#


اشتباهاتی که می تواند به دکوراسیون لطمه بزند

دکوراسیون
26 ژوئن 2017 بدون نظر 1063 بازدید

اشتباهاتی که می تواند به دکوراسیون لطمه بزند

اشتباهاتی که می تواند به دکوراسیون لطمه بزند

تاکنون ما چیزهایی که در مورد دکوراسیون و چیدمان خانه یاد گرفته ایم را انجام می دهیم ولی باز هم با مشکل روبه رو می شویم. با اینکه تمام چیزهایی که می خواهیم را اجرا می کنیم ولی با این حال دکوری که می خواهیم مورد علاقه مان نیست. انگار که هر وسیله ای جدا از هم هستند. ریزه کاری در دکوراسیون داخلی دشوارتر از فهمیدن تئوری آن است.

به طور مثال یک صاحب خانه برای بهتر شدن دکور خانه خود با مشکل برخورده است و دیزاین خانه اش طوری است که فرد را خسته می کند. مشکل اینجاست وسایلی که انتخاب کرده است برای دکوراسیون مناسب نیست.

هماهنگی و تناسب برای اتاق نشیمن

امروزه برای اینکه یک اتاق نشیمن شیک داشته باشید نیازی نیست که در رنگ ها هماهنگی وجود داشته باشد. بعضی اوقات خوب است که برای اینکه محیطی گرم و دلنشین داشته باشیم از مرز رنگ های یک شکل بگذریم. فرشی که رنگ هایش تند است و طرحی شیک و منحصر به فرد دارد، اتاق بی روح و خالی را روح می بخشد. توصیه ای که ما به شما می کنیم اگر قصد خرید مبل با روکش مخمل را دارید می توانید آن را به جای فرش با گلیم ست کنید.

آباژور زمینی و درخچه های تزئینی

آباژور

آباژور

اگر مبل های تان کوتاه است می توانید به دیوار اتاق کمی ارتفاع دهید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یک آباژو رزمینی که قد بلندی دارد استفاده کنید. آباژورهای خاصی که امروزه در بازار وجود دارد می توانند با طراحی های خاص هماهنگ شوند و خانه را تغییر دهند. نکته ای که وجود دارد این است که رنگ و جنس آباژور با رنگ مبل ها باید هماهنگ باشند. شما باید به این توجه کنید که آیا تعادل در دو طرف مبل خوب است؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن تعادل در آن طرف مبل از یک وسیله که ارتفاعش خوب است استفاده کنید مانند: درختچه تزئینی.

درختچه های تزئینی مناسب اتاق نشیمن هستند زیرا به نور زیاد نیاز ندارند. بعضی ها دوست دارند که از جنس مصنوعی آن استفاده کنند. این موضوع به سلیقه فرد بستگی دارد. مهم این است که از رنگ سبز استفاده شود که تعادل را در دو طرف مبل ایجاد کند، و نکته ی مهمی وجود دارد که شما نباید درختچه ای که انتخاب می کنید بزرگ تر از آباژور نباشد.

مبل ها در اتاق نشیمن

مبل

مبل

یک ایراد دیگر وجود دارد و آن هم مبل ها هستند که بی روح و سرد می باشند. برای آن که این مبل ها را از بی روحی در بیاوریم به تعدادی کوسن رنگی نیاز داریم. در اصل وقتی که یک مبل کوسن ندارد به نظر می آید که چیزی کم دارد. اگربرای مبل های قدیمی و کهنه از کوسن استفاده کنید آن ها را شیک و منحصر به فرد می کند؛ مهم این است که کوسن ها را درست و صحیح انتخاب کنید.
لزومی ندارد که حتماً رنگ کوسن ها را طبق رنگ مبل انتخاب کنید. شما می توانید آن ها را با تابلو یا فرشی که در اتاق وجود دارد هماهنگ کنید. این را به یاد داشته باشید که کوسن ها کار را تمام می کنند پس آن ها را بعد از تمام کردن کارهای دیگر دکوراسیون انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *