#


آشنایی با رنگ هایی که موجب می شود دکوراسیون منزل باارزش تر ظاهر شود

12 ژانویه 2018 بدون نظر 1665 بازدید

آشنایی با رنگ هایی که موجب می شود دکوراسیون منزل باارزش تر ظاهر شود

آشنایی با رنگ هایی که موجب می شود دکوراسیون منزل باارزش تر ظاهر شود

زمانی که از رنگ مناسبی در فضاهای مختلف استفاده می کنید نه تنها موجب می شوید تا فضایی خصوص به وجود بیاید و تاثیری دراز مدت را ایجاد کند بلکه موجب می شود فضای مورد استفاده لوکس تر و باارزش تر از همیشه دیده شود. زمانی که قصد چیدمان این فضاها را داشته باشید می توانید از بودجه ای کم و معین برای آن استفاده کرده و این مساله می تواند به عنوان یک مزیت بزرگ در مورد رنگ ها به شمار بیاید.

چرا که ممکن است به هنگام چیدمان هزینه کافی برای خرید وسایل لوکس و گران قیمت نداشته باشید و می توایند از این رنگ های لوکس به عنوان یک مزیت استفاده کرده و با وسایلی کم هزینه اتاق یا بخش های مختلف را بسیار زیبا و لوکس نشان دهید.

استفاده از رنگ عاجی برای ایجاد فضایی لوکس

در خصوص اتاق های خانه خود می توانید از رنگ عاجی استفاده کنید چرا که این رنگ می توان تاثیر بسیار زیادی در ایجاد فضایی لوکس و گران قیمت داشته باشد. رنگ عاجی به عنوان رنگی شناخته می شود که می توانید همیشه از آن استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که هیچگاه از مد نخواهد افتاد و همیشه می تواند تازگی خود را داشته باشد. در تمام ادوار از رنگ عاجی به عنوان یک رنگ موثر و جلوه گر استفاده می شده است.

اگر با حضور در فضایی که رنگ مناسبی در آن به کار رفته است حس خوشایندی پیدا کردید در واقع آن فضا می تواند به عنوان یک فضای لوکس شناخته شود. رنگ عاجی می تواند چنین حسی را برای شما به وجود بیاورد. در تمام فضاهایی که از رنگ عاجی در مورد آن ها استفاده شده است و در واقع به عنوان رنگ غالب در این فضا شناخته می شود می توانید فضایی بزرگ و زیبا و همچنین دلباز را پیش روی خود ببینید.

برعکس رنگ هایی که بسیار شلوغ هستند تن رنگ هایی که از سفید در آن ها استفاده شده است هیچ وقت از مد نخواهد افتاد و در فضاهای مختلف به راحتی می توان از این رنگ ها استفاده کرد. در فضاهایی که قصد استفاده از طیف رنگی سفید داشته باشید احتمال خطا بسیار کاهش پیدا می کند و استفاده از آن بسیار ساده می باشد و می تواند به سادگی با دیگر رنگ ها ترکیب شده و هماهنگی بسیاری با لوازم و اکسسوری های خانه شما داشته باشد.

با توجه به این موارد می توان به ساده ترین شکل و با کمترین هزینه خانه ای لوکس و گران قیمت را به وجود آورد که البته این کار تنها به وسیله انتخاب رنگ مناسب انجام می شود و باید در رنگ آمیزی بخش های مختلف خانه به انتخاب درست رنگ توجه بسیار زیادی داشت. در این مطلب در مورد اینکه چگونه می توانید با استفاده از رنگ مناسب چهره ای جدید به خانه خود بدهید کمی صحبت کرده ایم که می توانید از آن ها کمک گرفته و خانه ای لوکس را به وجود بیاورید.

تجدید نظر در انتخاب رنگ ها

پیش از آنکه تزوینات دکوراسیون خانه خود را آغاز کنید بهتر است یک تجدید نظر بنیادی در خصوص انتخاب های خود داشته باشید. اگر به اغلب خانه ها نگاه کنید متوجه رنگ سفید استفاده شده در طراحی داخلی آن ها خواهید شد. رنگ کرم و سفید رنگ های خنثی و ساده ای هستند که می توانند احساس پویای را در افراد به وجود بیاورند.

اغلب افراد برای اینکه در دکوراسیون دیوارها تغییراتی صورت نگیرد مقاومت بسیاری دارند اما زمانی که این کار را انجام می دهند و دیوارهای خانه را نقاشی می کنند و یا دکوراسیون داخلی را تغییر می دهند به عالی بودن نتیجه پی می برند. استفاده از رنگ سفید می تواند بسیار پیچیده به نظر برسد و افراد با انتخاب های بسیاری که با توجه به سلیقه شخصی آن ها هماهنگ است روبه رو خواهند بود.

برای اینکه بتوانید رنگ مناسبی را برای طراحی داخلی خانه خود انتخاب کنید می توانی از افرادی که در این حوزه تخصص و فعالیت دارند نیز نظرخواهید نموده و با در نظر گرفتن نظر آن ها اقدام به انتخاب رنگ مناسب نمائید. با استفاده از رنگ سفید امکان به کار گیری از بافت ها و رنگ های متنوع در بخش بیرونی دکوراسیون برای شما فراهم می شود.

رنگ سفید فضایی دلباز و بزرگ را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر در دکوراسیون خانه خود از طرح های سنتی استفاده کرده باشید می توانید رنگ های گرم را به عنوان گزینه ایده آل برای این فضا در نظر بگیرید و آن را در کنار رنگ سفید قرار دهید. این ترکیب دکوراسیونی زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

به کار بردن رنگ های لایه ای مختلف در دکوراسیون

اگر در خصوص مبلمان و وسایلی که در منزل قرار داده اید رنگ عاجی را انتخاب کرده باشید برای دیگر اجزای موجود در دکوراسیون با مشکل روبه رو نخواهید بود و می توانید از رنگ های خوبی برای آن استفاده کنید. اتاق خوابی که در آن کلیه وسایل از رنگ های روشن انتخاب شده اند می تواند فضایی رویایی و بسیار جذاب و زیبا را برای شما به وجود بیاورد.

می توانید در خصوص میز غذاخوری خود به سراغ رنگ سفید بروید و یا کانتر آشپزخانه تان را با سنگ مرمری که به سفیدی می زند مزین کنید. در مورد صندلی های میز غذاخوری توصیه می کنیم به سراغ استفاده از رومبلی های خاکستری روشن و یا عاجی بروید تا بتوانید با استفاده از آن ها طرحی بسیار زیبا و کلاسیک و مدرن را برای خانه خود به وجود بیاورید. می توانید در انتخاب وسایلی که در این دکوراسیون قرار دارند انواع مختلفی را برگزیده و المان های دکوراتیو متنوعی را در چیدمان خانه خود قرار دهید.

استفاده از کفپوش هایی با رنگ روشن

افرادی که در خانه اجاره ای زندگی می کنند و نمی توانند تغییرات زیادی در طراحی داخلی آن به وجود بیاورند می توانند از یک راه حل ساده برای این کار استفاده نمایند. می توانید در خصوص این خانه ها از موکت ها و یا کف پوش هایی که به رنگ روشن هستند استفاده نموده و تحولی قابل ملاحظه را در اتاق ها به وجود بیاورید. می توانید در خصوص کفپوش های خانه به سراغ رنگ های خاکستری و یا عاجی و یا حتی رنگ سفید رفته و فضایی لوکس و زیبا را خلق کنید. ایجاد تغییر در کفپوش ها بهترین گزینه ای است که می تواندی در خصوص خانه خود انجام دهید و هزینه زیادی نیز نداشته باشید.

اگر از فرش هایی با رنگ روشن در خانه اجاره ای خود استفاده کنید در واقع موجب شده اید تا بازتاب نور بیشتری در این بخش به وجود بیاید؛ این کار باعث می شود تا اتاق شما بزرگ تر و دلبازتر دیده شود و این مساله در دکوراسیون لوکس خانه شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. استفاده از رنگ های روشن برای کف خانه موجب می شود تا فضایی روشن و پرنور در اختیار داشته باشید اما باید به این نکته نیز توجه کنید که هیچ نیازی نیست کلیه وسایل و لوازم خانه خود را به رنگ روشن انتخاب نمائید.

می توانید در مورد وسایل و لوازمی که در دکوراسیون خانه قرار می گیرند رنگ های تیره را انتخاب کنید و آن ها را در کنار کفپوش های روشن قرار دهید تا تعادل خوبی در خانه بوجود بیاید. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که کنتراست خیلی شدیدی نباید در خانه تان به وجود بیاید تا بتوانید فضایی لوکس و زیبا را ایجاد کرده و از بودن در چنین محیطی نهایت لذت را ببرید.

استفاده از مبلمانی با پوشش شفاف

مسلما مبلمانی که با رنگ روشن انتخاب می کنید سریعتر از رنگ های دیگر کثیف خواهند شد و زیبایی اولیه خود را از دست خواهند داد. به همین دلیل است که انتخاب پارچه و پوشش مبلمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید مواردی را انتخاب کرد که بتوان آن ها را به راحتی شستشو داده و مجددا مورد استفاده قرار داد. اگر در خانه خود فرزند کوچکی دارید و یا اهل مراقبت از حیوان خانگی هستید باید این نکته را خوب به خاطر داشته باشید که مبلمان شما به سادگی در معرض لکه دار شدن قرار دارند و باید هر چند وقت یکبار آن ها را شستشو داده و تمیز کرد.

این مساله شما را مجاب می کند در انتخاب پوشش مبلمان و پارچه آن ها به سراغ مواردی بروید که بتواند پس از شستن نیز کارایی دوباره را داشته باشد و پس از چند بار شستشو دچار خرابی نشود. برای مبلمان پارچه هایی وجود دارد که عمر بالایی داشته و به عنوان پارچه های ضد لکه شناخته می شود و این مدل از پارچه ها باعث می شود دیگر در خصوص کثیفی مبلمان خود نگرانی نداشته باشید.

استفاده از رومبلی یکی دیگر از پیشنهاد هایی است که در خصوص مبلمان خود می توانید از آن ها استفاده نمائید تا به راحتی قابلیت تعویض و شستشو را داشته باشند.این موارد در کنار بسیاری از موارد دیگر که می توانید از طراحان دکوراسیون داخلی بپرسید موجب می شود تا دکوراسیونی لوکس و زیبا برای خانه خود به وجود آورده و طراحی داخلی خانه خود را گران قیمت و باارزش نشان دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *