#


اتاق خوابی جذاب برای پسران

اتاق خواب پسرانه
21 ژوئن 2017 بدون نظر 2687 بازدید

اتاق خوابی جذاب برای پسران

اتاق خوابی جذاب برای پسران

نخستین جایی که پسرها به آن پناه می برند اتاق خواب شان است. پسری که تنها باشد علاقه ها و سلیقه های خود را در اتاق خوابش به نمایش می گذارد، مثل: لباس های ورزشی، رنگ ها و کتاب ها. شما با خواندن این مطلب می توانید هزینه ای برای اتاق خواب تان نکنید یا اینکه آن را خیلی جدی نگیرید. اگر پسرتان یک اتاق جدا دارد شما می توانید با خواندن این مقاله یک اتاق خواب بسیار شیک برای او درست کنید تا اورا خوشحال کنید.

زمانی که شما متوجه می شوید که فرزندتان دختر است یا پسر، فکرهای زیادی در ذهن شما خطور می کند.  پدر و مادر دوست دارند تم دریایی را برای پسرشان برگزینند و دیوار اتاق را آبی تیره می کنند. بعد از دیوارها رنگ کمدها را با آن هماهنگ می کنند و این کار، یک

اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب پسرانه

کار عاقلانه است.

شما تا می توانید از طراحی اتاق کودک تان لذت ببرید چون شما تا 3 سالگی او وقت دارید که دکوراسیون اتاق او را طراحی کنید. برای اتاق کودک تان می توانید از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید. سعی کنید با بزرگ شدن فرزندتان برای طراحی اتاقش از سلیقه او هم استفاده کنید.

آیا فرزند شما در سرهم کردن لگوها استعداد خوبی دارد؟ پس شما می توانید که از آن ها برای زیباتر شدن تختش در قسمت تاج آن استفاده کنید. بجز این لگوها نوارهای تیره ای که در دور اتاق هستند و ترکیب آن با رنگ های روشنی که بر روی زمین می باشند با وسایل دیگر اتاق هماهنگی خاصی را ایجاد می کند و به آز زیبایی می بخشد.

دیوار اتاق خواب

استفاده از یک رنگ خاص برای طراحی اتاق خواب کار سختی است ولی وقتی این کار را انجام دهید اتاق تان زیبا و منحصر به فرد می شود. اگر از نورهای آبی و سفید برای اتاق خواب پسران استفاده کنید جذابیت خاصی به اتاق می دهد.

اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب پسرانه

در اتاق پسر بچه ها می توانید از نوارهای راه راه استفاده کنید و این کار برای اتاق پسران ایده مناسبی می باشد. ولی به شما توصیه می کنیم که طوری اتاق کودک را طراحی نکنید که کودک به سرگیجه مبتلا شود.

بیشتر پسران به دراور و کمد لباس اشتیاقی نشان نمی دهند و لباس های خودشان را در اتاق و روی زمین می ریزند. ما به شما توصیه می کنیم که یک کمد فلزی برای شان تهیه کنید.

شما می توانید برای زیباتر نشان دادن اتاق کودکان با کمترین هزینه پرچم های چندتایی را انتخاب کنید. این پرچم ها چون با رنگ اتاق هم خوانی می کند پسران بیشتر به اتاق شان دل می بندند.

طراحی دیوارها به رنگ زغالی اتاق را جذاب تر و زیباتر می کند. ما باید به شما بابت طراحی این اتاق تبریک بگوییم چون اتاقی منحصر به فرد را طراحی کرده اید.

اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب پسرانه

شما اگر از یک پوستر تبلیغاتی برای دکور اتاق پسرتان استفاده کنید فرزندتان عاشق اتاقش می شود. این عقیده نه فقط جدید و زیبا است بلکه شما می توانید خیلی راحت آن را تغییر دهید.

هدف ما از طراحی اتاق خواب فرزندمان این است که از اتاق های دیگر می خواهیم تقلید کنیم. ما قصد داریم فضایی آرام و آسوده برای پسرانمان ایجاد کنیم که در آن اتاق علاقه ها شخصیت ها و سلیقه های فرد را در خود جای می دهد.

در هر صورت اگر شما فکر می کنید که نباید به اتاق توجه کرد، مسلماً اشتباه می کنید. وقتی که فرزندان شما بزرگ می شوند شما این را می فهمید که توجه به اتاق شان بی حاصل و بی فایده نبوده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *