#


خانه خود را با بهترین کاغذ دیواری تزئین کنید

کاغذ دیواری
17 سپتامبر 2017 بدون نظر 2231 بازدید

خانه خود را با بهترین کاغذ دیواری تزئین کنید

خانه خود را با بهترین کاغذ دیواری تزئین کنید

اغلب مواقع انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب کاری بسیار پیچیده و مشکل به نظر می رسد مخصوصاً اگر پیش از این از کاغذ دیواری استفاده نکرده باشید.انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب به دلیل تنوع در طرح و رنگ و همچنین جنسش موجب می شود که این کار بسیار مشکل به نظر برسد.

با وجود تمام این موارد سعی ما براین است که آسان ترین روش را برای انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب به شما ارائه دهیم.
اولین راهی که به منظور آسان تر شدن انتخاب به شما می گوئیم این است که پیش از اقدام برای دیدن وخرید کاغذ دیواری یک طرح و پیش زمینه برای خود در نظر بگیرید و با آگاهی از این موضوع اقدام به انتخاب یک کاغذ دیواری خوب و مرغوب کنید.
از جمله عوامل مهمی که باعث می شود از کاغذ دیواری به جای رنگ استفاده کرد این است که ایجاد تنوع در کاغذ دیواری خیلی بیشتراز رنگ آمیزی دیوارها است.

از جمله کارهایی که برای تمام مردم ایده آل است رنگ آمیزی دیوارهای خانه و محل کاراست. اما این کار درصورتی ایدهآل است که شما دوست داشته باشید هردیواری فقط یک رنگ داشته باشد اما اگر بخواهید طرح و منظره ای بر روی دیوارهای خانه خود داشته و خانه تان جذاب تراز همیشه به نظربرسد تنها راه برای دست یابی به این مهم استفاده از کاغذ دیواری است.

به گونه های مختلفی می توان از یک کاغذ دیواری برروی دیوارها استفاده کرد؛ به عنوان مثال شما می توانید هرکدام از دیوارهای خانه را یک طرح خاص زدو یا تمام دیوارها را بایک طرح پوشاند. شما حتی می توانید برای اینکه یک قسمت از خانه را برجسته تر از سایر نقاط نشان دهید می توانید به پوشش یک دیوار با کاغذ دیواری اکتفا کنید.

دست شما دراستفاده از کاغذ دیواری بازتراست شما می توانید قسمت پائین دیوار را کاغذ دیواری کرده و بالارا بارنگی متناسب رنگ آمیزی کنیدویا بالعکس کارکنید؛ به این صورت که قسمت پائین را ازیک کاغذ دیواری بارنگ وطرحی ساده پوشاند و قسمت بالای دیوار را با کاغذی که طرح پیچیده تری دارد مزین کرد.

در برخی از محل ها شما نمی توانید با رنگ کردن محیط به طرح ایده آل خود برسید ولی کاغذ دیواری می تواند جایگزین خوبی برای شما باشد.به عنوان نمونه اگر خانه شما دیوارهای کج و زشت دارد شما می توانید تا حد زیادی این عیوب را به وسیله کاغذ دیواری از بین ببرید.
علاوه براین دیوارهایی که بر روی آنها از کاغذ دیواری استفاده شده است بسیار راحت تر از دیوارهای رنگ شده تمیز و پاک می شوند.
شما می توانید از کاغذ دیواری برای آشپزخانه و اتاق کودک خود استفاده کنید ودیگر نگران تمیز کردن آن نباشید چراکه برخی از کاغذ دیواری ها به دلیل مرغوبیت بالایی که دارند قابلیت شستشو وتمیزشدن را به همراه دارند.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی

محل تهیه کاغذ دیواری مرغوب

فروشگاه های مجازی و برخی از فروشگاه ها فقط به فروش انواع و اقسام کاغذ دیواری اختصاص دارند و شما از طرق مراجعه به این فروشگاهها می توانید طرح های متنوع و زیبای کاغذ دیواری را دیده و با خیالی آسوده انتخاب کنید.

سایت های اینترنتی توصیه جالبی برای خرید کاغذ دیواری نیست چراکه طرح هایی که در عکس های اینترنتی دیده می شود هرگز مانند آنچه که در واقع میبینید نیستند. در خرید اینترنتی بافت و طرح وحتی رنگ کاغذ دیواری ها با آنچه که به دست شما میرسد بسیار متفاوت خواهد بود.

زمان مراجعه به فروشگاه ها شما می توانید یک نمونه از طرحی را که پسندیده اید به خانه آورده و با دیگر وسایل و مبلمان منزل خود مقایسه کنید واگر تضاد بسیاری بین کاغذ دیواری انتخابی با وسایل منزل بود شانس این را دارید که به فروشگاه بازگشته و طرح دیگری را انتخاب کنید.

راه های انتخاب کاغذ دیواری مناسب

اولین راه تهیه یک طرح و ایده ذهنی برای خوداست. شما باید پیش از اقدام برای خرید یک طرح ذهنی از آنچه که دوست دارید و مورد ایده آل شما است را آماده کرده و بر اساس آن اقدام به خرید کاغذ دیواری مناسب کنید.
راه حل دوم توجه به رنگ رنگ و نوع کفپوش هایی که در خانه شما به کار رفته و همچنین در نظر گرفتن سبک چیدمان و طرح وسایل خانه است که در انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب بسیار موثراست.

اگر برای تان امکان دارد می توانید یک نمونه کوچک از رنگ هایی را که در چیدمان منزلتان به کار رفته است را با خود به همراه داشته و کاغذ دیواری ای متناسب با آن انتخاب کنید.این کار به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید و انتخاب شایسته تری انجام دهید.
اما اگر هیچ طرح وایده ای در ذهن خود نسبت به کاغذ دیواری منزلتان ندارید می توانید از فروشنده بخواهید تا تمام آلبوم هارا به شما نشان داده و با توجه به نمونه هایی که در آلبوم ها قرار دارد شما می توانید نسبت به چگونگی قرار گیری این کاغذ دیواری ها از فروشندگان راهنمایی خواسته و با در نظر گرفتن تمام این موارد انتخاب بهتری داشته باشید.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

هزینه های کاغذ دیواری

به خاطر داشته باشید زمانی که یک آلبوم کاغذ دیواری را نگاه می کنید قیمتی که در پائین هرکدام از طرح ها زده شده در واقع قیمت یک رول از آن کاغذ دیواری است. این موضوع در حالی است که قیمت رول های کاغذ دیواری برای فروش به اندازه دویا سه برابر یک رول تولید می گردند.
کاغذ دیواری هایی که دویا سه برابر هستند دارای متراژ بیشتری هستند و این توانایی را دارند که قسمت بیشتری از یک دیوار را تحت پوشش خود قرار دهند.

از متراژ کاغذ دیواری ها که بگذریم متوجه تفاوت عرض آنها با یکدیگر نیز می شویم. کاغذ دیواری هایی که با نام اروپایی در بازار وجود دارند با عرض 52 سانتی متر فروخته می شوند در حالی که کاغذ دیواری هایی که با نام آمریکایی به فروش می رسند دارای عرض 68.5 سانتی متر می باشند. با توجه به این موضوع می بینید که کاغذ دیواری های آمریکایی بهتر و بیشتر می توانند دیواری را پوشش دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *