#


اتاق خوابی لطیف و زیبا به سبک انگلیش هوم

انگلیش هوم
17 دسامبر 2017 يك نظر 5271 بازدید

اتاق خوابی لطیف و زیبا به سبک انگلیش هوم

اتاق خوابی لطیف و زیبا به سبک انگلیش هوم

همیشه در مورد اتاق خواب های خود از سبک های کلاسیک و طرح های به روزاستفاده کرده ایم و اغلب دارای اتاق خواب هایی هستیم که در شکل کلی مانند هم است شاید عوامل بسیار جزئی موجب تفاوت و تمایز آن ها باشد. گاهی بهتر است از سبک ها و طرح های موجود فاصله گرفته و کمی فراتر نگاه کنیم.

یا اصلا می توان از مرزها فراتر رفت و سبک های جدید را در طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود به کار گرفت. داشتن اتاق خوابی به سبک انگلیش هوم می تواند جذابیت فوق العاده ای را به خانه شما بدهد و موجب تمایز آن شود.

استفاده از وسایلی که دارای طرح های گل گلی هستند می توانیم دکوراسیون خانه و اتاق خواب خود را به صورتی آرام تغییر داده حالت لطیفی را برای آن به وجود آورد. با استفاده از این وسایل می توان موجب خلق فضایی شاد و روشن شد فضایی که احساس خوبی را منتقل خواهد کرد.

انگلیش هوم

انگلیش هوم

به کار بردن وسایل استیل با طرح گل گلی در دکوراسیون انگلیش هوم

می توان در دکوراسیون اتاق خواب ظرافت و زیبایی را به شکلی متفاوت نشان داد و وسایل و لوازمی که در این فضا وجود دارد را به صورتی زیبا چیدمان کرد. در کنار وسایل گل گلی که در اتاق خواب دارید و نسبت به آن ها علاقه ای خاص دارید می توانید از وسایل و لوازم استیل استفاده نمائید و طرحی زیبا و دل انگیز را به وجود بیاورید.

انجام این کار موجب می شود تا چاشنی دلپذیری وارد اتاق خواب شما شود و دکوراسیونی جذاب و مدرن را به وجود بیاورید. وسایل استیل حالت مدرنی را به دکوراسیون اتاق خواب شما وارد می کنند که شاید با دیگر لوازم انجام این کار کمی سخت باشد.

لوسترهای سفید در دکوراسیون انگلیش هوم

یکی دیگر از ایده هایی که در دکوراسیون اتاق خواب خود می توانید به کار بگیرید استفاده از وسایل تزئینی می باشد. دکوراسیون انگلیش هوم ظرافت خاصی را به خانه شما خواهد داد ولی این ظرافت زمانی بیشتر نشان داده خواهد شد که وسایل تزئینی زیبا نیز وارد آن شوند. به عنوان مثال لوستر زیبایی که دارای رنگ سفید است می تواند آغازگر دکوراسیونی جذاب باشد و به دنبال آن دکوراسیون خود را پیش ببرید و طرح زیبایی را به وجود بیاورید.

انگلیش هوم

انگلیش هوم

استفاده از لوازم دکوری آبی در دکوراسیون انگلیش هوم

در دکوراسیون گل گلی که برای خانه خود به وجود آورده اید می توانید از لوازم دکوری که به رنگ آبی هستند نیز استفاده نمائید البته بهتر است این لوازم را به همراه گل و گیاه به کار بگیرید تا جلوه زیباتری را داشته باشد. اغلب افراد در دکوراسیون انگلیش هوم خود از رنگ های سفید و صورتی آن استفاده می نمایند.

در کنار این رنگ ها می توانید رنگ آبی را نیزوارد کرده و موجب ایجاد جلوه بیشتری در مورد دکوراسیون منزل و یا اتاق خواب خود شوید. استفاده از این رنگ ها موجب می شود تا جسورتر دیده شوید و دکوراسیون گل گلی خود را به شکل پالت رنگی متنوعی نشان دهید که تقریبا کمتر کسی به سراغ آن می رود و اصولا استفاده از این رنگ ها در کنار یکدیگر چندان متداول نمی باشد.

استفاده از تابلوهای نقاشی در دکوراسیون انگلیش هوم

سبک انگلیش هوم دکوراسیون زیبا و جذاب و رنگینی را برای شما به وجود خواهد آورد ولی شما می تواند رنگ های جذاب تری را به این پالت رنگی جذاب تزریق نمائید. استفاده از تابلوهای نقاشی که دارای طرح و رنگ زیبا است می تواند به سادگی این کار را برای شما انجام دهد.

انگلیش هوم

انگلیش هوم

استفاده از کوسن های گل گلی در اتاق خواب انگلیش هوم

اگر قصد دارید در اتاق خواب خود از سبک انگلیش هوم استفاده نمائید بهتر است وسایل زیبایی را که مورد علاقه تان است وارد آن نمائید. در این بین می توانید از کوسن هایی که دارای طرح های گل گلی هستند نیز استفاده نموده و در دکوراسیون اتاق خواب خود قرار دهید. وسایل تزئینی که گلدار هستند نیز می توانند در دکوراسیون اتاق خواب انگلیش هوم قرار بگیرند و جذابیت آن را ارتقا دهند.

وسایل چوبی در اتاق خواب انگلیش هوم

استفاده از وسایل گل گلی موجب می شود تا دکوراسیونی شاد و آرامبخش در اتاق خواب خود داشته باشید. این آرامش و لطافت زمانی بیشتر خواهد شد که در این دکوراسیون وسایل چوبی همچون تخت خواب و یا کمدی زیبا را وارد نمائید. البته استفاده از تخت خواب های سفید هم می تواند جذابیت خاصی را داشته باشد و دکوراسیون انگلیش هوم اتاق خواب شما را جذاب تر نشان دهد.

انگلیش هوم

انگلیش هوم

استفاده از وسایل چوبی موجب می شود تا طبیعت به شکل جذابی در کنار لوازم گل گلی اتاق خواب دیده شود و این مساله می تواند در داشتن دکوراسیونی ایده آل موثر باشد. استفاده از سبک انگلیش هوم می تواند دکوراسیونی جذاب و خارق العاده و متنوع را برای شما به ارمغان بیاورد بنابراین از تاثیر معجزه آسای آن غافل نشوید وسعی کنید سلیقه خود را تغییر داده و برای یک بار هم که شده این سبک از دکوراسیون را وارد خانه خود کنید تا شاهد جذابیت و زیبایی آن باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *