#


ایجاد دکوراسیونی خاص به تبعیت از سبک جیوانی ورساچه

16 آوریل 2018 5 نظر 2383 بازدید

ایجاد دکوراسیونی خاص به تبعیت از سبک جیوانی ورساچه

الهام از سبک جیوانی ورساچه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

اگر در طراحی داخلی خانه خود سبکی کلاسیک و سنتی را می پسندید و به دنبال طرحی از این دست هستید بهتر است کمی تامل کنید تا با سبک های مختلفی که وجود دارد بیشتر آشنا شوید. در حال حاضر سبک های مختلفی وجود دارد که موجب می شود دکوراسیونی ایده آل و زیبا را در خانه خود ایجاد نموده و از بودن در فضایی این گونه نهایت لذت را ببرید. خانه ورساچه ایده های بسیار جذاب و الهام بخشی دارد که می توانید از آن ها استفاده کرده و طرحی خاص و زیبا را در خانه خود پیاده کنید. ورساچه به عنوان یکی از طراحان مد ایتالیایی شناخته می شود که از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل می توان انتظار داشت که خانه او طراحی شیک و اروپایی را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

اغلب هنرمندان و بازیگران و افرادی که به مد علاقه دارند از طرح های جذاب ورساچه استفاده می کنند و مجذوب این طرح های ناب می شوند. روساچه توانسته در عرصه ی طراحی لباس های مردانه و زنانه بسیار قدرتمند عمل نماید و همین سلیقه و طرح های خاص را می توان در زندگی شخصی او نیز مشاهده کرد. ورساچه علاقه بسیار زیادی به خاص بودن طراحی خانه خود داشت و از چرم های مختلف و فلز و طرح های ورساچه در زمینه طراحی بهره می برد که توانست به وسیله آن ها نتیجه بسیار خوب و جالبی را به دست بیاورد. در این مطلب ایده هایی را ذکر کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید طرحی خاص و جذاب را در خانه خود به وجود آورده و دکوراسیونی ایده آل و مدرن را خلق کنید.

پرده

پرده یکی از عواملی است که در طراحی دکوراسیون به سبک ورساچه می توان آن را در اطراف تخت خواب دید. می توانید از پرده هایی که لبه دوزی های آن به سبک ورساچه است استفاده نموده و این برند را در دکوراسیون اتاق خواب خود به خوبی نشان دهید.

شهامت استفاده از طرح های خلاقانه

ورساچه در طراحی دکوراسیون منزل خود از رنگ های جذاب و تکیه گاه های بزرگ و دکمه های مختلفی استفاده کرده که بر روی صندلی به صورت کار شده هستند و به خوبی می توانند طراحی های این برند را به بهترین شکل ممکن نشان دهند. می توانید صندلی ای را در اتاق خواب خود قرار دهید و با تزئین تاج مانند در قسمت بالای آن جذابیت و خاص بودن را به بهترین شکل در این فضا نشان دهید.

جاذبه

هیچ اهمیتی ندارد که لوستر و یا لباس باشد ورساچه تمایل زیادی دارد تا در خصوص طرح های خود از جنبه های نمایشی استفاده کند و آن ها به شکلی جذاب تر نشان دهد. ورساچه در طراحی منزل خود لوستر را به گونه ای طراحی کرده است که از سقف تا بالای پیز پایین بیاید. این طراحی یکی از طرح های خاصی است که ورساچه به آن علاقه خاصی نشان می دهد و مخصوص به خود او است و نمونه آن هیچ کجای دیگری دیده نمی شود.

خلاقیت

روساچه در طراحی های خود از خلاقیت بسیاری استفاده می کرده است که این مورد را در آیینه ای که در خانه خود به کار برده نیز انجام داده است و لوگوی این برند به زیباترین حالت ممکن بر روی آینه به کار رفته است و سبک خاص ورساچه را به زیبایی نشان می دهد.

نمایش به سبک ورساچه

داشتن نورپردازی خوب و مناسب و فضای باز و مبلمانی که در خصوص آن ها از طرح دکمه دوزی استفاده شده است و تقارنی که تمام این موارد با یکدیگر دارند همه طراحی های ورساچه را به خوبی نشان خواهند داد و می تواند دکوراسیونی زیبا و خاص را برای شما به وجود بیاورد. ورساچه از دکمه دوزی در برخی از طرح های خود استفاده می کند و همین مساله موجب می شود تا جذابیتی خاص را از خود نشان دهد.

چشم گیری

در خصوص طرح هایی که ورساچه خلق می کند باید انتظار هر طرح غیر منتظره ای را داشت؛ چرا که این طراحی به خلاقیت شهره است و همین خلاقیت های زیبا موجب می شود تا طرح های جذابی را خلق نماید. ورساچه در طرح های خود از طرح کلاسیک به همراه رنگ های مدرن استفاده می کند و ترکیبی خاص و زیبا را برای به کارگیری در اتاق مورد توجه قرار دهید که مسلما می تواند جذاب چشمگیر بوده و موجب جلب توجه خواهد شد. رنگ های فیروزه ای و سرخابی زمانی که با رنگ سفید و مشکی و طوسی ترکیب می شوند موجب می شوند تا منظره ای زیبا و چشم گیر به وجود بیاید.

استفاده از ترکیبات مختلف

برای ایجاد خانه ای زیبا می توانید از مواد و مصالح مختلف استفاده کرده و آن ها را با یکدیگر ترکیب نمایید. می توانید از تابلوهایی که از جنس سنگ راین هستند در قسمت بالای کشوهایی که ره رنگ نقره ای هستند استفاده نمایید و به خاطر داشته باید که این طرح تنها در دنیای طراحی های ورساچه وجود دارد و غیر از آن نمی توان مورد دیگری را پیدا کرد و در واقع باید گفت که استفاده از طرح هایی اینگونه تنها به ورساچه اختصاص دارد.

استفاده از وسایل پایه بلند و زیبا

ورساچه یکی از طراحانی می باشد که علاقه دارد از میزهایی که دارای پایه های آن به شکل X می باشد. این مدل از میزها به خوبی می توانند طراحی کلاسیک را نشان دهند که در آن از پایه های بلند و زیبا استفاده می شود.

ایجاد طرحی جذاب

زمانی که وسایل فلزی مختلف را به همراه پارچه های زیبا و کاغذ دیواری خاص ترکیب نمایید و رنگ های جذاب را با آن ادغام نموده و دکوراسیونی خاص و دیدنی را به وجود بیاورید.

استفاده از مبلمان مناسب برای معنا بخشیدن

زمانی که قصد دارید از مبلمانی که دارای سبک خاصی است در دکوراسیون خانه استفاده می کنید بهتر است آن را سفارش دهید تا آماده شود و به این ترتیب می توانید سلیقه شخصی را در دکوراسیون به کار ببرید و یا از طرح های جیوانی ورساچه در طراحی خانه خود استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید از مبل هایی که که ظاهر ساده ای دارند و قسمت بالای آن ها دارای انحنا است استفاده نمایید تا نسبت به دیگر مبلمان متفاوت به نظر برسد و دکوراسیونی ایده آل و مطلوب را برای تان به وجود بیاورد.

استفاده از وسایل خوش ساخت

یکی دیگر از مسائلی که دارای اهمیت بسیار زیادی است خوش ساخت بودن وسایلی می باشد که در تزئینات خانه مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید در خصوص دست شویی خانه خود از سینک طلایی به همراه شیرآلات طلایی استفاده کنید. این دسته از لوازم در قسمت بالای جعبه ای که از چرم سفید و طراحی دکمه دوزی استفاده شده موجب شده تا تقارن و جلوه ای ویژه را برای این بخش از خانه به وجود آورده است.

استفاده از رنگ های مختلف

سعی کنید در طراحی خانه خود از دیوارهایی که به طرح ورساچه هستند استفاده کنید و درب نقره ای را در کنار چارچوب نقره ای به کار بگیرید و برای ترکیب با آن از میز و صندلی هایی که به رنگ شیری است استفاده کنید که در کنار رنگ بنفش می تواند منظره ای زیبا را ایجاد کنند که مسلما نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. می توانید از کوسن هایی در مورد صنلی ها استفاده کنید و لوستر حصیری را به همراه دستمال سفره های بنفش را در اتاقی که به رنگ طوسی و نقره ای طراحی شده استفاده کنید و جلوه زیبایی را به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *