#


دیوارهای سفید خانه خود را زیبا و روح دار نشان دهید

9 ژانویه 2018 يك نظر 2031 بازدید

دیوارهای سفید خانه خود را زیبا و روح دار نشان دهید

دیوارهای سفید خانه خود را زیبا و روح دار نشان دهید

اگر دیوارهای خانه تان به رنگ سفید است این امکان برای شما وجود دارد که از طرح های مختلفی در مورد آن استفاده کنید. اگر در مورد دیوارهای سفید خود از رنگ های زنده ای استفاده نکنید که به زیبایی خود را نشان دهد در واقع محیطی دلگیر و بی روح را در خانه ایجاد کرده اید که موجب می شود این فضا بدور از هر گونه انرژی دیده شود.

پس بهتر است از رنگ ها و طرح هایی که تضاد زیبایی را در مورد دیوارها ایجاد می کند اسفاده کرده و دکوراسیون زیبایی را در خانه خود به وجود بیاورید. انتخاب مبلمان مناسب برای این فضا و یا وسایلی که دخالت بسیاری در دکوراسیون دارد می تواند محیط مناسبی را به وجود بیاورد. در این مطلب چند روش را معرفی کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید تضاد زیبایی را در خانه خود ایجاد کرده و حالت گرم و مناسبی را برای آن به وجود بیاورید.

استفاده از آثار هنری که تاثیر بسیاری دارد

اگر قصد استفاده از تابلو و آثار هنری را در خانه خود دارید می توانید در مورد رنگ پس زمینه آن ها به سراغ رنگ سفید بروید چرا که به عنوان بهترین گزینه برای این کار شناخته می شود. اگر به گالری هایی که آثار هنری را به نمایش گذاشته اند مراجعه کنید خواهید دید که از رنگ سفید برای دیوارها استفاده شده و تمام آثار هنری بر روی این رنگ زمینه قرار داده شده است.

زمانی که از رنگ سفید در مورد رنگ دیوار استفاده می کنید در واقع موجب می شوید تا تمام توجهات به سمت آثار هنری جلب شود. می توانید از این رنگ برای اتاق های خانه خود نیز استفاده کرده و آثار هنری را بر روی آن نصب کنید و دکوراسیونی هنری و زیبا را به وجود بیاورید.

برای این کار تنها باید دیوار اتاق را به رنگ سفید رنگ آمیزی کنید و از تابلویی که رنگ های متنوعی در آن استفاده شده است و تمام رنگ ها دارای کنتراست هستند را مورد استفاده قرار داده و به وسیله آن نقطه ای کانونی را در اتاق خود به وجود بیاورید. گاهی افراد می پندارند که اگر از یک تابلوی بزرگ بر روی دیوارهایی که به رنگ سفید است استفاده کنند توانسته اند یک نقطه کانونی مناسب را به وجود بیاورند.

باید بگوئیم برای انجام این کار هیچ نیازی به استفاده از تابلوهای بزرگ نیست بلکه می توانید چند تابلوی کوچک را کع دارای طرح های زیبا و چشم نواز است استفاده کرده و نقطه کانونی لازم را به وجود بیاورید. کنتراستی که این تابلوها دارند می تواند در مورد فضاهای کوچک هم به کار برده شوند و دکوراسیونی مدرن و ایده آل را برای شما به وجود خواهند آورد و موجب می شوند تا اتاق سرد و بی روح شما به حالت زنده و جاندارتر دیده شوند.

استفاده از گل ها و گیاهان آپارتمانی

استفاده از طبیعتی که در بیرون از منزل وجود دارد موجب می شود تا در داخل خانه نیز احساس شادابی و سرزندگی داشته باشید. می توانید از طبیعت خارجی در داخل اتاق های خانه خود استفاده کرده و زیبایی طبیعی را در این فضاها به زیبایی نشان دهید.

یکی از بهترین کارها استفاده از گل ها و گیاهان آپارتمانی است. زمانی که از گیاهان سبز در کنار دیوارهای سفید خانه استفاده کنید در کنار نوری که در محیط وجود دارد احساس بسیار خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و می تواند فضای اتاق شما را جذاب تر و ایده آل تر از گذشته نشان دهد.

استفاده از گل ها و گیاهان سبز در دکوراسیون داخلی اتاق ها موجب می شود تا هم دکوراسیونی زیبا و کامل را داشته باشید و هم اینکه هوای تازه و با کیفیت بالایی برای استنشاق شما وجود خواهد داشت. پس بهتر است از این گل ها و گیاهان آپارتمانی زیبا در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کرده و فضایی زیبا و مناسب را به وجود بیاورید و از بودن در این فضا احساس بسیار خوبی را داشته باشید.

زمانی که گل و گیاه در دکوراسیون داخلی وارد شود احساس آرامش و راحتی نیز در این فضا وارد خواهد شد. از آنجایی که تنوع بسیاری در زمینه گل ها و گیاهان آپارتمانی وجود دارد می توانید با توجه به سلیقه و نظر خود مورد مناسبی را انتخاب کرده و با در نظر گرفتن دستورالعمل های آن ها در دکوراسیون به کار بگیرید. استفاده از گل ها و گیاهانی که دارای رنگ روشنی هستند می تواند به عنوان یک گزینه مناسبی برای استفاده در دکوراسیون های داخلی منازل به کار گرفته شود.

استفاده از مبلمان مناسب

استفاده از مبلمانی که دارای طرح و رنگ مناسبی باشند در کنار دیوارهایی به رنگ سفید می تواند جذابیت خاصی را به دکوراسیون خانه شما بدهد. می توانید هر طرح و رنگی را که تمایل دارید در مورد مبلمان خود به کار بگیرید. می توانید در مورد مبلمان های منزل خود تمام احساست خوب و ناب را به کار گرفته و مدل مناسبی را انتخاب نمائید. این نکته را نیز به هنگام انتخاب مبلمان در نظر داشته باشید که مبلمان قرار است در کدام قسمت از خانه شما قرار بگیرد و به تناسب این فضا اقدام به خرید مبلمان نمائید.

به عنوان مثال اگر قرار است در مورد دیوارهای اتاق نشیمن از رنگ سفید استفاده کنید بهتر است در مورد مبل مناسب برای این فضا نیز به سراغ کاناپه های راحتی بروید و آن را در وسط اتاق خود بگذارید و دیگر وسایلی را که برای قرار دادن در اتاق نشیمن مورد نیاز است را در بخش های دیگر چیدمان کنید؛ البته باید دقت داشته باشید که کلیه وسایل موجود در این فضا هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند و بتوانند هارمونی مناسبی را در دکوراسیون داخلی این فضا به وجود بیاورند.

اگر در مورد خرید مبلمان هزینه کافی را در نظر گرفته اید می توانید به سراغ مدل های سفارشی بروید و مبلمانی با رنگ دلخواه را برای خود خریداری نمائید؛ به این ترتیب می توانید دکوراسیونی متناسب با سلیقه و نظر خود داشته باشید. در مورد کلیه المان های دکوراتیوی که در کنار مبلمان و دیوارهای سفید اتاق نشیمن قرار می گیرند باید مواردی را که هماهنگ با رنگ مبلمان است را انتخاب کنید.

استفاده از کفپوش هایی با رنگ خنثی در کنار دیوارهای سفید

افرادی که تمایل دارند در دکوراسیون خانه خود از رنگ های خنثی استفاده نمایند می توانند در خصوص کفپوش ها و فرش های خانه خود تضاد مناسبی را به وجود بیاورند. به طور مثال بهتر است کفپوش های خانه خود را از مدل هایی که دارای رنگ روشنی هستند انتخاب کرده و فرش هایی را برگزینید که دارای اشکال هندسی هستند و می توانند در کنار کفپوش ها تضاد و کنتراست بالایی را به وجود بیاورند.

اگر از کفپوش هایی که دارای تضاد مناسبی با دیوارهای سفید خانه هستند استفاده کنید می توانید فضایی پر از انرژی را به وجود بیاورید و سادگی زیبایی را به آن ببخشید. یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است اینکه فرشی که انتخاب می کنید باید تناسب کافی با ابعاد خانه شما داشته باشد. اگر قصد دارید اتاق خود را بزرگ تر نشان دهید می توانید از رنگ سفید برای دیوارها استفاده نمائید؛ در چنین فضایی بهتر است فرش زیادی را به کار نگیرید تا ابعاد اتاق را کوچک نکرده و بزرگی آن را بیشتر نشان دهد.

استفاده از رنگ سفید در هر فضایی موجب می شود تا فضای مورد نظر بزرگ تر از حد معمول دیده شود و در خصوص کفپوش های مناسب بهتر است طرح هایی را انتخاب کنید که هماهنگی بیشتری با مبلمان و وسایل را داشته باشد. اگر از رنگ خنثی در خصوص وسایل مورد استفاده در دکوراسیون داخلی استفاده کنید دیگر در انتخاب مبلمان نمی توانید مدل های مختلفی را انتخاب نمائید و باید تعداد انتخاب های خود را محدود کنید. در چنین دکوراسیونی انتخاب رنگ خاکستری به عنوان اصلی ترین اولیت شما در نظر گرفته می شود و باید دیگر وسایل را نیز هماهنگ با آن انتخاب نمائید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *