#


ایجاد دکوراسیونی مدرن با استفاده از لامپ های ادیسونی

26 ژانویه 2018 بدون نظر 2505 بازدید

ایجاد دکوراسیونی مدرن با استفاده از لامپ های ادیسونی

ایجاد دکوراسیونی مدرن با استفاده از لامپ های ادیسونی

یکی از منابعی که می تواند نور منازل را تامین نماید لامپ های رشته ای می باشد که سال ها پیش به وسیله ادیسون اختراع شده است. این لامپ ها سال ها است که مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران بسیاری را دارند. در سال های اخیر استفاده از این لامپ ها برای تامین نور منازل بسیار کمتر شده است و علت آن نیز مصرف بسیار زیاد برق است که موجب شده در این سال ها افراد کمتر به سراغ استفاده از این لامپ ها بروند.

هم اکنون لامپ های کم مصرفی تولید شده اند که به عنوان جایگزین این لامپ ها شناخته می شود. کمپانی های بسیاری در حال حاضر به کار تولید لامپ های کم مصرف مشغول هستند و توانسته اند لامپ های خوبی با نور زرد که به نور آفتابی نیز معروف است تولید نمایند اما هنوز هم قادر به تولید لامپ مناسبی که به مانند لامپ های رشته ای بتواند گرما و نور را به طور همزمان داشته باشند نیستند و نمی توانند محصول خوبی را به عنوان جایگزین لامپ های رشته ای تولید نمایند. این مساله موجب شده تا افراد مجددا به سمت لامپ های رشته ای باز گردند و از این لامپ ها با حباب های زیبایی که دارند در دکوراسیون منازل و محل کار خود استفاده نمایند.

در دکوراسیونی که امروزه برای منازل انتخاب می شود بیشتر لوازم جنبه تزئینی نیز دارند و برای داشتن دکوراسیونی ایده آل باید به تمام مواردی که در خانه به کار برده می شود دقت کافی داشت. افراد اغلب تمایل دارند دکوراسیون هایی خاص و ویژه را برای منازل خود به وجود بیاورند اما نمی دانند گاهی کوچکترین المان ها می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. اگر شما نیز به دنبال دکوراسیونی ویژه هستید می توانید به سراغ استفاده از لامپ های رشته ای بروید.

این لامپ ها با ظاهر زیبا و خاص خود توانسته اند پس از مدت ها حضور دوباره و پر رنگی در جامعه داشته باشند. لامپ هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد حبابی بزرگتر از مدل های قدیمی دارند و کمی متفاوت تر از آن ها دیده می شوند.در طراحی این لامپ های رشته ها به صورت کاملا خاص طراحی شده اند و موجب می شوند تا فضایی متفاوت و مدرن و در عین حال جذاب را به وجود بیاورید.

استفاده از لامپ ادیسونی در ایجاد نورپردازی مدرن و تک

اگر تمایل دارید در خانه خود نورپردازی بینظیری را داشته باشید توصیه می کنیم حتما استفاده از لامپ های ادیسونی را در برنامه کاری خود قرار دهید. استفاده از این لامپ ها می تواند نورپردازی ویژه و خاصی را برای شما به ارمغان بیاورد و به عنوان یک توصیه بسیار کاربردی شناخته می شود. برای اینکه این حباب های زیبا و جذاب تولید شوند در کنار رشته های فلزی موجود در آن از نوارهای ال ای دی نیز استفاده شده است که موجب می شود تا نور خوب و زیبایی تولید شود. افرادی که تمایل دارند در کنار کاربردی بودن این لامپ ها از مصرف بیش از اندازه نیز جلوگیری نمایند می توانند به سراغ استفاده از این مدل لامپ ها بروند.

رنگ مناسب لامپ های ادیسونی

این مدل از لامپ ها رنگ های زیادی ندارند اما رنگ حباب اکثر آن ها به رنگ قهوه ای می باشد و طرحی زیبا و منحصر بفرد را به وجود می آورد. این لامپ ها دارای طرح های متنوعی همچون اشکی، شمعی، حبابی و طرح استوانه ای تولید می شوند که می توانید با توجه به محل و سلیقه خود گزینه مناسبی را انتخاب نمائید. این مدل از لامپ ها طول عمر بالایی دارند و می توان از آن ها به مدت2 هزار تا4 هزار ساعت در نورپردازی منازل و یا محل کار استفاده کرد. این لامپ ها موجب می شود تا نورپردازی موجود زیبایی دکوراسیون شما را تکمیل کند و طرحی خلاقانه و مدرن به شمار می رود.

می توانید این مدل از لامپ ها را در فضاهای مختلفی به کار بگیرید و دکوراسیونی خاص را به وجود بیاورید. اغلب افراد از این لامپ ها در طراحی نورپردازی آشپزخانه و بالای کانتر استفاده می کنند که طرحی زیبا را برای این قسمت از خانه به وجود می آورند. البته می تواند از این لامپ ها در فضای اتاق نشیمن یا فضایی که برای مطالعه در نظر گرفته شده است استفاده کرد و فضای نوری مناسب را برای این بخش ها تامین نمود.

یکی از مکان هایی که بسیار از لامپ های ادیسونی در دکوراسیون آن ها استفاده می شود کافی شاپ ها و رستوران ها می باشد که موجب می شود فضایی زیبا و خلاقانه به وجود بیاید. اگر به دنبال نورپردازی مناسب برای کافی شاپ خود هستید به شما توصیه می کنیم حتما از لامپ های رشته ای که دارای حباب های زیبا و جذاب است استفاده نمائید. این کار به شما کمک بسیاری در ایجاد فضایی مدرن خواهد داشت و می تواند در جلب نظر مشتریان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *