#


ایده هایی جذاب برای داشتن آرایشگاه زنانه ای زیبا و مدرن

12 ژانویه 2018 يك نظر 5385 بازدید

ایده هایی جذاب برای داشتن آرایشگاه زنانه ای زیبا و مدرن

ایده هایی جذاب برای داشتن آرایشگاه زنانه ای زیبا و مدرن

انجام کارهایی همچون کوتاهی مو، آرایش صورت و ایجاد مدل مویی زیبا و کارهای مربوط به طراحی ناخن تماما کارهایی هستند که موجب می شوند افراد به سمت سالن های زیبایی بروند. مسلما افراد بسیاری هستند که ترجیح می دهند در خصوص آرایش و کارهای آرایشی خود به سالن های زیبایی بروند که به عنوان بهترین سالن کار خود را انجام می دهند. طراحی محیط ارایشگاه نیز یکی دیگر از عواملی است که در کنار کیفیت خدمات ارائه شده از سوی کارکنان باید نسبت به آن توجهی خاص و ویژه داشت.

از آنجا که افراد باید ساعت های طولانی را در محیط سالن زیبایی بگذرانند و در نوبت انجام کار باشند و یا کارهای آرایشی و پیرایشی بر روی آن ها انجام شود طراحی این فضا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دیزاینی که برای این فضا در نظر گرفته می شود باید بتواند هم نظر مشتری ها را به سمت خود جذب کند و هم اینکه پرسنل فعال در آن باید از فضایی مناسب برای انجام کارها برخوردار باشند.

برای اینکه سالن زیبایی جذابی را داشته باشید باید دیزاین مناسبی را نیز برای آن انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم ایده هایی را برای داشتن دیزاینی زیبا و جذاب را برای شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن بتوانید دکوراسیون ایده آلی را برای سالن زیبایی خود پیاده کنید و به وسیله آن به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید نزدیک شوید.

توجه ویژه به نور پردازی سالن زیبایی

یکی از عواملی که در طراحی و دیزاین زیبای سالن زیبایی تاثیر بسیار زیادی دارد نورپردازی مناسب برای این فضا می باشد. تر جیحا به سراغ استفاده از لامپ هایی بروید که برای قرار گیری در سالن زیبایی گزینه ای مناسب به شمار می روند. استفاده از لامپ مناسب در کنار نور طبیعی موجود در محیط باعث می شود تا سالنی روشن داشته باشید و در کنار آن آرامش محیط نیز افزایش پیدا می کند و موجب می شود ساعت های حضور در این فضا برای مشتریان توام با آرامش باشد.

اصولا لامپ های فلورسنت نخستین گزینه ای هستند که در سالن های زیبایی به کار می روند اما می توانید کمی خلاقیت به خرج داده و به سراغ چراغ های دیوار کوب و یا پایه دار بروید و از آن ها برای ایجاد فضایی روشن استفاده کرده و فضایی رمانتیک و جذاب را به وجود بیاورید.

توجه ویژه به طراحی مدرن در سالن زیبایی

یکی از راه هایی که موجب می شود تا مشتریان بسیاری به سمت سالن زیبایی شما بیایند استفاده از طرح های مدرن در دیزاین آن است. یکی از راه های انجام این کار این است که در مورد رنگ دیوارها به سراغ استفاده از رنگ های آبی روشن، نقره ای، قرمز و یا رنگ های سیاه و سفید بروید و دیوارها را با این رنگ ها بپوشانید. سعی کنید در مورد صندلی ها و میزهایی که در سالن خود قرار می دهید به سراغ طرح های غیر عادی و نامعمول بروید.

در مورد آینه ها نیز می توانید از طرح های غیر عادی استفاده کنید ولی در کنار این وسایل در خصوص مبلمان اصلی که در این فضا قرار می گیرد می توانید به سراغ تجهیزات مدرن بروید و از آن ها در دیزاین سالن زیبایی استفاده کنید. برخی از این مبلمان برای جدیدترین آرایش های مو به کار گرفته می شوند که می توانید از آن ها در سالن زیبایی استفاده کرده و فضایی مدرن و زیبا را به وجود بیاورید.

ایجاد فضایی گرم و پر از آرامش در آرایشگاه زنانه

در طراحی دکوراسیون آرایشگاه خود به نحوی عمل نمائید که مشتریان از بدو ورود به این فضا احساس آرامش داشته و با خیالی راحت در سالن زیبایی حضور داشته باشند. اگر کف سالن شما تمیزی خود را داشته باشد توانسته اید تا حدودی موجبات راحتی مشتریان را فراهم کنید؛ چرا که مشتریان در اولین نگاه تمیزی سالن زیبایی شما را در نظر می گیرند و در ذهن خود ثبت می کنند.

کلیه لوازم و محصولات موجود در آرایشگاه باید به صورت مرتبی در جای خود قرار داشته باشند و نظم و ترتیب در مورد آن ها رعایت شده باشد. در خصوص وسایل و لوازمی که اندازه بزرگی دارد می توانید محلی جدا را انتخاب نموده و آن ها را در جای خود قرار دهید. یکی از مهمترین مسائلی که در خضوض سالن زیبایی خود باید توجه ویژه ای نسبت به آن داشته باشید این است که هیچ زباله ای در این فضا نباید وجود داشته باشد تا بتوانید فضایی مناسب را برای حضور مشتریان فراهم کنید.

استفاده از لباس سیاه برای کارکنان در فضای آرایشگاه

افرادی که در حال کار کردن در سالن زیبایی هستند به استفاده از رنگ های مختلف علاقه بسیار زیادی دارند اما علیرغم یان موضوع باید از آن ها تقاضا کنید که لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنند باید بیشتر به رنگ مشکی باشد. استفاده از رنگ مشکی باعث می شود محیط کاری به صورت خنثی دیده شود و ارایشگر تمام حواس خود را به رسیدگی به مشتریان معطوف کرده و خدمات بهتری را در مورد آن ها ارائه خواهد داد.

این کار باعث می شود مشتری در فضایی حضور پیدا کند که اولویت آرایشگر ارائه خدمات مناسب به مشتریان است و این کار را بدون توجه زیاد به محیط اطراف انجام خواهد داد و این مساله در جذب مشتری می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

استفاده از پوسترهایی که نشان دهنده طبیعت است در فضای ارایشگاه

 اگر به تصاویری که در سالن های زیبایی استفاده شده است توجه کنید متوجه خواهید شد اکثر این تصاویر مربوط به مدل مو و آرایش های فشن می باشد در حالی که گاهی داشتن چنین تزئینی برای فضای آرایشگاه هیچ گونه جذابیت و زیبایی نخواهد داشت. گاهی نیز استفاده از این تصاویر موجب می شود تا مشتریان در انتخابات خود دچار سردرگمی شوند و ندانند کدام مدل برای آن ها زیبایی بیشتری خواهد داشت.

می توانید به جای استفاده از این عکس ها به سراغ پوسترهایی بروید که مناظر طبیعت را به زیبایی نشان می دهد و می تواند فضایی آرام و پر از احساسات خوب را برای شما به وجود بیاورد. البته گزینه دیگری نیز برای استفاده در سالن زیبایی خود دارید و آن هم تصاویر هنری است که می تواند فضایی زیبا و خارق العاده را برای شما به وجود بیاورد.

برای اینکه بتوانید دکوراسیونی مناسب و ایده آل را برای سالن زیبایی خود داشته باشید می توانید از این ایده های کوتاه کمک گرفته و با کمی خلاقیت فضایی جذاب و زیبا را به وجود بیاورید و با این کار مشتری های بیشتری را به سمت سالن خود جذب رده و در نهایت درآمد بالایی را برای خود کسب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *