#


نکاتی در خصوص انتخاب محل و نصب ساعت دیواری

13 جولای 2018 بدون نظر 4989 بازدید

نکاتی در خصوص انتخاب محل و نصب ساعت دیواری

جای ساعت دیواری در دکوراسیون منزل کجاست؟

امروزه زمان به سرعت در حال سپری شدن است و تمام افراد سعی دارند تا در کنار فعالیت های روزمره خود نبض زمان را در دست گرفته و در بین دنیای مدرن امروزی از زندگی جا نمانند. به همین دلیل اهمیت ساعت برای افراد مهم است. چندین سال است که ساعت دیواری علاوه بر یادآوری زمان کارکردهای دیگری در منزل ها دارد. در حال حاضر ساعت ها به عنوان یک وسیله دکوری در دکوراسیون منزل نقش زیادی را برعهده دارد. در این مطلب سعی داریم تا نکاتی را در مورد انتخاب و نصب ساعت دیواری در منزل را به شما ارائه دهیم.

کدام ساعت دیواری مناسب است؟

پیش از آنکه ساعت دیواری ای را برای منزل تان بخرید باید نکاتی را در نظر بگیرید. انتخاب یک ساعت دیواری به عنوان یک لوازم کاربردی و همچنین یک وسیله دکوری، همانگونه که باعث زیبایی فضا می شود، درصورتی که غیر اصولی انتخاب شود می تواند موجب بی نظمی دکوراسیون منزل شود. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید سبک دکوراسیون منزل است.

امروزه ساعت دیواری های مناسبی با هر سبک مدل در بازار وجود دارد. نکته قابل توجه بعدی رنگ دکوراسیون و دیواری است که می خواهید ساعت را بر روی آن نصب کنید. مسلما ساعت دیواری که برای نصب بر روی دیوار منزل تان انتخاب می کنید از نظر رنگ و جنس می بایست با دیگر لوازم منزل همخوانی داشته باشد.

نکته دیگری که درخصوص انتخاب ساعت دیواری باید به آن توجه کرد ابعاد آن است که باید با توجه به متراژ خانه و ابعاد دیواری که می خواهید که ساعت را بر روی آن نصب کنید انتخاب گردد.

ساعت دیواری یک اثر هنری

یکی از نکات قابل توجه در مورد ساعت دیواری استفاده از ساعت دیواری به عنوان یک اثر هنری است. دقیقا به همان اندازه ای که یک تابلو دیواری به دیوارهای تان زیبایی می بخشد یک ساعت نیز می تواند نقش مهمی در زیبا کردن دکوراسیون منزل تان داشته باشد. در حال حاضر ساعت ها دارای طرح های امروزی و جنس های گوناگونی هستند و شما می توانید بر اساس یک منزل قرن بیست و یکمی آن ها را انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید ساعت دیواری

حتما پیش از آنکه ساعت دیواری را انتخاب کنید محل نصب و ابعاد دیواری که می خواهید ساعت را بر روی آن نصب کنید را اندازه گیری نمایید تا مطمئن شوید ساعتی که انتخاب می کنید از نظر اندازه مناسب است. درصورتی که می خواهید ساعت تان را در کنار قاب عکس و یا تابلوی هنری نصب کنید باید ابعاد و رنگ آن را به خاطر داشته باشید.

محل نصب ساعت دیواری

برای انتخاب فضای مناسب باید نکاتی را در نظر بگیرید. مهم ترین نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که باید فضایی را انتخاب کنید که از تمام بخش های منزل قابل مشاهده است. یکی از بهترین فضاهایی که می توان ساعت را بر روی آن نصب کرد دیوار پشت کاناپه است. اگر ساعت را به عنوان یک اثر هنری می خواهید بر روی دیوار نصب کنید بهتر است دیوار نزدیک به میز غذا خوری را انتخاب نمایید. یکی از انتخاب هایی که مورد توجه بسیاری از افراد است، دیوار بالای کنسول و یا شومینه است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *