیاهان تازه دارند برهمین اساس ما توصیه می کنیم حتما در دکوراسیون آشپزخانه خود از گلدان های گیاهی که حائی گیاهان خوراکی هستند نیز استفاده کنید. استفاده از این گیاهان باعث می شود علاوه بر طراوت و شادابی در فضای آشپزخانه بتوانید از این گیاهان در آشپزی های خود استفاده کنید.به عنوان مثال می توانید از گیاهان نعناع و ریحان و رزماری در تزئین دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرده و علاوه بر آن در غذانیز به کار بگیرید.

به کار بردن وسایل دکوری مناسب

شاید فکر کنید نمی توان به راحتی از وسایل دکوری ب روی کانتر آشپزخانه استفاده کرد ولی باید بگوئیم این طور نیست شما می توانید به راحتی از برخی وسایل که علاوه بر زیبایی کاربد نیز دارند استفاده کرده و بر روی کانتر آشپزخانه خود قرار دهید و در مواقع ضروری از آن ها استفاده نمائید.

امروزه تعداد این وسایل دکوری که کاربردی نیز هستند در باار بسیار زیاد است  انواع گوناگونی دارد و شما می توانید بر حسب سلیقه و نظر خود چند مورد از آنها را انتخاب کردهو در دکوراسیون آشپزخانه خود مورد استفاده قرار دهید.

به کار گیری دوباره لوازم اضافی در دکوراسیون

زمانی که آشپزخانه را به هم می ریزید یک سری لوازم پیدا می شود که در نگاه اول دورانداختنی به نظر می رسند در حالی که اگر کمی خلاقیت به خرج بدهید می توانید از آن ها در دکوراسیون آشپزخانه مجددا استفاده کنید. تنها کافی است آن ها را برای موارد دیگری مورد استفاده قرار دهید و به این ترتیب خواهید توانست یک شکل جدید در دکوراسیون آشپزخانه خود به وجود بیاورید.  این کار به شما کمک می کند در هزینه های اضافی صرفه جویی کرده و با استفاده از وسایلی که اضافی به نظر می رسند جلوه ای جدید به آشپزخانه خود بدهید و دکوراسیون آن را متحول کنید.

با رعایت این نکات و به کار گیری آن ها خواهید دید که چگونه می توان بدون پرداخت هزینه های گزاف دکوراسیون هر نقطه ای از خانه را متحول کرد و چهره ای جدی به نمایش گذاشت کافی است کمی به محیط اطراف خود دقت کرده واز ساده ترین لوازم به شکل کاربردی استفاده کنیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *