#


ایجاد هماهنگی بین کوسن و مبلمان منزل

7 ژانویه 2018 يك نظر 2635 بازدید

ایجاد هماهنگی بین کوسن و مبلمان منزل

ایجاد هماهنگی بین کوسن و مبلمان منزل

یکی از مواردی که در طراحی داخلی بسیار اهمیت دارد و در واقع به عنوان دغدغه ای خاص برای طراحان می باشد انتخاب رنگ کوسن است که بتواند هماهنگی بالایی با مبلمان داشته باشد. در این مطلب قصد داریم ایده هایی خاص و ویژه را برای شما مطرح کنیم که با استفاده از آن بتوانید بهترین رنگ را برای کوسن های خود انتخاب کرده و هماهنگی ویژه ای بین کوسن و مبلمان منزل خود به وجود آورده و زیبایی دکوراسیون خانه خود را چشم نوازتر نشان دهید.

مبلمان بنفش و کوسن مناسب برای آن

افرادی که به دنبال آرامش هستند می توانند به سراغ رنگ های خنثی رفته و از میان طیف رنگ وسیع این دسته از رنگ ها طوسی را که هماهنگی خاصی با مبلمان بنفش دارد انتخاب کنند. اگر مبلمان تان بنفش است و تمایل دارید فضایی شاد و زنده را نشان دهید بهتر است در مورد کوسن رنگ های سبز و یا زرد را انتخاب کنید. این دو رنگ به عنوان مکملی زیبا برای رنگ بنفش به کار می روند و می توانند ترکیب زیبایی را در دکوراسیون داخلی منزل شما به وجود بیاورند.

مبلمان قرمز و کوسن هماهنگ با آن

افرادی که در خانه خود مبلمانی به رنگ قرمز دارند می توانند در مورد کوسن به سراغ رنگ سبز بروند و فضایی مهیج را برای خانه خود به وجود بیاورند. در صورتی که تمایل به داشتن فضایی مدرن داشته باشید پیشنهاد می کنیم از کوسن هایی که به رنگ سفید و قرمز هستند استفاده کنید و دکوراسیون مدرنی را برای خانه خود به وجود بیاورید.

افرادی که به هیجان علاقه خاصی دارند می توانند  در مورد مبلمان قرمز رنگ خود از کوسن هایی که به رنگ خنثی هستند استفاده کنند. رنگ های خنثی مانند کرم و بژ زمانی که با رنگ نارنجی ترکیب شوند می توانند طرحی زیبا را در کنار مبلمان قرمز به وجود بیاورند. استفاده از این رنگ ها موجب می شود تا هیجان موجود در رنگ قرمز کمی کمتر شده و آن را کنترل شده نشان دهد.

مبلمان سفید و کوسن رنگی مناسب با آن

رنگ سفید به عنوان یکی از رنگ هایی شناخته می شود که می تواند با کلیه رنگ ها هماهنگی داشته باشد و ترکیب شود. بهترین توصیه برای افرادی که تمایل دارند فضایی ساده را در منزل خود داشته باشند این است که از کوسن هایی به رنگ بژ و سبز استفاده نمایند. افرادی که تمایل دارند فضایی روح بخش و زیبا داشته باشند می توانند در مورد کوسن ها به سراغ رنگ های قرمز و یا سبز و حتی رنگ زرد بروند.

برای داشتن دکوراسیونی مدرن که جلوه ای خاص داشته باشد می توانید از کوسن هایی که دارای رنگ تک هستند و اغلب به رنگ های مشکی و آبی تیره و بنفش و یا قهوه ای و حتی رنگ قرمز وجود دارند بروید و طرح های مناسبی را برای مبلمان سفید خود انتخاب کنید.

کوسن رنگی هماهنگ با مبلمان آبی رنگ

اگر مبلمان منزلتان به رنگ آبی آسمانی است می توانید در مورد کوسن های مناسب با آن ها رنگ های زرد و یا حتی قهوه ای را انتخاب کنید تا به وسیله آن ها بتوانید جلوه ای ویژه به مبلمان خود بدهید. برای ایجاد فضایی ساحلی می توانید مبلمان آبی خود را با کوسن هایی به رنگ قرمز و یا سفید پوشش دهید و فضایی آرام بخش ایجاد کنید.

کوسن مناسب با مبلمان سبز رنگ

برای داشتن فضایی هیجان انگیز و شاد می توانید از رنگ های نارنجی و یا زرد در کنار مبلمان سبز خود استفاده کنید. برخی از افراد تمایل دارند از تمام هیجانات و شلوغی ها دور بوده و در مورد مبلمان خود فضایی آرام را به وجود بیاورند. توصیه ما به این افراد استفاده از کوسن هایی به رنگ سفید است که می تواند دکوراسیونی زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد. سبز به نوعی طبیعت را به شما یاد آوری می کند و می توانید با استفاده از رنگ های ذکر شده جلوه ای خاص و یژه را به آن بدهید.

مبلمان قهوه ای رنگ و کوسن مناسب با آن

در مورد مبلمانی که به رنگ قهوه ای هستند بهترین رنگ برای کوسن استفاده از رنگ های زرد و طلای و یا حتی رنگ کرم می باشد. استفاده از این رنگ ها برای کوسن موجب می شود تا محیطی بسیار زیبا و با شکوه را داشته باشید. رنگ قهوه ای به عنوان یک رنگ سرد شناخته می شود و شما این امکان را دارید که از رنگ قرمز و نارنجی در مورد کوسن ها استفاده کرده و فضایی گرم و هیجان انگیز را ایجاد کنید تا دکوراسیون موجود در این فضا به خوبی خود را نشان دهد.

کوسن مناسب برای استفاده در کنار مبلمان طوسی

از آنجایی که طوسی یکی از رنگ های سرد شناخته می شود می توانید برای گرم تر نشان دادن آن از کوسن هایی که به رنگ نارنجی و یا زرد و یا حتی به رنگ آجری است استفاده نمائید. اگر تمایل داشته باشید تا فضایی مدرن را با استفاده از مبلمان طوسی به وجود بیاورید بهترین کار این است که از کوسن هایی به رنگ قرمز، زرد، صورتی و یا سبز کمک بگیرید و با این کار جلوه ای خاص به فضای خانه خود بدهید.

رنگ طوسی نیز به عنوان یک رنگ خنثی شناخته یم شود که می توانید با استفاده از رنگ های گرم سرمای آن را کاسته و گرمای بیشتری را در منزل خود وارد کنید. نشستن بر روی مبلمانی که حس گرما را به فرد القا کند می تواند موجب آرامش او نیز بشود.

مبلمان نارنجی و کوسن مناسب با آن

در خصوص مبلمانی که به رنگ نارنجی است بهترین کار استفاده از کوسن هایی به رنگ های قهوه ای و یا کرم است که می تواند انتخابی مناسب و شایسته را برای شما محسوب شود. اگر نسبت به فضای خانه خود احساس سادگی دارید و می خواهید آن را فضایی شاد و متمایز از دیگر فضاها نشان دهید بهترین کار استفاده از کوسن هایی به رنگ سبز و یا زرد است که می تواند شور و هیجان خاص و ویژه ای را برای خانه شما ایجاد کند. رنگ نارنجی به خودی خود شور و هیجان خاصی دارد اما زمانی که با رنگ های شاد دیگر ادغام شود می تواند هیجان و گرمای محیط را چندین برابر کنید.

انتخاب کوسن می تواند نقش بسیار مهمی در مورد دکوراسیون داخلی خانه شما داشته باشد پس بهتر است به رنگ مبلمان و فضای خانه خود دقت داشته و با توجه به آن ها رنگ مناسبی را انتخاب کنید و فضایی زیبا و خاطره انگیز را به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *