#


آشپزخانه خود را به سبک انگلیش هوم تزئین کنید

آشپزخانه
31 اکتبر 2017 بدون نظر 8237 بازدید

آشپزخانه خود را به سبک انگلیش هوم تزئین کنید

آشپزخانه خود را به سبک انگلیش هوم تزئین کنید

یکی از مهمترین عوامل در دکوراسیون خانه چیدمان مناسب آشپزخانه می باشد. از انجایی که خانم ها بیشتر وقت خود را در طول روز در این فضا سپری می کنند ترجیح می دهند دکوراسیون آشپزخانه ای متفاوت تر از دیگر فضاها داشته باشند. یکی از سبک هایی که می توانید در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید سبک انگلیش هوم است. این سبک به خاطر داشتن رنگ های ملایم و طرح های زیبا و جذابی که بیشتر به شکل گل گلی می باشد می تواند یک انتخاب جذاب و ایده ای مدرن در دکوراسیون آشپزخانه شما باشد. خانم هایی که به این سبک ها علاقه دارند می توانند این مطلب را مطالعه نموده و از ایده هایی که عنوان می شود در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنند.

ترکیب رنگی مناسب

در سبک انگلیش هوم معمولا رنگ های سبز و کرم و آبی آسمانی و همچنید رنگ های صورتی و سفید به شکل بسیار ملایم در چیدمان وسایل استفاده می شود. بیشتر طرح هایی که در این سبک به کار می رود به شکل گل های ریز و درشت می باشد که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و یک طرح گل گلی را ایجاد کرده اند.

آشپزخانه

آشپزخانه

استفاده از میز عذاخوری در سبک انگلیش هوم

برای داشتن یک سبک انگلیش هوم زیبا در آشپزخانه خود می توانید از میز غذاخوری هایی به رنگ سفید استفاده کنید. البته میزهای چوبی هم می توانند گزینه مناسبی در این مورد به حساب بیایند. در خصوص استفاده از رنگ سفید در مورد میز باید بگوئیم به راحتی می توان آن را با رنگ های دیگر ترکیب کرد و ست زیبایی را به وجود آورد. علاوه بر این استفاده از میزهای غذاخوری با رنگ سفید باعث می شود آشپزخانه شما بزرگتر از معمول دیده شود.

استفاده از رومیزی های گلدار

پس از انتخاب میز و صندلی مناسب بهترین چیزی که باعث می شود جلوه بیشتری به آشپزخانه خود بدهید داشتن رومیزی های گلدار می باشد. در مورد رومیزی هم باید به سراغ انتخاب مدل هایی بروید که تشابه کاملی با سبک انگلیش هوم داشته باشد. باید میان طرح رومیزی و سبکی که انتخاب کرده اید طرح های یکسانی را استفاده نمائید تا بتوانید به بهترین شکل زیبایی آن سبک را نشان دهید.

آشپزخانه

آشپزخانه

استفاده از فرش در فضای آشپزخانه

در مواقعی که پشت میز نشسته اید و مشغول صرف غذا هستید می توانید از فرش و یا قالیچه ای که در اندازه های کوچک است در زیر میز خود استفاده کنید. استفاده از فرش هایی که دارای طرح های گلدار هستند می تواند گزینه خوبی برای قسمت ورودی آشپزخانه به شمار بیاید. این طرح های گل گلی مختص سبک انگلیش هوم می باشد و می تواند در جذاب تر دیده شدن فضای آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. می توانید از این فرش ها برای ایجاد یک فضای جذاب در اتاق خواب هایی که به این سبک چیدمان شده اند نیز استفاده کنید.

استفاده از ظروف گلدار

در مورد ظروفی که برای پذیرایی و پخت و پز قرار می دهید می توانید از ظروفی که در رنگ با سبک مورد انتخاب تان مشابه است استفاده کنید. در مورد ظروف پذیرایی تنوع بسیار زیادی وجود دارد اما اگر می خواهید از سبک انگلیش هوم استفاده کنید باید ظروف مورد استفاده خود را با رنگی که در فضای آشپزخانه به کار برده اید انتخاب کنید. اگر ظرف هایی که در طرح هم با سبک آشپزخانه تان یکی باشد انتخاب کردید باید بگوئیم ی سبک مدرن و زیبا را برای فضای آشپزخانه خود به ارمغان خواهید آورد.

آشپزخانه

آشپزخانه

برخی از وسایل کاربردی همچون جعبه هایی که مخصوص چای و حبوبات است می تواند طرح زیبایی داشته باشد. می توانید از جعبه هایی که به تازگی مد شده  دراری طرح هایی شبیه به سبک انگلیش هوم است در این مورد استفاده کنید.

استفاده از سرویس چایخوری با طرح گل گلی

یکی دیگر از لوازمی که نشان دهنده سبک انگلیش هوم می باشد سرویس چایخوری می باشد که بر روی آن ها از طرح گل گلی استفاده شده است. این طرح می تواند به هنگام صرف چای احساس خوبی را در شما به وجود بیاورد.

سرویس قاشق و چنگال مورد دیگری است که می توانید در این سبک مورد استفاده قرار دهید. هنگامی که می خواهید برای خرید قاشق چنگال دم دستی خود اقدام کنید و آن را در آشپزخانه ای که به سبک انگلیش هوم درست کرده اید به کار بگیرید بهترین کار این است که مدل هایی را بپسندید که با بشقاب های شما از لجاظ طرح و رنگ در یک سطح باشند.

می توانید از قوطی های استوانه ای که در کنار سماور قرار داده می شود و یا خوراکی های مختلفی را می توان در آن قرار داد در فضای آشپزخانه خود استفاده کنید. در مورد این ظروف هم می توانید از مدل هایی که دارای طرح گل گلی هستند استفاده کنید. البته در خصوص رنگ این ظروف هم دقت داشته باشید که هماهنگی کامل را با رنگ به کار رفته در محیط آشپزخانه شما داشته باشد.

آشپزخانه

آشپزخانه

قرار دادن ساعت در فضای آشپزخانه

اصولا خانم ها زمان هایی که در آشپزخانه حضور دارند کمتر از گذشت زمان مطلع می شوند به همین جهت اگر دوست دارید از وقت و زمان بیشتر در جریان باشید می توانید از یک ساعت در محیط آشپزخانه خود استفاده کنید. مدل ساعت هیچ اهمیتی ندارد و شما می توانید از ساعت های رومیزی و یا دیواری استفاده کنید اما توجه داشته باشید که رنگ آن ها هماهنگی لازم با رنگ فضای آشپزخانه شما را داشته باشد.

وسایل دیگری هستند که در آشپزخانه کاربرد بسیاری می توانند داشته باشند که یکی از آن ها سبد نان و زیر قابلمه ای می باشد. می توانید این لوازم را در کنار دیگر وسائلی که در آشپزخانه گل گلی خود استفاده کرده اید قرار دهید و جذابیت این فضا را بیشتر کنید.

چیدمان لوازم دکوری

برخحی از لوازم دکوری هستند که به تازگی وارد بازار شده اند و نماینده سبک زیبای انگلیش هوم هستند. این وسایل با طرح و رنگی که دارند می توانند به زیبایی این سبک را در آشپزخانه شما نشان دهند. می توانید از این لوازم دکوری در فضای آشپزخانه خود استفاده کنید اما سعی کنید مدل هایی را انتخاب کنید که با رنگ و دکوراسیون فضای شما هماهنگی کاملی داشته باشند.

آشپزخانه

آشپزخانه

قرار دادن حوله در آشپزخانه

یکی از لوازم که حضور آن در آشپزخانه بسیار مهم و ضروری به شمار می رئد حوله دستی می باشد. در خصوص خرید این مدل از حوله ها نیز بهتر است از طرح های گل گلی آن استفاده نمائید چرا که می توانند بیشترین و بهترین هماهنگی را با سبک انتخابی شما داشته باشند.

آشپزخانه

آشپزخانه

به کار گیری آباژور در آشپزخانه

برخی از خانم ها تمایل دارند به جز نور لوستر و دیوار کوب ها نور بیشتری در آشپزخانه وجود داشته باشد. توصیه ای که برای این دسته از خانم ها می توانیم عنوان کنیم این است که از آباژورهایی که دارای طرح های گل گلی هستند در آشپزخانه خود استفاده کنند تا هم نور بیشتری در اختیار داشته باشند و هم اینکه بتوانند جذابیت محیط اشپزخانه را بیشتر نشان دهند.

سبک انگلیش هوم یک سبک مدرن است که به تازگی وارد کشور شده اما توانسته در میان افراد جایگاه خوبی را برای خود پیدا کند. اغلب افرادی که ریسک پذیر هستند به سراغ استفاده از این سبک می روند و محیط خانه و آشپزخانه خود را با این سبک دکوراسیون می کنند. این افراد به گونه ای هستند که کمتر از محیط اطراف خود دلزده می شوند اما این سبک برای افرادی که به سرعت از این گونه طرح ها دلزده می شوند بههیچ عنوان توصیه نمی شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *