#


زیبایی چهره با هاشور ابرو

هاشور ابرو
17 ژوئن 2017 بدون نظر 2891 بازدید

زیبایی چهره با هاشور ابرو

زیبایی چهره با هاشور ابرو

برای آنکه بتوانید زیبایی وسلامت ابروی خود را تضمین کنید باید کار هاشور ابروی خود رابه یک آرایشگر متبحر بسپارید.در دوران جدید یکی از کارهایی که به شدت مورد علاقه وپسند خانم ها ودختران جوان قرار دارد هاشورابرو می باشد که بخاطر زیباتر شدن چهره خود آن را انجام می دهند.اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به هاشور ابرو علاقه مندید این مطلب را تا انتها بخوانید.

هاشور چیست؟

هاشوردراصل به معنی تزریق رنگ درفاصله بین لایه رویی پوست ولایه زیرین آن است که باعث میشود آن قسمت از ابرو که میخواهیم رنگ آمیزی شود.هاشور تفاوت عمده با تاتوی سنتی دارد ویکی از این تفاوت ها دستگاه هاشور می باشد.درحال حاضر از دستگاه هایی برای هاشور استفاده می شود که مابین اجزای ثابت و اجزای یکبارمصرف آن هیچ گونه ارتباط وعقب گردی وجود ندارد وتضمین میکند که هیچ گونه بیماری ای از فردی به فرد دیگر منتقل نمی گردد.

یکی از مهمترین قسمت هایی که کیفیت دستگاه های هاشور را تضمین میکند سوزن آن است.کارتریج  دستگاه های هاشور یکبار مصرف بوده وبه جای سوزن های یکبار مصرفی که در روش های سنتی تاتو استفاده می شوند به کار رفته وبا وجود داشتن سیستم بسته خود از بازگشت خون و منتقل شدن ترشحات از یک شخص به شخصی دیگر جلوگیری می کند. سوزن هایی که درکارتریج های هاشور به کار می رود استاندارد بوده و با تیزی ای که دارند کم ترین تخریب رادر بافت داشته ورنک دانه هارا بسیار خوب و مناسب درقسمت های مورد نظر خواهند کاشت.

تاثیر بسزای رنگ در هاشور ابرو

درکار هاشور باید درمورد رنگ انتخابی دقت فراوانی داشت؛چرا که استفاده از رنگ هایی که درتولید آنها نکات بهداشتی رعایت نشده باشد می تئاند سلامتی افراد رابه مخاطره بیاندازد.برای اینکه مطمئن شویم رنگ انتخابی هیچ حساسیتی را درفرد به وجود نمی آورد به طور تقریبی یک هفته پیش از کار عمل هاشور تست های حساسیتی بر روی فرد انجام میشود تا مشخص شود که آیا رنگدانه باعث بروز واکنش ناخواسته میگردد یانه؟ برای مشخص شدن نتیجه به میزان اندکی از رنگدانه موجود و مورد نظر را به پوست فرد تزریق میکنند واگر فرد هیچ گونه حساسیتی به رنگدانه نشان نداد کارتزریق رنگ وهاشور انجام میگردد.

حفظ بهداشت ابرو با رعایت این نکات

اگر قصد ایجاد تغیراتی شگرف رادرچهره وظاهر خود دارید کافی است که تغییری اندک در ابروهای خود به وجود بیاورید وبا زیبایی اندکی که به ابروی خود میدهید چهره ای بی نظیر نیز برای خود خواهید ساخت. شکلی که یک ابرو دارد می تواند جلوه ای زیبا به یک فرد داده ویا حتی جلوه آن را ازبین نیز ببرد،بنابراین دقت فراوانی درظاهر ابروی خود داشته باشید.سعی کنید هرگز به ابروهای خود تیغ نزنید چرا که باعث می شود هم ابروها زودتر دربیاید وهم اینکه تارهای ابرو کلفت ترو شکننده تر گردیده وموهای زیر پوستی بیشتر از حدمعمول رشد کرده وزیاد خواهد شد.

هاشور ابرو

هاشور ابرو

از سوی دیگر تیغ زدن ابروها باعث می شود که رشد ابروها درخلاف جهت ابروها باشد وبه مرور زمان جهت رشد وقرارگیری ابروها به سمت پائین تغییر جهت پیدا کند ودیگر به شکل اولیه خود که به سمت بالا شانه میشد نباشد.درمورد ابروهایی که هاشور شده اند تارهای موی ابرو را درهمان جهتی که هستند تمیز نمایید وبرای اینکه ابروهاییمنظم داشته باشید هرگز آنها را به سمت پائین نکشید تا ریشه دربیایند.

ابروهایی را که بلند شده اند به سمت بالا با برس ابرو شانه کنید وبا یک قیچی تیز که مخصوص ابرو میباشد آنها را کوتاه کنید.این کار کمک میکند که با هاشوری که ابروهایتان دارد پروتمیز ومنظم دیده شود وهمین امر درداشتن ظاهری زیبا برای شما بسیار موثر وکمک کننده می باشد. درضمن درمورد ابروهایی که هاشور شده اند هرگز زیر ابرو را زیاداز حد برندارید چراکه موجب داشتن ظاهری عجیب درشما می گردد.

افرادی که ابروهای نازکی دارند ومیخواهند ابروهایی پرپشت داشته وزیباتر به نظر برسند می توانند از هاشورابرو استفاده کنند؛آ دسته از افرادی که دارای ابروهایی توخالی هستند وکل روزرا مجبورند بامداد ابرو سپری کرده وابروهای خود را پرپشت نشان دهند می توانند از روش هاشور ابرو نیز بهره بگیرند.این روش از سوی کارشناسان ازمن بپرس برای آن دسته از افرادی که دچار تصادف و یا سوختگی شده اند توصیه میشود.

مدت زمان دوام هاشور ابرو

تمام افرادی که کار هاشور را انجام میدهند میدانند که ماندگاری آن حداقل به دوسال میرسد ولی با تمام اینها باید هر شش ماه یکبار آن را ترمیم کرد ومجدد کمی رنگ دانه به ابرو ها تزریق کرد

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *