#


خانه مدرن و جذاب به سبک ایتالیایی داشته باشید

خانه مدرن
11 اکتبر 2017 بدون نظر 2199 بازدید

خانه مدرن و جذاب به سبک ایتالیایی داشته باشید

خانه مدرن و جذاب به سبک ایتالیایی داشته باشید

سبک ایتالیایی به عنوان یکی از بهترین و شگفت انگیزترین طرح ها در دنیای طراحی دکوراسیون معرفی می شود. مبلمان ایتالیایی دارای طرح بسیار زیبا و جذابی هستند به همین دلیل به راحتی می توان در دکوراسیون خانه خود از سبک ایتالیایی استفاده کرد. ایتالیایی ها از المان های بسیاری در طراحی های خود استفاده می کنند که در این مقاله به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

ـ پارچه

توجه به پارچه در دکوراسیون اهمیت بسیاری دارد و شما می توانید از پارچه هایی که کیفیت بالایی داشته و مرغوب هستند در دکوراسیون خانه خود به کار ببرید. به عنوان مثال می توانید از صندلی ای که پارچه آن از جنس فورتونی ایتالیایی است در چیدمان منزل خود کمک گرفته و یک طرح جذاب و مدرن را به وجود بیاورید.

خانه مدرن

خانه مدرن

ـ استفاده از مبلمان قدیمی

برخی از کنسول های کشودار که به سبک فلورانسی مزین شده اند و طرح ساده ای دارند می تواند زیبایی منزل شما را دوچندان کند. شما مجازید در دکوراسیون خانه خود به سبک ایتالیایی از مبلمانی که حالتی قدیمی دارند نیز کمک بگیرید. این مبلمان می تواند شامل آینه، میز، سینی و یا حتی قاب تابلو باشد که به عنوان وسایل نقاشی شده به سبک فلورانسی نام دارند. این لوازم می تواند یک طرح مدرن و در عین حال زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد پس بهتر است از تاثیری که مبلمان قدیمی در زیبایی دکوراسیون دارند غافل نشده و همچون خود ایتالیایی ها از آنها استفاده کامل را ببرید.

ـ استفاده از اکسسوری های روستایی

می توانید از برخی اکسسوری ها که یادآور روستا می باشد در طراحی دکوراسیون خود استفاده کنید به عنوان مثال سرخشک شده گاو می تواند یک اکسسوری روستایی حساب شده و طرحی تک به خانه شما بدهد.

ـ میز را به صورت رسمی چیدمان کنید

یکی از زیباترین و جذاب ترین کارهایی که در منزل انجام می شود چیدن میز است. زمانی این جذابیت بیشتر می شود که میز خود را به سبک سنتی ایتالیایی چیدمان کنید. برای داشتن یک طرح ایتالیایی مناسب در مورد میز خود می توانید از رومیزی هایی که با طرح هایی ایتالیایی منقوش شده استفاده کنید و یا بر سر میز خود از گل و وسایلی که سبک ایتالیایی دارند به کار ببرید.

ـ غذاخوردن در فضای باز و آزاد

ایتالیایی ها بسیار از فضای باز و آزاد محیط خانه خود استفاده می کنند و گاهی میز غذاخوری خود را در فضای آزاد قرار می دهند این کار برای هوای گرم تابستان به عنوان یک توصیه ویژه به شمار می رود. شما می توانید با قرار دادن یک میز و چند صندلی در فضای آزاد غذای خود را خارج از چهار دیواری خانه میل کرده و از محیط اطراف خود نهایت لذت را ببرید.

ـ استفاده از ایوان منزل

ایوان هم به مانند فضای آزاد می تواند عمل نماید ولی با این تفاوت که ایوان دارای سقف و سرپناه است که در هنگام باد و باران از خیس شدن شما جلوگیری می کند. یکی از بهترین گزینه هایی که می توان آن را به اتاق خواب و یا حتی به اتاق غذاخوری اضافه کرده و مورداستفاده قرار بگیرد ایوان می باشد.سعی کنید همچون ایتالیایی ها از چراغ های آویزی و دیوارهای طاقدار در طراحی دکوراسیون ایوان منزل خود استفاده کنید.

خانه مدرن

خانه مدرن

ـ به کار بردن سنگ در بیرون منزل

سنگی که در طراحی ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر در روستاهای ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این سنگ ها به نوعی زندگی روستایی را تداعی می کند و بافت ناصافی که این سنگ ها دارد موجب ایجاد یک جلوه خاص در طراحی می شوند.

ـ ایجاد محوطه ماسه ای

اصولا ماسه به عنوان کم هزینه ترین ماده برای نگهداری به کار می رود. ماسه ها دارای رنگ های مختلفی هستند و در معماری ایتالیایی کاربرد بسیاری دارند و با این سبک از طراحی تناسب کاملی را ایجاد می کنند. شما نیز می توانید در طراحی دکوراسیون فضای بیرونی خانه خود از ماسه با رنگهای مختلف استفاده کرده و فضایی به سبک ایتالیایی داشته باشید.

ـ استفاده از درختان زیتون

برخی از افراد تمایل دارند در حیاط خانه خود از درخت استفاده کنند و در این مورد درختان زیتون بدون میوه می تواند یک توصیه ویژه برای شما باشد. اگر نمی خواهید حیاط خانه تان با ریختن میوه های زیتون کثیف شود نمونه های بدون میوه آن بهترین انتخاب خواهد بود چرا که زیتون به عنوان یک درخت جان سخت معروف است و در مقایسه با سایر درختان به آب کمتری نیاز دارد.

ـ استفاده از میز مزرعه

میتوانید میز غذاخوری خانه خود را به شکل یک میز مزرعه تصور کرده و بر روی آن میوه های تازه، نان ترد، پنیرو روغن زیتون قرار دهید و باتمام اعضای خانواده خود به دور آن جمع شوید. میزهای مزرعه به خاطر جذابیت بالایی که دارند برای دورهمی های خانوادگی بهترین انتخاب می باشند.

خانه مدرن

خانه مدرن

ـ استفاده از سفال برای کاشی سقف

طراحان ایتالیایی در معماری خانه های خود از کاشی های سفالی برای سقف استفاده می کنند.به کارگیری این مدل از کاشی ها باعث می شود نمای زیبایی به وجود بیاید و ادغام آن با سنگ یک طرح ایتالیایی به شمار میرود. می توانید برای طراحی سقف بیرونی خانه خود از این مدل کاشی های سفالی ایتالیایی استفاده کرده و دکوراسیونی ایتالیایی داشته باشید.

استفاده از سبک ایتالیایی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل می تواند به وسیله ساده ترین و کوچک ترین المان ها انجام شده و در عین کم هزینه بودن طرحی شیک و جذاب را برای خانه شما در پی داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *