#


اتاق خوابی رمانتیک و عاشقانه برای عروس خانم ها

اتاق عروس
22 ژوئن 2017 بدون نظر 2833 بازدید

اتاق خوابی رمانتیک و عاشقانه برای عروس خانم ها

 اتاق خوابی رمانتیک و عاشقانه برای عروس خانم ها

طراحی اتاق خواب عروس کار راحتی نیست زیرا همه وسایل باید در جای خود قرار بگیرد تا حس خشنودی و رمانتیکی رابه عروس و داماد تازه بدهد. پس هرچیزی که برای دکوراسیون اتاق خواب عروس می گذارید باید زیبا و منحصر به فرد باشد. ما به شما توصیه می کنیم که وسایل بزرگ اتاق خواب مانند سرویس تخت، مبلمان و کمد عروی را به رنگ سفید صدفی یا کرمی بخرید تا همه چیز را برای رمانتیک بودن اتاق خواب مهیا کند.

تخت خواب را باید در کنار میز و کمد لباس بگذارید تا با هم هارمونی را ایجاد کنند. اگر در هر صورتی عروس خانم از رنگ های نام برده شده خوشش نیامد شما می توانید به سلیقه او هر رنگی که دوست دارد را انتخاب کنید. برای زیباتر شدن اتاق عروس بهتر است وسایل و تم اتاق را از رنگ های شاد و طرح دار استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از رنگ های قرمز، سرخ گیلاسی و صورتی که رنگ های شادی هستند و ترکیب آن ها با هم فضا را بیشتر عاشقانه و رمانتیک کنید. برای اینکه تزئین زیبایی در دکوراسیون اتاق خواب داشته باشید باید از آویزهایی استفاده کنید که هماهنگ با موضوع جشن باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای اتاق عروس از کاغذ دیواری و عکس های تیره استفاده نکنید، جای آن می توانید عکس همسرتان را بزرگ کنید و به دیوار بزنید.

اتاق عروس

اتاق عروس

اگر در دکوراسیون اتاق خواب از گل استفاده کنید فضا را می توانید رمانتیک تر و عاشقانه تر کنید. بهترین رنگ گل برای اتاق خواب

عروس قرمز و سفید می باشد. شما می توانید گل ها را در همه جای اتاق استفاده کنید و دکوراسیون زیبایی را ایجاد کنید. پیشنهاد ما به شما این است که گل ها را در هر جایی قرار می دهید آن ها را به شکل قلب درست کنید و روی دیوار و تخت خواب از آن ها استفاده کنید.

نکته ی دیگری جود دارد که در دکوراسیون اتاق خواب عروس مهم می باشد و آن هم سیستم روشنایی آن جا می باشد. بهترین گزینه برای روشنایی اتاق عروس شمع می باشد، شما می توانید از لامپ های رنگی قرمز، سفید، بنفش و صورتی در کنار شمع ها استفاده کنید.

برای شروع یک زندگی رویایی و زیبا طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس بسیار مهم می باشد. برای زیباتر شدن اتاق خواب بیشتر عروس ها هزینه زیادی را برای طراحی دکوراسیوون اتاق شان می کنند. ولی این را به یاد داشته باشید که برای تزئین هر اتاق خوابی توصیه ها و راه هایی وجود دارد که هر شخصی باید قبل از چیدن اتاق با آن ها آشنا باشند تا توانایی این را داشته باشند که بتوانند یک دکوراسیون زیبا برای اتاق خواب خود به وجود آورند.

به این دلیل تزئین اتاق خواب عروس سخت است چون باید همه چیز شیک و منحصر به فرد باشد. حتی رنگ دیوارهای اتاق خواب باید به پسند عروس و داماد باشد.

یک اتاق رویایی باید طوری طراحی شود که حس عاشقانه ای به عروس و داماد بدهد. بهترین رنگی که می توانید برای دیوارها و وسایل اتاق خواب عروس انتخاب کنید رنگ های روشن است مانند سفید و کرمی. این رنگ ها یکی از بهترین گینه ها به حساب می آیند. توصیه ما به شما این است وسایلی که در اتاق خواب است نظیر: عکس ها، کاغذ دیواری ها، رنگ دیوارها و تمام وسایل اتاق رنگ شان را تیره انتخاب نکنید.

اتاق عروس

اتاق عروس

نکته ی مهم دیگری که وجود دارد استفاده صحیح از تخت خواب است. بهترین جای اتاق را به تخت خواب اختصاص دهید و سعی کنید

با وسایل دیگر در هارمونی باشد. سعی کنید روشنایی های رنگی را برای اتاق خواب عروس مد نظرتان قرار دهید و تا جایی که امکان دارد از نور طبیعی برای روشنایی در روز استفاده کنید و برای روشنایی شب هم از لامپ های رنگی در گوشه و کنار اتاق استفاده کنید. برای رمانتیک تر شدن فضا می توانید از شمع هایی به شکل قلب یا گل استفاده کنید. لامپ های شمعی می توانند فضا را آرام و لطیف کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *