#


با طرحی جذاب سقف خانه خود را از سادگی خارج کنید

سقف خانه
12 اکتبر 2017 بدون نظر 1903 بازدید

با طرحی جذاب سقف خانه خود را از سادگی خارج کنید

با طرحی جذاب سقف خانه خود را از سادگی خارج کنید

اگر به سقف خانه های اطراف خود دقت کنید میبینید کتر خانه ای وجود دارد که از طرح های مدرن برای دکوراسیون سقف استفاد ه کرده باشد و اکثراً یک طرح ساده و کلاسیک دارند. راه های گوناگونی وجود دارد که با استفاده از ان می توانید یک سقف را به صورت یک نقطه کانونی نشان دهید.با کمی دقت در محیط اطراف خود می توانید با ایده هایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد یک طرح جذاب و مدرن برای سقف خود انتخاب کرده و آن را از حالت ساده و کلاسیک همیشگی اش خارج کنید.

• استفاده از طرح معماری چپ و راست یا تیغ ماهی در دکوراسیون سقف

می توانید از طرح های جذابی همچون تیغ ماهی در طراحی سقف خانه خود استفاده کرده و یک نقطه کانونی را به وجود بیاورید و بدون اینکه خدشه ای به فضای خانه وارد کنید یک طرح مدرن و ایده آل برای خود داشته باشید که مخصوص به خود شما است و یک طرح منحصربفرد شناخته می شود.

سقف خانه

سقف خانه

• استفاده از طرح های هندسی متعادل و با ظرافت

برخی از افراد دوست دارند در مورد طرح مناسب برای سقف خانه خود مدل های هندسی را برای اجرا در سقف انتخاب کنند. گاهی پیدا کردن یک طرح برای اجرا در دکوراسیون داخلی تمام معماران و طراحان دکوراسیون را به چالش می کشد. شما می توانید از طرح های هندسی که ترکیبی از معماری مراکشی و اسپانیای است کمک گرفته و یک طرح هندسی متعادل و در عین حال زیبا را برای خانه خود انتخاب کنید. اگر به معماری کشورهای دیگر هم توجه کنید می بینید که با تلفیق دو سبک متفاوت می توان به ایده های جذاب و به روزتری دست پیدا کرد که باعث جذاب تر دیده شدن منزل شما خواهد بود و آن را به یک طرح تک و خارق العاده تبدیل خواهد کرد.

ایجاد نقاشی برای برجسته نشان دادن سقف

برای اینکه بتوانید سقف زیبا و برجسته ای داشته و این حالت را به کل فضا انتقال دهید بهتر است از نقاشی برای رنگ بخشیدن به سقف استفاده کنید. می توانید برای نقاشی بر روی سقف خانه خود از یک طراح دکوراسیون درخواست کنید تا سبک های مختلف را به شما نشان دهد و در این بین اگر اهل سورئالیسم هستید می توانید از سبک میرو در برجسته سازی فضای سقف و خانه کمک بگیرید.

سقف خانه

سقف خانه

• سقفی پوشیده از شیشه و نور

به طور تقریبی می توان گفت در سال های آخر قرن هجده میلادی بود که استفاده از سقف های شیشه ای در بین افراد رواج پیدا کرد. بسیاری از طراحانی که در حوزه دکوراسیون فعالیت دارند به سادگی می توانند از این المان ها کمک گرفته و چشم اندازی زیبا را برای سقف منازل به وجود بیاورند. این طرح اغلب برای خانه های ویلایی گزینه مناسبی می باشد و در خانه های آپارتمانی کاربرد ندارد.

• عمق بخشی به سقف

اگر دوست دارید سقف خانه خود را از حالت سادگی و یکنواختی خارج کرده و تغیری مثبت در آن ایجاد کنید بهتر است از طرح هایی که باعث عمیق دیده شدن سقف می شوند استفاده کنید. می توانید از المان هایی استفاده کنید که به سقف عمق می بخشند و با یک سیستم روشنایی جذاب باعث مدرن تر دیده شدن سقف خواهید شد. البته به یاد داشته باشید که در طرح هایی اینگونه از نورپردازی مناسبی استفاده کنید چرا که نور بیش از اندازه باعث می شود که سقف اصلا دیده نشود.

• اوریگامی و تاثیر آن در دکوراسیون

برای داشتن فضایی مدرن بهتر است از طرح های اوریگامی کمک گرفته و فضای مورد نظر خود را از حالت یکنواختی و سادگی در بیاورید. در ساختمان هایی که بتن به عنوان یک المان اصلی به شمار می رود شما می توانید از طرح های اوریگامی استفاده کرده و احساس عمق دار بودن و گرما را در آن محیط به وجود بیاورید و با استفاده از بازی نورو سایه یک طرح جذاب و پویا را برای سقف مورد نظر خود داشته باشید.

سقف خانه

سقف خانه

• سقف نمادی از کل فضا می باشد

افراد خلاق که به طرح های خلاقانه علاقه دارند می توانند از طرح هایی که در محیط بیرون می بینند و مورد علاقه شان است در طراحی دکوراسیون خانه خود استفاده کنند. برای داشتن یک سقف جذاب می توانید از طرحی که در کل فضای خانه خود دارید در طراحی سقف نیز استفاده کرده و یک سبک خیالی و زیبا را به وجود بیاورید. به این ترتیب شما می توانید سقف را نمادی از کل فضای موجود نشان داده و خلاقیت را در ان نیز اجرا کنید.

• استفاده از تایل های سقفی در انعکاس نور

در طراحی دکوراسیون سقف می توانید از تایل های مختلفی که منعکس کننده نور هستند استفاده کرده و با قرار دادن رنگ و طرح و بافت های مختلف در کنار هم یک زیبایی خاصی را در فضا به وجود بیاورید که موجب خیره شدن هر بیننده ای شود.

سقف خانه

سقف خانه

• استفاده از رنگ های مختلف برای شکست قوانین

یکی از استاندارد ترین روش هایی که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد رنگ کردن دیوار ها و ساده و سفید نگه داشتن سقف است. این کار باعث می شود که فضا بزرگتر از معمول دیده شود. هیچ شکی نداریم که یک سقف سفید باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شود ولی رنگ های دیگری هم وجود دارد که می تواند این کار را انجام دهد. در زمینه استفاده از رنگ ها باید به یک نکته اساسی توجه کنید و آن هم اینکه اگر از رنگ تیره برای سقف استفاده می کنید حتما در خصوص دیوار ها به سراغ رنگ های روشن تر بروید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *