#


استفاده از ساعت دیواری فانتزی در دکوراسیون داخلی

10 آوریل 2018 بدون نظر 2685 بازدید

استفاده از ساعت دیواری فانتزی در دکوراسیون داخلی

ساعت دیواری فانتزی و تاثیر آن در طراحی داخلی

زمان این قابلیت را دارد که با زیبایی متفاوتی نقشی اساسی در زندگی انسان داشته باشد. گاهی این گذر زمان دلنشین و خاطره انگیز است و گاهی نیز فرد را دچار اندوه می کند. ساعت و زمان تاثیر بسزایی در زندگی انسان دارند و همین مساله موجب می شود به عنوان یک ضرورت به آن ها نگاه شود. بهتر است که ضرورت ها را به خوبی وارد دکوراسیون خانه خود کنید و با این کار با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهید. اما باید بدانید چه ساعتی با کدام سبک همخوانی داشته و می تواند زیبایی خود را بهتر به نمایش بگذارد. بی هیچ تردیدی می توان گفت که پیش از هر سبکی می توان به سبک مدرن فکر کرد. چرا که این سبک در نیمه قرن بیستم رواج پیدا کرده و بیشترین تاکیدی که داشته بر روی سادگی بوده است.

در این سبک از رنگ های روشن و تعادل به جای تعصب بر روی تقارن و تجلی حجم به جای جرم توانسته اند جایگاه ویژه و منحصر بفردی را برای خود در معماری ایجاد نمایند. از سوی دیگر نیز هم اکنون افراد بسیاری از این سبک استقبال کرده اند و به همین دلیل یکی از سبک های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود. ساعت دیواری فانتزی یکی از مهمترین مواردی است که در دکوراسیون امروزی از آن استفاده می شود به همین جهت تصمیم گرفته ایم در این مقاله کمی در خصوص این سبک و استفاده از ساعت دیواری های فانتزی صحبت کنیم تا بتوانید از آن ها در طراحی داخلی منزل خود استفاده نمائید.

سادگی در ساعت دیواری فانتزی

بهتر است توجهی خاص و ویژه به عنصر چوب که عنصری مدرن محسوب می شود داشته باشید چرا که خصوصیت غالب سبک مدرن که سادگی و استفاده نکردن از زیور و پیرایش می باشد را با خود به ارمغان می آورد، بنابراین اگر در پی ساعت دیواری فانتزی ای هستید که از جنس چوب باشد بهتر است به خطوطی که بر روی آن تراشیده شده و اشکال هندسی مختلفی که بر روی آن طراحی شده دقت زیادی داشته باشید.

استفاده از رنگ مدرن در ساعت دیواری فانتزی

 ویژگی دیگری که در خصوص سبک مدرن می توان نام برد انتخاب صحیح رنگ می باشد. باید در نظر داشته باشیم که در سبک مدرن از رنگ های روشنی همچون زرد و نارنجی و غیره به میزان کمی به کار برده می شود. به عنوان مثال به ترکیب یک رنگ خنثی همچون طوسی با رنگ گرم و روشن همچون زرد توجه کافی داشته باشید که به سادگی می تواند سبک مدرن را نشان دهد. به همین دلیل باید نکته ای را که بسیار کوچک و ناچیز به نظر می رسد را مد نظر قرار داده و نسبت به آن توجه کافی داشته باشید.

 اشکال گوناگون در ساعت دیواری فانتزی

اگر از سبک مدرن پیروی می کنید و اهمیت زیادی به فرم گرایی می دهید بنابراین بهتر است در خصوص ساعت دیواری مدرنی که برای منزل خود انتخاب می کنید از فرم و اشکالی بهره مند شوید که سادگی این سبک را از بین نبرد. اغلب افراد خط های صاف در حجم را به عنوان اصلی ترین معیار اشکال مدرن در نظر دارند؛ اما به کارگیری از خطوط در حجم هایی که توخالی است و تکرار ندارد از ویژگی های نادری می باشد که کمتر به آن توجه نشان می دهید. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب ساعت فانتزی توجه زیادی به اشکال و خطوط حک شده بر روی آن داشته باشید.

خلاقیت در ساعت دیواری

می توان با قاطعیت گفت که ساعت از جمله مواردی است که در انتهای دکوراسیون و طراحی داخلی خانه تان به آن توجه می کنید. چنانچه این اتفاق پیش بیاید ناخودآگاه مجبور خواهید شد به تناسب رنگی که در دکوراسیون منزل تان غالب است ساعت دیواری فنتزی را انتخاب نموده و خریداری کنید. اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در چه محلی و چگونه همان رنگی را که تمایل دارید بیابید؟ در این مرحله باید کمی خلاقیت از خود نشان داده و یا ساعت مناسبی را سفارش دهید. این نکته را نیز باید به خاطر داشته باشید که در اغلب مواقع ایده های خلاقانه در خصوص سبک های مدرن و معاصر مناسب بوده و بهترین نتیجه را در پی خواهند داشت. با توجه به این موارد می توانید دکوراسیونی زیبا با استفاده از ساعت های دیواری فانتزی و مدرنی داشته باشید و این زیبایی را در جای جای خانه خود به رخ بکشید. تنها باید به مواردی که گفته شد توجه نموده و در هنگام خرید ساعت فانتزی و مدرن سبک دکوراسیون منزل تان را نیز مد نظر قرار دهید و به این ترتیب می توانید گزینه ای ایده آل را انتخاب کرده و دکوراسیونی مدرن و زیبا را به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *