#


ایده هایی به روز در طراحی دکوراسیون تی وی روم

دکوراسیون تی وی روم
4 دسامبر 2017 يك نظر 4077 بازدید

ایده هایی به روز در طراحی دکوراسیون تی وی روم

ایده هایی به روز در طراحی دکوراسیون تی وی روم

معمولا بخش های کوچکی که در خانه های امروزی قرار دارد برای انجام کارهای بسیاری همچون تماشای فیلم و مهمانی و حتی برای استراحت و خواندن مجله و کتاب و کارهایی از این قبیل قرار می گیرد و به همین دلایل است که باید در طراحی این فضا دقت بسیار زیادی داشت تا کاربردهای بسیاری که دارد به زیبایی دیده شود.

ایجاد دکوراسیونی به روز در مورد تی وی روم

یکی از اصلی ترین مواردی که در مورد طراحی دکوراسیون تی وی روم بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد مساحت منزل و اندازه فضایی است که برای این قسمت در نظر گرفته شده است. فضایی که در هر خانه ای وجود دارد نشان می دهد که چه طرح و دکوراسیونی باید برای بخش های مختلف ایجاد شود. از آنجایی که بسیاری از خانه های امروزی فضایی کوچک دارند دیگر به مانند گذشته خبری از یک فضای رسمی برای پذیرایی از میهمانان وجود ندارد و در حال حاضر تی وی روم یا همان نشیمن خودمان تبدیل به یک فضای صمیمانه شده است که افراد در این بخش دور هم جمع می شوند و ساعاتی را در کنار یکدیگر و در این بخش سپری می کنند.

دکوراسیون تی وی روم

دکوراسیون تی وی روم

برای اینکه فضایی این چنین را در خانه خود به شکل مناسبی دکوراسیون کنید باید از طرح های مناسبی هم استفاده نمائید. البته انتخاب یک طرح مناسب برای فضایی که اینچین کاربرد دارد کمی سخت و مشکل به نظر می رسد بنابراین بهتر است از طرح هایی استفاده کنید که انعطاف بسیاری را به فضای خانه شما بدهند. به عنوان مثال سعی کنید از لوازمی استفاده کنید که موجب شوند فضای باز بیشتری در اتاق دیده شود. در این مورد می توانید به جای استفاده از میز تلویزیون که کلی از فضا را بر روی زمین می گیرد آن را بر روی دیوار نصب کنید.

بهترین کار در مورد رنگ مناسب تی وی روم این است که از رنگ هایی که قوی به نظر می رسند استفاده نکنید و وسایلی که در این فضا قرار می دهید اندازه مناسبی را داشته باشد. رنگ هایی همچون سفید و کرم بهترین گزینه برای فضای تی وی روم به شمار می رود و می تواند نقش مثبتی در ایجاد فضایی ایده آل داشته باشد. به عنوان افرادی که تی وی روم تنها فضای موجود در خانه تان است و از آن برای پذیرایی از میهمان ها استفاده می کنید می توانید با خیال راحت از این رنگ ها استفاده کنید چرا که به سادگی می توانید این رنگ را با کلیه فضاها هماهنگ کنید و این مساله در دکوراسیون این بخش از خانه شما اهمیت بسیاری را دارا می باشد.

استفاده از دیوار یا مبلی بزرگ برای تقسیم فضا

اگر خانه شما به گونه ای است که از اتاق نشیمن خود به عنوان اتاق غذاخوری نیز استفاده می کنید بهترین کار این است که از یک دیوار برای جدا کردن این دو بخش استفاده کنید. البته این مساله نیز به مساحت و اندازه فضای شما بستگی دارد اگر فضای اتاق نشیمن شما به اندازه ای است که می توانید میز غذاخوری را در قسمتی دیگر از آن قرار دهید بهتر است از یک دیوار و یا مبلی بزرگ استفاده کنید و بین این دو بخش جدایی بیاندازید. البته استفاده از دیوار بیشتر توصیه می شود چرا که می توانید از طرح های زیبایی بر روی آن استفاده کنید و جلوه ای زیبا به اتاق نشیمن خود بدهید.

دکوراسیون تی وی روم

دکوراسیون تی وی روم

تاثیر استفاده از لوازم رنگی در جذابیت تی وی روم

یکی از مواردی که می تواند در زیبا جلوه دادن تی وی روم به کار برود استفاده از رنگ های متنوع در دکوراسیون داخلی این فضا است. سعی کنید از رنگ هایی که مخالفت خوبی با رنگ به کار رفته در نشیمن دارد کمک بگیرید و جذابیت بالایی را به این فضای خانه بدهید.اگر از رنگ های سفید و مشکی در تی وی روم خانه خود استفاده کرده اید می توانید به مقدار خیلی کم از رنگ صورتی و یا رنگ هایی که در این تن رنگی هستند و یا هر رنگی که مخالفت جذابی با این رنگ ها داشته باشد کمک بگیرید تا یک فضای جذاب و ایده آل را داشته باشید.

استفاده از شلف و تابلوهای متنوع در طراحی دکوراسیون تی وی روم

یکی دیگر از اقداماتی که برای جذاب تر نشان دادن اتاق نشیمن خود می توانید از آن استفاده کنید این است که در بخش های مختلفی از این فضا از شلف استفاده کنید. می توانید تابلوهایی که اندازه های مختلفی دارند را برای فضای نشیمن خود به کار بگیرید و فضایی جذاب و ایده آل را خلق کنید. می توانید در کناره دیوارهای این قسمت شلف های بزرگی را ایجاد کنید و از چند گلدان بزرگ و کوچک به همراه چند دکوری ساده استفاده کنید و جذابیت نشیمن خانه خود را ارتقا دهید.

ایجاد فضایی خلاقانه در دکوراسیون داخلی نشیمن

برای اینکه بتوانید فضایی مناسب و جذاب داشته باشید می توانید کمی از خلاقیت خود استفاده کرده و طرح های زیبا و جذابی را وارد تی وی روم خانه خود کرده و از دیدن آن لذت ببرید. یکی از این ایده های خلاقانه می تواند استفاده از لامپ های مدرن باشد. نیازی نیست که حتما فضای خانه خود را به شکل سنتی دکوراسیون کنید بهتر است از روش های سنتی کمی فاصله بگیرید وبه ایده های نوین و مدرن توجه داشته باشید. می توانید از متخصصینی که در این حوزه فعالیت دارند نیز کمک گرفته و فضایی مدرن و جذاب را در مورد اتاق نشیمن خود به وجود بیاورید.

دکوراسیون تی وی روم

دکوراسیون تی وی روم

استفاده از گل و گیاه در تی وی روم

یکی از راه های ایجاد جذابیت در نشیمن این است که شادابی و سرزندگی را وارد این بخش نمائید. استفاده از گل ها و گیاهان آپارتمانی مختلف و متنوع باعث می شود احساس خوبی از حضور در این فضا داشته باشید. گیاهان در دادن انرژی مثبت به اطرافیان خود بسیار سخاوتمند هستند و می توان از آن ها در گوشه و کنار این فضا استفاده کرد. با استفاده از این ایده های کوچک می توانید از یک فضای ساده فضایی بسیار پر کاربرد ساخته و از بودن در این فضا نهایت لذت را برده و احساس خوبی داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *