#


استفاده از گلدان برای ایجاد منظره جذاب در دکوراسیون منزل

دکوراسیون
25 اکتبر 2017 بدون نظر 2783 بازدید

استفاده از گلدان برای ایجاد منظره جذاب در دکوراسیون منزل

استفاده از گلدان برای ایجاد منظره جذاب در دکوراسیون منزل

از جمله مورادی که باعث می شود دکوراسیون خانه شما شاداب و جذاب دیده شود گلدان ها می باشند. در خصوص استفاده از گلدان می توانید در درون آن ها گل های زینتی و آپارتمانی قرار دهید و یا اینکه بدون گل و به شکل ساده آن ها را برای دکوراسیون منزل خود استفاده کنید و زیبایی خانه خود را چندین برابر بیشتر نشان دهید. امروز در این مطلب می خواهیم در مورد استفاده از گلدان در طراحی دکوراسیون خانه صحبت کنیم.

استفاده از گلدان به همراه گل در چیدمان

نخستین اقدامی که در خصوص استفاده از گلدان در دکوراسیون خانه می توانید انجام دهید این است که آن را به همراه گیاهان خانگی ترکیب کرده و در طراحی خود استفاده کنید. زمانی که یک گلدان را انتخاب کرده و گلی ویژه را در آن قرار دهید در واقع توانسته اید در شکل ظاهری دکوراسیونی که برای خانه تان انتخاب کرده اید تغییرات عمده ای را به وجود آورده و یک منظره خاص را به وجود بیاورید.

گلدان

گلدان

تزئینی که ستیز کوچکی دارند استفاده کرده و آن ها را بر روی شلف هایی که بر روی دیوار نصب کرده اید قرار دهید. می توانید از ترکیب گل های سفید و بنفش در کنار یکدیگر کم کبگیرید و یا آن ها را با هم ترکیب نمائید به هر حال استفاد از گلدانی که دارای گل های طبیعی است علاوه بر زیباتر نشان دادن دکوراسیون خانه تان باعث می شود فضای معطر و دلنشینی نیز داشته باشید. از طرفی ، استفاده از گلدان بر روی شلف می تواند یک ایده دکوری جذاب نیز باشد پس حتما در فضای خانه خود از این شلف ها استفاده کنید؛ چراکه استفاده از شلف باعث می شود گلدان های کوچک نیز در خانه شما جا پیدا کرده و کاربرد داشته باشند.

استفاده از گلدان های کلکسیونی در چیدمان منزل

اگر تمایل دارید از شیوه های مدرن در چیدمان گلدان های خانه خود استفاده کنید کافی است که یک طیف خاص از رنگ را در مورد گلدان هایتان انتخاب کنید و یا به سراغ جنس های خاص تر بروید. استفاده از این مدل از گلدان ها باعث می شود یک کلکسیون گلدان مخصوص خود داشته باشید و یک گالری تماشایی از گل ها را در معرض دید همگان قرار دهید. یکی از بهترین ایده هایی که در مورد ویترین های تزئینی خانه خود می توانید استفاده کنید همین موضوع می باشد.

البته الزامی برای شما وجود ندارد که همیشه کلکسیون گلدان های خود را در داخل ویترین های دکوری بچینید بلکه می توانید بالای کابینت و حتی کمد های خانه خود را با قرار دادن گلدان هایی که دارای رنگ هماهنگی هستند بپوشانید و این قسمت از فضای خانه را نیز دکوراسیون کنید. استفاده از این ایده هم می تواند در جلوه گر بودن دکوراسیون داخلی خانه شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

استفاده از سبک هنرمندانه چیدمان گلدان

برای اینکه بتوانید گلدان های خود را به یک سبک هنرمندانه چیدمان کنید بهتر است از خلاقیت و سلیقه خود نیز استفاده نمائید. برای این کار می تواند مدل های مختلف گلدان را در کنار هم بچینید و بین آن ها یک هارمونی خاص و ویژه را به وجود بیاورید. البته می توانید از ترکیب رنگ های مناسب و یا گلدان هایی که دارای متریال های ساده ای هستند در خصوص کتاب خانه ها و قفسه هایی که در فضای منزلتان دیده می شود نهایت استفاده را ببرید. انجام این کار باعث می شود که منزل شما از لحاظ دکوراسیون با مکان های دیگر متمایز بوده و زیباتر دیده شود.

استفاده از سبک های خاص در چیدمان گلدان

برای داشتن چیدمانی منحصر به فرد در مورد گلدان های خود می توانید به سراغ سبک های خاص رفته و طرح مخصوصی را برای خود انتخاب کنید. در این مورد م یتوانید از سبک های هنر شرقی هم استفاده کنید. البته استفاد از گلدان های میناکاری در کنار گلدان هایی که جنس آن ها از لعاب است هم می تواند ایده خوبی در طراحی گلدان ها باشد که علاوه بر چیدمان منظم باعث زیبایی در دکوراسیون خانه شما خواهد بود.

نیازی ندارد که از گلدان هایی که جنس خاصی در تولید آن ها به کار رفته را انتخاب کنید بلکه می توانی با کمی خلاقیت ترکیب متفاوت و زیبایی را برای چیدمان گلدان های خود داشته باشید و با استفاده از گل های طبیعی منظره ای جذاب را داشته باشید.

گلدان

گلدان

به کار گیری سبک های تلفیقی در دکوراسیون گلدان

برا ی داشتن چیدمانی زیبا و جذاب در آپارتمان خود بهترین کار این است که از گلدان هایی که دارای طرح و رنگ های مختلف و متنوع است کمک بگیرید. اگر کمی از خلاقیت خود استفاده کنید می توانید این گلدان ها را به شکل ماهرانه ای در کنار هم قرار داده و چیدمانی متفاوت را به وجود بیاورید. این سبک چیدمان ها می تواند در خاص دیده شدن دکوراسیون منزل شما موثر باشد.

ایجاد سبک های مدرن در چیدمان گلدان ها

برای اینکه بتوانید سبکی مدرن در مورد گلدان های خود داشته باشید بهتر است گلدان هایی که ظرافت بسیاری دارند را به شکلی مدرن  در چیدمان خانه خود استفاده کنید. در مورد رنگی که مناسب این گلدان ها باشد می توانید به سراغ رنگ هایی بروید که مکمل رنگ به کار رفته در دکوراسیون منزل شما می باشد و باعث می شود جذابیت دکوراسیون خانه تان دوبرابر شود.

استفاده از سبک روستیک در چیدمان گلدان ها

استفاده از گلدان هایی که در عین سادگی دارای نقش و نگارهای عامیانه هستند و به عنوان گلدان های دست ساز شناخته می شوند و گذاشتن آن ها در یک ویترین چوبی می تواند موجب شود که فضای خانه شما به یک سبک روستیک دست پیدا کند. به کار بردن گلدان هایی که پیتنه در طراحی آن ها به کار رفته و یک حالت عتیقه بودن را نشان می دهد باعث می شود که این سبک در دکوراسیون داخلی منزل شما دیده شده و چیدمان گلدان هایتان جذاب تر باشد.

سبک وینتیج و استفاده در چیدمان گلدان ها

برای داشتن سبک وینتیج در چیدمان گلدان های خود کافی است گلدان هایی که لعاب کاری شده هستند و رنگ آن ها سفید است را برای چیدمان انتخاب کنید البته سعی کیند رنگی که انتخاب می کنید ملایم بوده و بیش از حد ذوق زننده نباشد. به کار بردن پرده هایی که جنس آن ها حریر است و یا مبلمانی که حالت زنانه و نرمی دارد و یا حتی پارچه هایی که دارای طرح و گل هستند می تواند سبک وینتیج خانه شما را بیشتر نشان داده و یک فضای عاشقانه و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد. پس در انتخاب رنگ و وسایل جانبی برای دکوراسیون خانه خود دقت کافی داشته باشید تا بتوانید با چیدمان مناسب برای گلدان های خود یک حالت زیبا را به وجود بیاورید.

گلها و گیاهان می تواند علاوه بر ایجاد یک فضای زیبا و جذاب باعث ایجاد احساسی آرامش بخش در خانه شما بشود و انرژی های منفی محیط را جذب کرده و انرژی مثبت را به سوی شما روانه کند ، بنابراین سعی کنید در حد معمول هم که شده از گلدان ها و گل های طبیعی در خانه خود استفاده کنید و از ایجاد یک فضای زیا نهایت لذت را ببرید.

گلدان

گلدان

البته می توانید از گلدان های تزئینی و گل های مصنوعی هم استفاده کنید به این صورت که قفسه ای را در کنار دیوار ایجاد کرده و گلدان های فانتزی ای را به شکل راهراه بر روی این قفسه به وجود بیاورید و از گل های مصنوعی در درون آن ها استفاده کنید. البته اگر آپارتمان شما دارای تراس و بالکن می باشد این امکان را دارید که از گلدان های فانتزی  در این فضا استفاده کرده و از گل های طبیعی در درون آن ها استفاده کنید و یک نشیمن گاه زیبا و رویایی را برای خود درست کنید و با قرار دادن یک میز و صندلی در آن از این فضای دنج و آرام بخش نهایت لذت را ببرید از گیاهان موجود در این فضا انرژی های مثبت را دریافت کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *