#


انتخاب بوفه مناسب با دکوراسیون منزل

9 فوریه 2018 17 نظر 10377 بازدید

انتخاب بوفه مناسب با دکوراسیون منزل

بوفه های مختلفی که موجب درخشش دکوری های شما خواهد شد

یکی از علایق ایرانی ها این است که تمایل دارند ظروف خود را به صورتی مرتب و زیبا درون کمدی قرار دهند که به زیباترین شکل آن ها را نشان دهد. این امر موجب شده تا بوفه و کمد به عنوان یکی از مهمترین المان ها در خانه های امروزی تبدیل شود. برخی استفاده از وسایل دکوری که از جنس چوب می باشد و حالت سنتی دارد را برای خانه خود کمی غیر منطقی میدانند چرا که این وسایل می تواند فضای بسیار زیادی را برای خود اشغال کند که این مساله کمی عجیب به نظر می رسد. به افرادی که این عقیده را دارند باید بگوئیم در حال حاضر بوفه ها و کمدهای زیبا و منحصر بفردی در بازار عرضه شده است که دارای طرح های متنوعی می باشد و می توان از آن ها به عنوان جایگزینی مناسب برای مدل های قدیمی تر استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بوفه هایی که موجب می شود بهترین طرح را در دکوراسیون خانه خود داشته باشید معرفی نمائیم تا با کمک آن ها بتوانید بهترین ایده را برای چیدمان دکوری های خود داشته باشید.

بوفه هایی با طرح سلطنتی

یکی از بهترین بوفه هایی که مناسب ترین گزینه برای سبک های کلاسیک شناخته می شوند بوفه های سلطنتی می باشد. در طراحی این مدل از بوفه ها از تزئینات و جزئیات بسیار زیادی استفاده شده است و اغلب می توان ان ها را در رنگ های سفید و طلایی و قهوه ای دید و نقوش چوبی که به صورت برجسته بر روی آن ها وجود دارد یک طرح همیشگی می باشد و هرگز این مدل از بوفه ها را بدون این طرح های برجسته نمی توانید پیدا کنید. اگر در خانه خود از مبلمانی به سبک کلاسیک استفاده کرده اید بهترین گزینه این است که بوفه سلطنتی را برای قرار دادن در کنار آن مورد استفاده قرار دهید. این مورد می تواند بهترین گزینه برای قرار دادن در اتاق غذاخوری و یا نشیمن است که ابعاد بزرگی نیز دارد چرا که تزئینات و جزئیات به کار رفته در این مدل از بوفه ها موجب می شود از لحاظ بصری فضای شلوغی داشته باشید و بتوانید زیبایی دکوراسیون خانه خود را افزایش دهید.

استفاده از بوفه های مدرن

بوفه هایی که در حال حاضر در بازار نمونه های مختلفی از ان ها وجود دارد به نام بوفه های مدرن شناخته می شود و برخلاف مدل های قبلی دیگر حالت مستطیل شکل ندارند و آن ها را می توانید در طرح و اندازه های مختلفی پیدا کنید. برخی از بوفه های مدرن بدون درب و شیشه هستند و این مورد می تواند موجب جذابیت آن ها باشد. نبودن درب و شیشه موجب می شود تا میزان فضای بیشتری در اختیار داشته باشید و بتوانید تغییرات بیشتری را در دکوراسیون به وجود بیاورید. پیش از اینکه بوفه مناسبی را انتخاب کنید بهتر است در ابتدا محل مناسبی را برای خانه خود در نظر بگیرید تا بوفه در جای مناسبی قرار داشته باشد و چشمگیری زیادی داشته باشد. اگر محل مناسبی برای قرار دادن بوفه در نظر نگیرید به هیچ عنوان وسایلی که در داخل آن قرار می گیرد نمی تواند خود را به زیبایی نشان دهد بنابراین بهتر است ابتدا جای خوبی را در نظر بگیرید.

استفاده از بوفه های مدل کوتاه

یکی از بوفه هایی که طرفداران بسیاری برای خود دارد و در حال حاضر بیشترین استفاده از آن ها می شود بوفه های مدل کوتاه می باشد. این مدل از بوفه ها به دلیل قد کوتاهی که دارند فضای بسیار کمتری را به خود اختصاص می دهند. یکی دیگر از مزایای این مدل از بوفه ها این است که ظروفی که در ان قرار داده می شود می تواند به زیبایی قرار گرفته و نمایش داده می شود. برای داشتن دکوراسیونی زیبا می توانید مدل های کشودار این بوفه ها را نیز انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. این مدل از بوفه ها می تواند کارایی بسیاری برای شما داشته و پاسخگوی نیازهایتان باشد. اگر بر روی دیوارهای خانه خود فرورفتگی دارید می توانید آن ها را با استفاده از بوفه های کوتاه پر کرده و جذابیتی خاص به دکوراسیون خانه تان بدهید.

بوفه های فانتزی و تاثیر آن ها در دکوراسیون

یکی از مدل های بوفه که موجب می شود در انتخاب دست شما باز باشد و بتوانید دکوراسیون خانه خود را از حالت رسمی درآورده و زیباتر نشان دهید بوفه های فانتزی می باشد. این مدل از بوفه های دارای تنوع بسیار زیادی هستند و می توانید از آن ها در سبک های مختلف دکوراسیونی استفاده نمائید. تنوع رنگی که برای این مدل از بوفه ها وجود دارد بسیار زیاد می باشد و موجب می شود انتخاب های بیشتری داشته باشید. در خصوص انتخاب این مدل از بوفه ها باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که یکی از مهمترین آن ها هماهنگی این بوفه ها با سبک کلی دکوراسیون می باشد. اگر تناسب خوبی بین بوفه فانتزی با سبک دکوراسیون تان به وجود بیاید می توانید طراحی داخلی دکوراسیون منزل تان را به زیباترین شکل نشان داده و طرحی خاص را به آن بدهید. این مدل از بوفه ها موجب می شوند دکوری های قرار داده شده در آن ها حالت زیبا و شکیلی داشته باشند.

همیشه این مساله را مد نظر قرار دهید که برای ایجاد تغییر و تحول در خانه نباید هزینه زیادی کرد و با کمی دقت و سلیقه و کمترین هزینه می توان به دکوراسیونی ایده آل دست پیدا کرد. اگر قصد دارید بوفه ای جدید را برای خانه خود خریداری نمائید بهتر است ابتدا طرح ها و عکس های مختلفی را بررسی کنید تا بتوانید گزینه ای مناسب را انتخاب نمائید. پس از اینکه مورد مناسبی را انتخاب کردید باید به محل قرارگیری آن نیز توجه نموده و فضای مناسبی را در نظر بگیرید. استفاده از بوفه مناسب موجب می شود تا فضایی خاص و ویژه برای منزل خود به وجود بیاورید و بتوانید بهترین طراحی را در دکوراسیون داشته باشید. ایده های بسیاری وجود دارد که می توان از آن ها در طراحی داخلی استفاده کرد و فضایی جذاب و خاص را می توان به وجود آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *