#


با رعایت چند نکته صاحب موهایی زیبا شوید

موهای زیبا
20 ژوئن 2017 بدون نظر 763 بازدید

با رعایت چند نکته صاحب موهایی زیبا شوید

با رعایت چند نکته صاحب موهایی زیبا شوید

آیا شما می خواهید موهایی شبیه به موی کسانی که در تبلیغات شامپوها هستند داشته باشید؟ یا دوست دارید صاحب مویی شوید که همه بر آن حسادت می کنند؟ ما در این مطلب به شما یاد می دهیم که چگونه موهایی زیبا داشته باشید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

مراحل داشتن مویی زیبا

  • موهای تان همیشه و به طور مرتب کوتاه کنید و مدام شانه بزنید و همیشه از آن مواظبت کنید.
  • با استفاده از کرم های مخصوص تقویت و درمان موها، موهای خود را براق و مرطوب نگه دارید.
  • اگر موهای تان را رنگ کرده اید همیشه حواستان باشد که ریشه هایی که بلند می شود را دوباره رنگ کنید. چون اگر این کار را نکنید موهای شما زشت دیده می شود.
  • بگذارید موهای تان بلند شود. زیرا موی بلند همیشه جذاب تر و زیباتر است.
  • هر چند وقت یک بار مدل موی خود را عوض کنید. اغییر مدل مو باعث فریبنده تر شدن چهره شما می شود.

    موهای زیبا

    موهای زیبا

به خاطر بعضی دلایل موهای سرتان کدر، کم پشت، شکننده و دچار ریزش می شود. برخی از آن ها ارثی می باشد و بعضی هایشان هم بهخاطر استفاده از یک محصول بی کیفیت و تغذیه نا مناسب دچار این مشکلات می شود. ولی ما بعضی اوقات بدون داشتن اطلاعات و نکردن توجه به این نکات با موی خود کاری می کنیم که بیشتر از قبل مورد آسیب قرار می گیرد. این را به خاطر داشته باشید که شانه کردن مو از ریشه تا نوک مو آن هم وقتی که خیس است کار اشتباهی است.

شامپو کردن روزانه

مو وقتی به بهترین حالت و شرایط خود می رسد که چربی های طبیعی پوست به نوک موها رسیده باشند. به همین جهت ما به شما توصیه می کنیم که موهای خود را یک روز در میان و نهایتاً هر دو روز شامپو بزنید.

موهای بلندتان را در یک نقطه خاص جمع کنید

کسانی که به بستن مو با یک کش به شکل دم اسبی در پشت سر عادت دارند باید بیشتر مراقب باشند. زیرا موهای شما در کش مو گیر می کند و باعث می شود که شکننده یا کنده شوند. پس برای اینکه از خالی شدن بعضی قسمت های مو جلوگیری کنید بهتر است هر بار که موهای خود را می بندید کمی بالاتر و دفعه بعد کمی پایین تر باشد. استفاده از کش های کلفت حوله یا پارچه ای تأثیر بسزایی در کاهش این حالت دارد.

شانه کردن موی خیس از ریشه تا نوک مو

اگر موهای خود را وقتی که خیس است شانه کنید خیلی بهتر از برس کشیدن آن ها است. ولی اگر موهای خود را برای باز کردن گره آن ها به زور بکشید باعث می شود که نوک موها کنده، ساقه مو شکسته و ریشه مو ضعیف شود. اگر موهای تان زیاد گره می خورد بهتر است مقداری نرم کننده به ساقه موها بزنید. آب اضافه مو را خشک کنید و از وسطای مو تا سر موها به چند دسته کوچک تقسیم کنید و شانه بزنید تا گره ها باز شوند و بتوانید از ریشه تا نوک مو را به آسانی شانه کنید.

براق کردن موها با کشیدن زیاد برس بر روی آن ها

موهای زیبا

موهای زیبا

در مطالب قدیمی زیبایی، برای اینکه موها را براق کنند این پیشنهاد را می دادند: «موهای خود را در مدت زمان 20 دقیقه الی نیم ساعت و هر دسته از مو را 15 تا 20 بار برس بکشید». ولی برای جابه جایی چربی طبیعی موها از ریشه به سمت نوک آن ها فقط کشیدن چند بار پشت سر هم برس بر روی مو کافی می باشد و اگر بیشتر از این بکشید موهای تان آسیب می بیند.

سشوار کسیدن موهایی که کاملاً خشک نشده اند

با این کار نه فقط نمی توانید به موها مدل بدهید، بلکه آسیب فراوانی به مو می رسانید. از سشوار برای خشک کردن موها و مدل دادن به آن ها استفاده می شود. البته موها باید نمدار باشد نه خیس و حداکثر باید 20 دقیقه طول بکشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *