#


دمنوش فلفل سیاه و آویشن

 دمنوش فلفل سیاه

دمنوش فلفل سیاه جزو درمان های طب سنتی چین و همچنین پزشکی فولکلور انگلستان نو محسوب می شود که برای درمان سرفه های خلطی مورد استفاده می گیرد.
فلفل سیاه باعث تحریک جریان خود در مخاط می شود و عسل نیز به عنوان آنتی بیوتیک و یک ماده ی طبیعی ضدسرفه تاثیر این دمنوش را چند برابر می کند.
برای بهره مندی از این دمنوش کافیست یک قاشق چای خوری فلفل سیاه آسیاب شده را با دو قاشق غذاخوری عسل در یک فنجان آب جوش به مدت ۱۵ دقیقه دم کنید. دمنوش تان را صاف و جرعه جرعه میل کنید.

دمنوش آویشن

آویشن یک ماده ی ضدعفونی کننده ی طبیعی است که می تواند التهاب و دردهای مبتلایان به بیماری نقرس و آرتریت را کاهش دهد. تهیه ی یک دمنوش از ترکیب آویشن و نعنا یک روش طبیعی و موثر برای تسکین دردها سینوزیتی است.
آویشن باعث تسکین سینوس ها می شود و نعنا نیز مانند یک ماده ضداحتقاق طبیعی عمل می کند. برای بهره مندی از خواص حداکثری می توانید با بخار این دمنوش بخور نیز بگیرید.
اگر پاهایتان درد می کند می توانید دو قاشق غذاخوری آویشن خشک را در یک نصف فنجان آب جوش ریخته و به مدت ۲۰ دقیقه با حرارت ملایم بجوشانید. محلول را داخل یک ظرف دیگر ریخته و بگذارید خنک شود. سپس پاهایتان را به مدت ۵ تا ۲۰ دقیقه در این محلول قرار دهید.

دمنوش فلفل سیاه
19 فوریه 2017 بدون نظر 4471 بازدید
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *