#


آشپزخانه خود را به سبک ایرانی دکوراسیون کنید

دکوراسیون
17 اکتبر 2017 بدون نظر 6365 بازدید

آشپزخانه خود را به سبک ایرانی دکوراسیون کنید

آشپزخانه خود را به سبک ایرانی دکوراسیون کنید

یکی از بخش هایی که در هر خانه به عنوان اصلی ترین و مهمترین قسمت آن خانه شناخته می شود آشپزخانه می باشد. از آنجایی که بیشتر وقت خانم ها در آشپزخانه سپری می شود ترجیح می دهند آشپزخانه شان دکوراسیون جذابی داشته و برای هر وسیله ای جایگاه مخصوص خود را داشته باشد.

درحال حاضر طراحی دکوراسیون ایرانی به دودسته سنتی و مدرن طراحی می شدند. بسیاری از افراد سعی می کنند دکوراسیون خانه خود را به سبک مدرن چیدمان کنند و این قاعده را در مورد طراحی آشپزخانه خود اجرا می کنند. در خصوص آشپزخانه هایی که به شکل سنتی طراحی می شوند تمام فضا به وسیله دیوار بسته می شود و هیچگونه دیدی نسبت به آن از بیرون وجود ندارد.

دکوراسیون

دکوراسیون

آشپزخانه های مدرن اصولا به وسیله کانتر یا جزیره و یا تغییر کف سازی از دیگر فضاهای خانه جدا شده و شما به راحتی قادر خواهید بود فضای آشپزخانه را ببینید. در مورد فضای آشپزخانه شکل سومی نیز وجود دارد که در آن آشپزخانه های سنتی و مدرن با هم ادغام شده که در اصطلاح به آن آشپزخانه کثیف یا تمیز گفته می شود. در مورد این آشپزخانه ها در واقع آشپزخانه تمیز نام دیگر آشپزخانه های مدرن است و آشپزخانه کثیف به سبک سنتی اطلاق می شود. آشپزخانه کثیف که متصل به آشپزخانه تمیز است در واقع فضایی پر کاربرد است که خانم ها می توانند در آن فضا به راحتی عمل کرده وکار های خود را انجام دهند و این قسمت کاملا پوشیده می باشد.

دکوراسیون

دکوراسیون

استفاده از جزیره در فضای آشپزخانه

میی توانید از فضای داخلی آشپزخانه خود استفاده کرده و آن را همچون یک جزیره طراحی کنید که در این فضای جزیره ای شکل تزئینات و لوازم آشپزخانه به خوبی نشان داده می شوند و شما این قابلیت را دارید که فضای آشپزخانه را شبیه به مبلمان منزل و کابینت ها طراحی کنید. اگر در آشپزخانه از جزیره ای چرخ دار استفاده کنید به راحتی می توانید بعد از مدتی دکوراسیون آن را تغییر داده و لوازم را به شکل جدیدتری بچینید.

دکوراسیون

دکوراسیون

اهمیت دادن به کانتر های موجود در آشپزخانه

از آنجایی که همه آشپزخانه را به عنوان مهمترین عضو خانه می دانند باید در این فضا به کانترو جزیره ای که وجود دارد بسیار اهمیت داد. کانتر در یک آشپزخانه بسیار مهم است چرا که برای مصارف بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع بیشتر کارهای مربوط به آشپزی بر روی کانتر انجام می شود و بسیاری از وسایل بر روی آن قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربردهای مهم کانتر در آشپزخانه این است که چند صندلی دورتادور آن قرار می گیرد تا اعضای خانواده جایگاه خوبی برای نشستن داشته باشند.

دکوراسیون

دکوراسیون

استفاده از کابینت های مشکی در دکوراسیون آشپزخانه

بسیاری از خانم ها استفاده از رنگ مشکی را در فضای آشپزخانه و به خصوص کابینت ها کاری بسیار ریسک پذیر می دانند و ترجیح می دهند از آن دوری کنند. اما در برخی از آشپزخانه هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند استفاده از کابینت های مشکی می تواند یک تغییر عمده را برای شما به همراه داشته و موجب شود آشپزخانه شما منحصر به فرد و زیبا دیده شود. در آشپزخانه خود می توانید از طرح های هیجان انگیز هم استفاده کرده و فضای داخلی را مهیج و تماشایی چیدمان کنید. نیازی نیست برای انجام این کار هزینه های گزافی داشته باشید بلکه می توانید با استفاده از ساده ترین متریال های موجود این فضای مهیج را برای خانه و آشپزخانه خود به وجود بیاورید. البته در آشپزخانه های ایرانی خانم ها ترجیح می دهند از آشپزخانه ای ساده ولی شیک و مدرن برخوردار باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *