#


آشپزخانه ای زیبا و مدرن با استفاده از کاشی کابینتی مناسب

30 ژانویه 2018 بدون نظر 4401 بازدید

آشپزخانه ای زیبا و مدرن با استفاده از کاشی کابینتی مناسب

آشپزخانه ای زیبا و مدرن با استفاده از کاشی کابینتی مناسب

یکی از مواردی که در دکوراسیون امروزه منازل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است آشپزخانه می باشد که ایجاد فضایی گرم و صمیمی نیز در خصوص آن کار چندان آسانی به نظر نمی رسد. زمانی که دکوراسیونی برای یک آشپزخانه در نظر گرفته می شود افراد سعی می کنند تا هماهنگی و یگانگی میان بافت و رنگ و حتی سبک مورد نظر تمام اعضای خانواده را نشان بدهد. گاهی اوقات پیش می آید که هماهنگی موجود میان تمام اجزایی که در آشپزخانه وجود دارد باعث می شود کمی خسته کننده به نظر برسد و به اصطلاح ساده تر نسبت به دکوراسیون موجود احساس دلزدگی برای افراد به وجود می آورد.

اگر بخواهید دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید گاهی باید هزینه بسیار زیادی را متقبل شوید اما با انتخاب کاشی مناسب برای دیوارهای آشپزخانه تان علاوه بر زیبایی می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. اگر به دنبال کاشی مناسبی برای دیوارهای آشپزخانه خود هستید می توانید این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید.

آشپزخانه پر نور و کاشی بین دیواری مناسب برای آن

رنگ و الگویی که در نحوه چیدمان کاشی ها به کار گرفته می شود دو خصوصیت بسیار مهمی هستند که باید نسبت به آن ها توجه ویژه ای داشت. افرادی که علاقه ای به استفاده از تضاد میان رنگ ها ندارند و بیشتر تمایل به استفاده از رنگ های ملایم دارند می توانند از میان رنگ های متنوعی که در بازار وجود دارد رنگ هایی را که روشن بوده و حالت براق دارند برگزینند. برخی از افراد نیز هستند که در آشپزخانه های پر نور راحت نیستند و نور بیش از اندازه ای که در این فضا وجود دارد موجب آزار آن ها می شود. توصیه ما به این دسته از افراد این است که ترجیحا از کاشی هایی که حالت مات دارند گزینه مناسبی را برای دیوار آشپزخانه خود انتخاب نمایند تا بتوانند به کمک آن ها انعکاس نوری را که در محیط وجود دارد تا حد قابل قبولی کاهش داده و فضایی ایده آل را به وجود بیاورند.

به کارگیری کاشی هایی با الگوی سه بعدی در آشپزخانه های ساده

در خصوص آشپزخانه هایی که دارای کابینتی با جنس گلاس هستند و رنگ آن ها سفید است و یا از سبک مینیمال در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کرده اید بهتر است در خصوص انتخاب کاشی مناسب به سراغ مواردی بروید که دارای الگوی چیدمان به صورت سه بعدی هستند. علیرغم آرامشی که در فضاهای ساده ای به این شکل وجود دارد اما باید از بافت یا الگوهایی برای ایجاد تعادل در ذهن استفاده کرد. کاهشی هایی که به صورت سه بعدی چیدمان می شوند دارای تنوع در طرح هستند که می تواند برای هر سلیقه ای پاسخگویی مناسبی داشته باشد. زمانی که از این مدل از کاشی ها بر روی دیوارهای آشپزخانه خود استفاده کردید می توانید الگوهایی سه بعدی را ببینید که به زیبایی خود را نشان می دهند.

به کارگیری کاشی های ساده در مورد آشپزخانه هایی به سبک استیل

به کار بردن فولاد و فلز و استیل در فضای آشپزخانه نشان دهنده این است که سبک های مدرن بیش از هر سبک دیگری مد نظر شما قرار دارد. اگر از استیل در سبک مدرن آشپزخانه خود استفاده کرده اید و تعداد آن نیز بسیار زیاد است بهترین کار استفاده از سرامیک هایی است که دارای طرح ساده ای هستند و از رنگ های جسورانه ای در مورد آن ها استفاده شده است. این کار نشان می دهد همچنان به سبک مدرن علاقه مند هستید و با انتخاب صحیح تمام المان ها را در این سبک قرار داده اید.

استفاده از تن های مختلف یک رنگ در آشپزخانه های چوبی

اگر در دکوراسیون آشپزخانه خود از طرح های چوبی استفاده کرده اید و یا برخی از لوازم و المان های موجود در این فضا را از انواع چوبی قرار داده اید بهترین کار این است یک رنگ را برای کاشی های روی دیوارها در نظر گرفته و تن های مختلف سیر و روشن آن را انتخاب کنید. این کار به جای استفاده از رنگ های مختلف می تواند گزینه ای مدرن و ایده آل باشد. بهتر است کاشی هایی که برای دیوارهای بین کابینت ها نصب می شوند را از مدل هایی انتخاب کنید که دارای یک الگو و بافت یکسان هستند ولی در رنگ کمی متفاوت تر دیده می شوند. به عنوان مثال می توانید از کاشی هایی که به رنگ آبی هستند اما تن های مختلف آن را در برگرفته اند برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کرده و به کار بگیرید.

استفاده از سرامیک های عمودی برای آشپزخانه هایی که ارتفاع کمی دارند

اگر آشپزخانه ای که قرار است از کاشی در آن استفاده کنید دارای سقف کوتاهی می باشد بهتر است هنگام انتخاب کاشی به سراغ مواردی بروید که به صورت عمودی تولید شده اند. زمانی که سرامیک ها و کاشی ها به صورت عمودی بر روی دیوار نصب شوند در واقع باعث خواهید شد تا سقف این فضا بلندتر از حد معمول دیده شود و این مساله به جذابیت دکوراسیون آشپزخانه تان کمک بسیار زیادی خواهد کرد. ترجیحا به سراغ کاشی ها و سرامیک هایی بروید که به صورت براق هستند چرا که این مدل از کاشی ها باعث می شوند تا نور بیشتری وارد آشپزخانه شما بشود و بتوانید دکوراسیونی ایده آل را برای آن به وجود بیاورید.

استفاده از استیکرهای کاشی به عنوان دیوارپوش آشپزخانه

یکی از راه هایی که به صرفه جویی در هزینه ها کمک بسیاری می کند استفاده از استیکرهای کاشی است که جایگزینی ایده آل و مناسب برای کاشی های موجود می باشد. افرادی که پیش از این از کاشی های بین کابینتی استفاده کرده اند و اکنون تمایل دارند تا آن ها را تغییر دهند ولی نمی خواهند هزینه زیادی نیز کنند می توانند از استیکرهای کاشی استفاده نمایند. با استفاده از این استیکرها می توان فضای آشپزخانه را به بهترین شکل تغییر داد بدون اینکه افراد مجبور باشند هزینه ای اضافی را بپردازند. این استیکرها درست به اندازه کاشی ها تولید می شوند و شما نیز این امکان را دارید که در هنگام خرید آن ها را اندازه بگیرید تا اطمینان پیدا کنید که در هنگام نصب آن ها با مشکلی مواجه نخواهید شد. این استیکرها قیمت بسیار پائینی دارند و این نکته باعث شده در سال های اخیر بسیار مورد استفاده افراد قرار بگیرند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *