#


اتاق خوابی مدرن با پاف تخت خواب

11 آگوست 2018 بدون نظر 6741 بازدید

اتاق خوابی مدرن با پاف تخت خواب

اتاق خواب خود را با پاف تخت خواب امروزی کنید

برای اینکه یک اتاق خواب ساده و شیک داشته باشید، عوامل بسیاری وجود دارد که می توانند تاثیرگذار باشند. از رنگ آمیزی دیوارها تا نوع کمدی که انتخاب می کنید و یا سرویس خوابی که در وسط اتاق قرار دارد می تواند تاثیر داشته باشند. ولی برخی مواقع جزئیات باعث می شوند تا مجموعه را کامل تر و زیباتر نمایند. یکی از این جزئیات پاف و یا نیمکت پایین تخت خواب است که می تواند ظاهر اتاق خواب شما را به طور کامل شبیه به یک نمونه ی مدرن و شیک کند. در ادامه در خصوص پاف تخت خواب بیشتر توضیح داده ایم.

جنس مناسب پاف تخت خواب

پاف ها و یا نیمکت های پایین تخت خواب برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی مواقع به عنوان یک صندلی استفاده می شوند و برخی مواقع به عنوان یک فضای ذخیره سازی برای قرار دادن لوازم گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. این که شما بخواهید چه استفاده ای از آن کنید، می تواند به کاربرد آن بستگی داشته باشد.

ولی در مجموع جنس تشک روی این پاف ها می تواند از انواع پارچه ها و یا چرم باشد و پایه نیمکت از فلز و یا چوب تشکیل شده باشد. مدل سرویس خواب شما نیز می تواند تاثیر بسیاری بر روی انتخاب این پاف ها داشته باشد. نکته ی قابل توجهی که در این بین وجود دارد این است که نیازی نیست پاف را با سرویس خواب تان ست کنید. ایجاد یک کنتراست با رنگ و متریال زیبایی اتاق خواب شما را افزایش می دهد.

اندازه ایده آل نیمکت اتاق خواب

پاف هایی که انتخاب می کنید باید سبک و باریک باشند. این را به یاد داشته باشید که عرض پاف باید از عرض تخت خواب تان کوچک تر باشد. به این شکل که از هر دو سوی تخت خواب تان باید 15 تا 20 سانتی متر کوتاه تر باشد. در صورت رعایت این موارد علاوه بر این که زیبایی تخت خواب تان حفظ می شود بلکه رفت و آمد برای تان راحت تر خواهد بود.

انواع مدل پاف تخت خواب

پاف تخت خواب دارای انواع گوناگونی می باشد. از مدل های نیمکتی ساده که می توان آن را در خانه ساخت گرفته نمونه هایی که دارای طرح کلاسیک و پر جزئیات هستند. یکی از انواع پاف ها دارای تکیه گاه هستند که ظاهرشان شبیه به مبل تکی است. برای استفاده از این مدل پاف باید اتاق خواب تان بزرگ باشد. ولی اگر تخت خواب تان بلند باشد نیاز به انتخاب این گونه پاف نیست و استفاده از یک پاف کوتان در پایین تخت خواب بلند، ترکیب تان را تکمیل می کند.

یکی دیگر از انواع پاف ها، مدل هایی با دسته های کناری هستند.  این نمونه ها دارای جذابیت خاصی هستند و انتخاب شان بستگی به سلیقه شما و سبک دکوراسیون اتاق خواب تان دارد.

نیمکت پایین تخت خواب با ارتفاع مناسب

پاف ها را معمولا باید از نظر ارتفاع کوتاه انتخاب کنید. این که مدل انتخابی تان باید کوتاه و یا بلند باشد بستگی به ارتفاع تخت دارد. در مجموع ارتفاع 10 تا 15 سانتی متر کوتاه تر از تخت خواب مناسب می باشد. به عنوان مثال در صورتی که تخت خواب تان بلند است، این ارتفاع می تواند هم اندازه باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *