#


طراحی داخلی منزل با استفاده از رنگ بنفش بادمجانی

31 می 2018 بدون نظر 2295 بازدید

طراحی داخلی منزل با استفاده از رنگ بنفش بادمجانی

رنگ بنفش بادمجانی و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی

بعضی از رنگ ها علاوه براینکه به کارگیری آن ها در خانه و دکوراسیون زیبایی می آفریند، در تیپ و لباس هم جزء رنگ های محبوب به شمار می آیند مثل رنگ بنفش بادمجانی.

تنوع رنگ ها بسیار زیاد است و با به کارگیری آن ها هزاران طرح نو میتوان خلق کرد، بکارگیری رنگها فقط مربوط تیپ و خانه نمی شود بلکه در همه ی هنرها کارایی دارد اما در طراحی داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در علم روانشناسی رنگ ها، هر رنگ جداگانه و با ویژه گی های خاص خود بررسی و شناسایی می شود.

استفاده از رنگ بنفش به عنوان یک رنگ پرطرفدار

رنگ بنفش جزء رنگ های غالب و پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می آید و یکی از پرطرفدار ترین تناژهای این رنگ تناژ بادمجانی آن می باشد، که با بکار گیری آن زیبایی بصری و روح بخشی را به فضا می دهد البته به شرط آنکه در جای مناسب بکار برده شود .

ترکیب بنفش بادمجانی و بنفش روشن و ایجاد دکوراسیونی خاص

به کار گیری این دو رنگ در کنار یکدیگر در طراحی داخلی غوغا به پا کرده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است، فضا را  پر انرژی و به روز نمایان می کند. معمولا در طراحی دکوراسیون رستوران ها و کافی شاپ ها برای قسمت های خاص دنج و آرامش بخش و خودمانی از این ترکیب استفاده شده است. اولین رنگی که برای ترکیب با بنفش بادمجانی پیشنهاد می شود رنگ بنفش کم رنگ و یا اسطوخودوس می باشد چون رنگ آن کم رنگ است و از دل زدگی تیرگی رنگ بادمجانی جلوگیری می کند و فضا را روح بخش می کند. معمولا ترکیب این دو رنگ برای اتاق خواب بسیار زیبا و منحصربه فرد می باشد و البته این ترکیب رنگ‌ برای میز غذاخوری و یا مراسمات جشن هم بسیار جذاب و شیک می شود .

ترکیب رنگ کاکائویی با بادمجانی و ایجاد دکوراسیونی خلاقانه

ترکیب رنگ کاکائویی یا شکلاتی با رنگ بنفش بادمجانی هم ترکیب خاص و مناسب بخصوص برای مبلمان افراد خاص پسند می باشد علی الخصوص اگر این رنگ روی یک میز معرق کاری شده و یا کلاسیک به کار برده شود در ترکیب شیشه ی روی آن بسیار جلوه گری می کند. البته ترکیب این دو رنگ در جاهای دیگری از جمله ورودی خانه و حتی اتاق خواب و آشپزخانه  کلاسیک بکار برده می شود و اگر در کنار رنگ سفید استفاده شود از دلزدگی و دلگیر شدن آن جلوگیری می شود .

ترکیب زیبای گلبهی و نارنجی روشن با بادمجانی؛ راهی برای خلق فضایی منحصر بفرد

ترکیب این سه رنگ در کنار هم طرفدارن زیادی پیدا کرده است تاجایی که حتی در سرویس های بهداشتی و حمام هم از این ترکیب رنگ استفاده می شود. بعضی از ظروف شیشه ای با این هارمونی رنگ طرفداران زیادی دارد زیرا انژی فوق العاده ای را به فضا منتقل می کند. استفاده از رنگ بنفش با تنالیته های مختلف موجب می شود تا فضای داخلی منزل از طراحی خاص و ویژه ای برخوردار شده و بتوان محیطی آرامش بخش و زیبا را ایجاد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *