#


ایجاد حال و هوای زمستانی در دکوراسیون منزل با چند ایده ساده

دکوراسیون منزل
28 نوامبر 2017 يك نظر 1535 بازدید

ایجاد حال و هوای زمستانی در دکوراسیون منزل با چند ایده ساده

ایجاد حال و هوای زمستانی در دکوراسیون منزل با چند ایده ساده

همانطور که می دانید تمام فصل ها زیبایی های مخصوص به خود را دارند و بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند از این زیبایی ها در دکوراسیون داخلی منازل خود نیز استفاده نمایند. یکی از فصل هایی که علاوه بر داشتن زیبایی بسیار مورد علاقه افراد است و می تواند به عنوان یک ایده از آن برای دکوراسیون داخلی منازل استفاده کرد فصل زمستان می باشد. این فصل منحصر بفرد علاوه بر داشتن دانه های زیبای برف می تواند بافت های نرم و تکه هایی از چوب را به همراه رنگ های سرد برای افراد به ارمغان بیاورد تا با استفاده از این المان های زیبا جذابیت خاصی را در مورد دکوراسیون داخلی منازل خود استفاده کنید.

در آغاز راه برای اینکه یک دکوراسیون زمستانی زیبا و در عین حال جذاب داشته باشید بهتر است از رنگ های خنثی در کنار رنگ هایی که تن سردی دارند همچون رنگ های آبی و سبز و یا حتی رنگ های سیاه و خاکستری استفاده نمائید و با ترکیب آن ها یک رنگ زمستانی و در عین حال جذاب را برای خانه خود به وجود بیاورید.

ایجاد دکوراسیونی زمستانی در خانه

پس از اینکه هوای گرم می رود و هوا رو به سردی می گذارد مخصوصا زمانی که به زمستان وارد می شویم افراد بیشتر وقت خود را در خانه گرم سپری می کنند. به این دسته از افراد توصیه می کنیم حال و هوای زمستانی را وارد خانه خود کرده و یک فضای کاملا استثنایی و تک را به وجود بیاورید. اگر در خانه خود یک فضای راحت و نرم را ایجاد کنید می توانید از بودن در خانه بیشترین لذت را ببرید. می توانید برای داشتن یک دکوراسیون زمستانی جذاب و ایده آل به سراغ استفاده از رنگ های ذکر شده به همراه بافت ها و دکوری هایی بروید که تم زمستانی را به خوبی در خود نشان می دهند.

دکوراسیون

دکوراسیون

استفاده از کوسن های زمستانی

یکی از لوازمی که حالت دکوری داشته و موجب می شود دکوراسیون منزل شما زیبایی بسیار زیادی را داشته باشد کوسن می باشد که در بازار مدل های روکش آن بسیار زیاد بوده و طرح های متنوعی را دارا می باشد. برای اینکه در خانه خود حس زمستان را داشته باشید می توانید از کوسن هایی که روکش بافتنی یا پشمی دارد و به حالت خزدار است استفاده نمائید. کوسن هایی که روکش آن ها حالت زمستانی را القا می کند موجب می شود در فضای خانه خود یک چیدمان کاملا متفاوت با بافت نرمی را داشت باشید. استفاده از این المان کوچک باعث می شود فضای اتاق شما گرم و دلنشین به نظر برسد.

برای داشتن یک کوسن زیبا که حس زمستانی را در خانه شما نشان می دهد می توانید به سراغ پلیورهای بلا استفاده ای که دارید رفته و آن ها را به اداز یک کوسن برش زده و بدوزید. برای روکش کوسن خود نیز می توانید از بین طرح های منوعی که در بازار وجود دارد استفاده کرده و یا خود یک طرح زیبا را ببافید.

استفاده از فرش و گلیم های زمستانی

یکی از مهمترین مواردی که در نوع چیدمان خانه نقش بسیار مهمی را دارند فرش و گلیم هستند. این المان های موثر موجب می شوند خانه شما گرم تر دیده شود و یکی از المان های ضروری برای فصل زمستان به شمار می رود. برای ایجاد دکوراسیونی زمستانی می توانید از گلیم هایی که به شکل خزدار هستند استفاده کنید. این گلیم های فانتزی موجب می شوند زمانی که بر روی مبل نشسته و در حال مطالعه هستید پاهای شما بر روی زمین قرار نگرفته و از آن ها در برابر سرمای هوا محافظت خواهند کرد. استفاده از گلیم و فرش برای داشتن فضایی زمستانی یکی از راه حل های مطمئن و جذاب به شمار می رود.

دکوراسیون

دکوراسیون

استفاده از روکش و پتو های زمستانی

از جمله المان هایی که به صورت فانتزی بوده و دارای جذابیت بسیار زیادی هستند روکش و پتوهای خز دار می باشد که می تواند دکوراسیون زمستانی شما را مورد تائید قرار دهد و در مواقع لزوم که احساس سرما می کنید به عنوان یک محافظ مورد استفاده قرا ربگیرند. زمانی که از اینپتوها و روکش ها در چیدمان دکوراسیون خانه خود استفاده کنید می توانید به زیباترین شکل گرمای موجود در فضا را نشان دهید.

استفاده از تابلو در دکوراسیون زمستانی

بهتر در خانه خود اجازه ندهید تا دیواری خالی بماند و برای جلوگیری از خالی بودن دیوارها بهتر است از تابلو هایی که بسیار منحصر بفرد بوده و خلاقیت بالایی را نشان می دهد کمک بگیرید و به وسیله آن ها باعث شوید خانه شما شخصیت خود را پیدا کند. برای ایجاد یک تابلوی زیبا و خلاقانه می توانید کمی از هنر و خلاقیت خود را به کار بگیرید.

اگر انجام این کار را خارج از عهده خود می بینید می توانید از بین تابلوهایی که در بازار وجود دارد نمونه های متناسبی را انتخاب کنید. برای داشتن تابلوی مناسب می توانید از یک تابلوی بزرگ که تطابق بیشتری با سلیقه و نظر شما دارد استفاده کنید یا به جای آن چند تابلوی کوچک که در قرار دادن آن ها از چیدمان زیبایی استفاده شده است را انتخاب کنید و در دکوراسیون زمستانی خانه خود آن ها را به کار ببرید. البته توجه داشته باشید که البته باید دقت کنید تابلوهای انتخابی تان حال و هوای زمستان را به هر بیننده ای القا کند.

دکوراسیون

دکوراسیون

استفاده از لوستر و آباژور در فضای زمستانی

لوستر و آباژور برای اینکه بتوانند در شب های زمستانی روشنایی به اندازه ای را به خانه ها ببخشند از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند. اگر از نور مناسب و خوبی در فضای خانه خود استفاده کنید می توانید تمام اجسام موجود را به خوبی ببینید و احساس خوبی را به دست بیاورید. در مورد لوستر و آباژور می توانید المان های دیگری را که در دکوراسیون خانه خود به کار برده اید را مورد توجه قرار داده و به سراغ مدل های چوبی و یا حتی فلزی بروید تا بتوانید این المان ها را با دیگر اکسسوری هایی که در فضای زمستانی خانه خود به کار برده اید به بهترین وجه هماهنگ کیند و یک ترکیب مناسب و درست را به وجود بیاورید.

استفاده از پوف و زیر پایی های زمستانی

برای اینکه در فضای زمستانی خانه خود طرح و نقش جذابی را داشته باشید می توانید از پوف و زیر پایی استفاده کنید. این اکسسوری ها و المان ها علاوه بر زیبایی دارای کاربردهای مختلفی هستند و می توان از آن ها به عنوان میزی برای غذاخوردن و یا یک صندلی برای نشستن استفاد کرد. این المان ها نیز به مانند کوسن دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیاد و متنوعی هستند و به شما این امکان را می دهند که در مورد دکوراسیون زمستانی خود از انواع روکش دار که دارای طرح بافتنی بوده و یا خزدار هستند و می توانند به زیبایی حال و هوای زمستان را در خانه شما نشان بدهد گزینه های مناسبی را انتخاب کنید.

استفاده از اکسسوری های زمستانی

یکی دیگر از راه هایی که برای ایجاد فضایی زمستانی در دکوراسیون خانه بسیار موثر است اکسسوری هایی هستند که می توانند حال و هوای زمستانی را در خانه شما به زیباترین شکل نشان دهند. می توانید از اکسسوری هایی که دارای طرح زمستانی هستند بر روی میز خود استفاده کنید. جنس و مترایل این اکسسوری ها باید به طرز کاملی با دکوراسیون زمستانی شما ست بوده و هارمونی مناسبی را ایجاد کند. اکسسوری های فلزی یکی از بهترین المان هایی هستند که در فضای زمستانی خانه خود می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *