#


استفاده از کوسن در دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی
15 اکتبر 2017 بدون نظر 2471 بازدید

استفاده از کوسن در دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از کوسن در دکوراسیون داخلی منزل

در دکوراسیونی که برای خانه خود انتخاب می کنید عوامل ریز و درشت بسیاری دخالت دارند که باید هرکدام از آن ها را در جای خود به درستی قرار دهید تا بتواند طرحی ایده آل را برای شما فراهم کند. کوسن ها هم یکی از این عموامل کوچک اما مهم هستند که باید به طرز صحیح قرار گرفتن ان ها بر روی مبلمان توجه کافی داشته باشید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

استفاده از کوسن به صورت 2-2-1 در مبلمان

از آنجایی که کوسن ها در بهتر دیده شدن مبل ها اهمیت بسیاری دارند و علاوه بر راحتی ای که به هنگام نشستن بر روی مبل به همراه دارند یک حس بسیار تاثیر گذار را نیز به فضای اطراف منتقل می کنند. به همین علت است که باید در انتخاب کوسن هم طرح و رنگ و شکل مناسب را انتخاب کرد و هم به نحوه قرار گیری و چیدمان آنها توجه بسیار داشت.

در مورد نحوه چیدمانی که برای کوسن ها می توانید در نظر بگیرید نسبت 2-2-1 است که باعث می شود یک طرح زیبا و جذاب در مورد مبلمان شما دیده شود. در این نسبت می توانید به این گونه عمل کنید که ابتدا دو کوسن که دارای اندازه و طرح یک شکل هستند استفاده کرده و پس از آن ها دو کوسن دیگر که در اندازه کمی با دو کوسن قبلی اختلاف دارند جلوی آنها قرار داده و از یک کوشن گرد ویا مستطیلی شکل استفاده کرده و در مقابل کوسن های دیگر قرار دهید. این ایده می تواند یک طرح جدید را برای مبلمان شما ایجاد کند. البته از این طرح می توانید بر روی تخت خود نیز استفاده کنید و جذابیت و تاثیر مثبتی را که به وجود می آورد مشاهده نمائید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

استفاده از ترکیب رنگی در چیدمان کوسن

در ترکیب رنگی که برای کوسن های خود انتخاب می کنید می توانیداز رنگ های آبی و قهوه ای استفاده کرده و ابن دو رنگ را با هم در چیدمان استفاده کنید. قرار دادن کوسن هایی با دوترکیب رنگی متفاوت در کنار دو کوسن طرحدار و گلدار می تواند یک ایده جذاب برای مبلمان شما باشد. پس به خاطر داشته باشید که قرار گیری دو رنگ متفاوت در کوسن و قرار دادن آن ها در کنار کوسن های طرحدار در صورتی که تناسب و هماهنگی داشته باشند می تواند یک طرح زیبا و چشمگیر در دکوراسیون داخلی منزل شما به وجود آورد پس همواره تناسب میان لوازم را فراموش نکنید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

استفاده از آثار هنری در دکوراسیون کوسن ها

می توانید از یک اثر هنری که با کوسن های منزل شما تناسب دارد در بالای محل قرار گیری مبلمان استفاده کنید و با این کار طرح و رنگی که کوسن های شما دارد را بیش از هر چیز دیگری نشان دهید. با انجام این کار خواهید دید که این کوسن های کوچک چه تاثیر بزرگی در تغییر دکوراسیون منزل شما دارند.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

استفاده از نسبت 2-2-1 در اتاق خواب

می توانید در اتاق خواب خود نیز از کوسن به شکل 2-2-1 استفاده کنید و از دو کوسن بسیار بزرگتر کمک بگیرید و در مقابل آن ها دو کوسن کوچکتر قرار دهید و یک کوسن که به شکل استوانه است در مقابل همه اینها گذاشته و طرحی چشم نواز برای تخت خواب و اتاق خود به وجود بیاورید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

استفاده از کوشن بر روی مبلهای اتاق نشیمن

اگر در اتاق نشیمن خود دو مبل مدرن دارید می توانید از نسبت دو دو یکی که گفته شد در مورد آنها هم استفاده کرده و هر دو را با کوسن هایی به یک شکل و طرح و رنگ بچینید. اگر مبلمان شما به رنگ کرم است می توانید از دو رنگ کوسن قهوه ای که کمی بزرگتر است و آبی که کمی کوچکترند به همراه یک کوسن مستطیلی که طرحدار است استفاده کرده و زیبایی مبلمان خود را نشان دهید.

به کار بردن کوسن های همرنگ مبل

اگر مبلمانی دارید که دارای طرح و رنگ هستند می توانید از یک سری کوسن که طرحی مشابه مبلهایتان دارند استفاده کنید. به عنوان مثال اگر مبلمان شما با طرح راه راه است در مورد انتخاب کوسن باید به سراغ آنهایی بروید که با طرح آن همخوانی داشته باشند. می توانید از دوسری کوسن در دورنگ مختلف که ساده هستند کمک گرفته اما در مورد کوسن تک که وسط دیگر کوسن ها قرار می گیرد به دنبال مدلی باشید که با مبلهایتان یک طرح مشترک دارد.

استفاده از دورنگ در نسبت 2-2-1 کوسن ها

می توانید به جای استفاده از چند طرح و رنگ در مورد کوسن های خود کافی است دورنگ را انتخاب کنید و کوسنی که در وسط قرار می گیرد را یک رنگ و یک شکل با کوسن هایی که در عقب قرار گرفته اند درست کنید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

به کار گیری کوسن های راه راه در کنار رنگ های خنثی

در دکوراسیون داخلی زمانی که می خواهید به سراغ چیدمان کوسن ها بروید آزادی عمل بیشتری دارید و می توانید از کوسن هایی که دارای طرح و رنگ راه راه هستند در کنار رنگ خنثی مبلمان خود استفاده کنید. استفاده از این طرح کوسن ها باعث می شود فضای خانه شما حالت بی روح و خشکی که دارد را از دست داده و فضایی پر از انرژی و شاداب داشته باشید.

هماهنگی میان کوسن ها در طرح و الگو

در مورد مبل های منزل خود می توانید از دو سری کوسن که دارای طرح و الگوی یکسان هستند ولی در رنگ با یکدیگر تفاوت دارند کمک بگیرید اما در مورد کوسن تکی که در وسط قرار می گیرد بهتر است از مدل هایی که طرح متفاوتی دارد ولی هر دورنگ کوسن دیگر را شامل می شود استفاده کرده و فضایی جذاب و مدرن را با تعویض یک ابزار کوچک به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *