#


حمام خانه خود را به سبک ایرانی دکوراسیون کنید

دکوراسیون حمام ایرانی
6 دسامبر 2017 بدون نظر 1545 بازدید

حمام خانه خود را به سبک ایرانی دکوراسیون کنید

حمام خانه خود را به سبک ایرانی دکوراسیون کنید

فرهنگی که در خانه های ایرانی وجود دارد همیشه زبانزد بوده و موجب شده افراد در مورد طراحی دکوراسیون خانه های خود از سبک هایی که نشان دهنده فرهنگ ایرانی است استفاده کنند. حمام و دستشویی از جمله مکان هایی هستند که افراد چندان نظری در مورد دکوراسیون آن ندارند و همیشه از ساده ترین روش ها در مورد آن استفاده می کنند.

در این مطلب می خواهیم چند ایده برای داشتن حمامی مدرن و متناسب با فرهنگ خانه های ایرانی را قرار دهیم تا با استفاده از آن بتوانید حمامی مدرن و جذاب را داشته باشید.

دکوراسیون حمام ایرانی

دکوراسیون حمام ایرانی

در مورد طراحی حمام از سبک های بسیاری می توان استفاده کرد که بسته به آداب و رسومی که وجود دارد می توان از آن استفاده کرد. در حال حاضر فرهنگ و رسوم مختلف با یکدیگر ادغام شده و طرحی جدید را در طراحی دکوراسیون به وجود آورده که می توان از آن برای طراحی دکوراسیون حمام نیز استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون حمام به سبکی ایرانی

یکی از مهمترین مواردی که باید در طراحی دکوراسیون در نظر گرفت انتخاب کاشی و سرامیک و کلیه لوازم و تجهیزاتی است که در حمام به کار برده می شود. در دکوراسیون حمام باید به نکات بسیاری توجه کرد و یکی از این نکات مهم شناخت انتظارهایی است که از حمام خود داریم. باید به شکلی دقیق مشخص کنیم که یک حمام خوب باید چه ویژگی هایی را داشته باشد تا بتواند پاسخگوی مناسبی برای افراد باشد. ساختاری که در حمام به کار برده می شود نیز یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه بسیار زیادی را داشت.

در مورد حمام هایی که بزرگ هستند و فضای زیادی را دارند بهترین طراحی استفاده از وان می باشد. زوج های جوانی که حمام در داخل اتاق خوابشان قرار دارد می توانند از حمام های شیشه ای استفاده نمایند. در حال حاضر خانواده های ایرانی در طراحی و دکوراسیون خانه خود از طرح های غربی بیشترین استفاده را می برند. علیرغم این مساله فرهنگ ایرانی که وجود دارد می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی این طرح های غربی داشته باشد. این طراحی به نحوی است که باعث می شود دکوراسیون جدیدی در مورد حمام ها به وجود بیاید.

استفاده از رنگ های روشن در حمام های ایرانی کوچک

اگر فضایی که برای حمام در نظر گرفته شده کم است و حمام کوچکی را دارید بهتر است از رنگ هایی که روشن تر هستند برای رنگ آمیزی آن استفاده نمائید. برای بزرگتر نشان دادن حمام کوچک خود می توانید از آینه هم در فضای آن استفاده کنید. وجود آینه موجب انعکاس نور به زیباترین شکل می شود و در بزرگ دیده شدن فضا تاثیر بسیار زیادی را دارد.

دکوراسیون حمام ایرانی

دکوراسیون حمام ایرانی

به کار گیری از کابین دوش در حمام

در مورد حمام هایی که فضای آن ها کم است می توانید از کابین دوش نیز استفاده کنید. به کار بردن این کابین ها باعث می شود فضای حمام شما به چند قسمت مختلف تقسیم شود و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید.اگر از کابین های دوش شفاف در دکوراسیون حمام خود استفاده کنید می توانید فضای داخلی حمام را بزرگ تر از چیزی که هست نشان دهید و رنگ شفاف این کابین ها کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

استفاده از وان در حمام های کوچک

زمانی که به افراد توصیه شود در مورد حمام کوچک خود از یک وان استفاده کنند مسلما احساس خواهند کرد که با یک پیشنهاد غیر معقول روبه رو هستند. اما این نکته را به خاطر داشته باشید به هیچ عنوان با پیشنهادی غیر معقول روبه رو نیستید و اگر تمایل به انجام این کار داشته باشید می توانید از افرادی که در این زمینه تخصص های لازم را دارند کمک گرفته و از آن ها بخواهید دکوراسیون حمام شما را به شکلی طراحی کنند که بتوانید وانی متناسب با اندازه حمام در آن قرار دهید.

دکوراسیون حمام ایرانی

دکوراسیون حمام ایرانی

در مورد حمام هایی هم که مساحت زیادی دارند توصیه حتمی ما استفاده از وان می باشد. نا گفته نماند وان ها در حفظ سلامتی افراد نیز بسیار موثر هستند و زمانی که در یک وان دراز کشیده باشید و خود را ریلکس کنید می توانید سلامت روانی خود را نیز تضمین نموده و به کاربردی بودن وان اطمینان پیدا کنید. افرادی که تمایل ندارند هزینه زیادی را صرف خرید وان نمایند می توانند از وان های بادی هم در دکوراسیون حمام خوداستفاده کنند. ولی باید توجه داشته باشید که قرار دادن وان های بادی به دلیل حجم زیاد آن ها نیازمند فضایی بزرگ است و این گزینه تنها به افرادی توصیه می شود که از حمامی بزرگ بهره مند هستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *