#


خلق دکوراسیونی زیبا با استفاده از شمع های جذاب

شمع
3 دسامبر 2017 بدون نظر 1951 بازدید

خلق دکوراسیونی زیبا با استفاده از شمع های جذاب

خلق دکوراسیونی زیبا با استفاده از شمع های جذاب

افراد بسیاری هستند که ترجیح می دهند فضای خانه شان پر از احساسات شاد و رمانتیک باشد و سعی می کنند خانه خود را به این شکل نیز نگه دارند. یکی از مهمترین مسائلی که در دکوراسیون داخلی منزل خود باید بسیار به آن توجه داشته باشید این است که جزئیات را فراموش نکنید. دقت در مورد جزئیاتی که وجود دارد باعث می شود فضایی رمانتیک و دوست داشتنی را خلق کنید. از جمله مهمترین مواردی که به خلق فضایی رمانتیک در خانه کمک بسیاری می کنند شمع ها هستند و می توانند در تغییر دادن فضا نقش بسیار مهمی را ایفا نمایند.

اگر احساس می کنید خانه تان فضایی بسیار خشک و سرد دارد می توانید از شمع کمک بگیرید تا اثرات مثبت آن را شاهد باشید. می توانید از شمعدان های زیبایی که طراحی شده اند استفاده کنید و یا با ایده های خلاقانه خود شمعدان های زیبایی را نیز به وجود بیاورید و در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید.

شمع

شمع

استفاده از چوب و شمع در دکوراسیون منزل

می توانید به سادگی از چوب استفاده کرده و حفره هایی بر روی آن ایجاد کنید و چند شمع را که با توجه به سلیقه خود انتخاب کرده اید درون آن ها قرار دهید. با این کار موفق می شوید گوشه ای از طبیعت را نیز وارد دکوراسیون خانه خود کرده و همچنین طرحی زیبا و خلاقانه را به وجود بیاورید. یکی دیگر از کارهایی که برای تزئین شمع های استوانه ای خود می توانید انجام دهید این است که از چوب های یک اندازه دارچین استفاده کنید و آن ها را دورتا دور شمع های خود قرار دهید. با این کار علاوه بر اینکه می توانید طرحی زیبا را به وجود بیاورید رایحه دلچسب دارچین هنگامی که شمع روشن می شود در کل فضا پیچیده و یک فضای رمانتیک و معطر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شمع های استوانه ای که اغلب رنگ سفیدی دارند بیش از هر رنگ شمع دیگری مورد استفاده قرار می گیرند چراکه برای ایجاد طرح های زیبا بر روی آن ها دست شما بازتر خواهد بود و می توانید طرح های زیادی را بر روی آن ها به وجود بیاورید. البته می توانید از برگ های زیبا و یک اندازه درخت کاج نیز استفاده کرده و با چسب آن ها را بر روی شمع های استوانه ای خود بچسبانید و زیبایی بی حد و حصر آن ها را تماشا کنید.

شمع

شمع

استفاده از شیشه مربا به عنوان جاشمعی

یکی دیگر از ایده هایی که در مورد ساخت جاشمعی می توانید از آن کمک بگیرید به کار بردن شیشه مربا است. پس بهتر است شیشه های مربایی را که در خانه دارید دور نیندازید و از آن ها به عنوان یک جاشمعی زیبا استفاده کنید. در مورد این شیشه ها با کمی خلاقیت و استفاده از چند تکه روبان و نوار می توانید یک طرح زیبا و متنوع را برای قرار دادن شمع های خود خلق کنید و در دکوراسیون خانه خود به کار بگیرید.

استفاده از گل های کاغذی در ساخت جا شمعی

یکی دیگر از راه حل های جذاب برای ساخت جا شمعی استفاده از گل های کاغذی است. می توانید با استفاده از کاغذ گل های زیبا و متنوع و همچنین رنگارنگی را به وجود بیاورید و آن ها را در زیر شمع های خود قرار دهید و موجب شوید شمع هایتان جلوه ای خاص و منحصر بفرد را پیدا کنند. برای اینکه دکوراسیونی زیبا داشته باشید حتما لازم نیست از لوازم گران قیمت و لوکس استفاده کنید بلکه با استفاده از همین لوازم ساده و ارزان قیمت نیز می توانید طرح هایی خارق العاده را وارد دکوراسیون خانه خود کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

شمع

شمع

استفاده از شمع به همراه جاشمعی های زیبایی که هنر دست خودتان است به شما این امکان را می دهد که فضایی رمانتیک را به وجود بیاورید و اگر کمی خلاقانه به این موضوع نگاه کنید می توانید با جلب نظر اطرافیان خود از هنر خود به عنوان منب درآمد نیز استفاده کنید و یا حتی به افراد دیگر نیز آن را آموزش دهید تا همه بتوانند با کمترین هزینه بهترین دکوراسیون را برای خانه خود داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *