#


پوستی زیبا و شفاف با ماسک های میوه ای

ماسک میوه ای
12 ژوئن 2017 بدون نظر 647 بازدید

پوستی زیبا و شفاف با ماسک های میوه ای

پوستی زیبا و شفاف با ماسک های میوه ای

همه ما دوست داریم چهره ای جوان به همراه پوستی شاداب و سالم داشته باشیم و شما می توانید برای رسیدن به این هدف بدون صرف کردن هزینه های گزاف پوست خود را به طور طبیعی جوان سازید . ما امروز قصد داریم چند ماسک را که برای تقویت و شادابی پوست شما مؤثر است توصیه کنیم .

ماسک میوه ای

ماسک میوه ای

ماسک میوه ای انبه

برای تهیه این ماسک به چند تکه انبه و مقداری شیر نیاز دارید . تکه های انبه را به خوبی له کنید و سپس شیر را به آن اضافه کنید و به شکل یک خمیر سفت در بیاورید . دقت کنید شیر را کم کم اضافه کنید که خمیر سفت شود تا زمانی که روی پوست صورت قرار می گیرد نریزد . این ماسک میوه ای برای به دست آوردن پوست سفت و نرم بسیار مؤثر و مفید خواهد بود .

ماسک میوه ای توت فرنگی

شما می توانید توت فرنگی ها را به طور مسقیم روی صورت خود قرار دهید و یا از آن یک ماسک میوه ای مؤثر تهیه کنید و بر روی پوست خود استفاده کنید . آنتی اکسیدان های موجود در توت فرنگی پوست را جوان و سالم نگاه می دارد و پوستی شاداب و جذاب به شما می بخشد .

ماسک میوه ای خیار

شما می توانید خیار را به قطعات کوچکی خرد کرده و بر روی پوست صورت خود مورد استفاده قرار دهید و یا می توانید آن ها به صورت خمیر در آورده و همچون کرم از آن استفاده کنید . خیار یکی از بهترین راه های طبیعی برای درمان پوست های خشک و حساس می باشد .

ماسک میوه ای سیب

اگر از نعمت داشتن پوستی نرمال برخوردار هستید پس خیلی جای نگرانی نیست ، شما می توانید از ماسک سیب روی پوست خود استفاده کنید تا آن را همچنان نرمال نگه داشته و درخشندگی بیشتری به پوست شما خواهد داد و به خاطر ویتامین هایی که دارد بسیار مؤثر و مفید برای پوست لطیف شما خواهد بود .

ماسک هلو و شیر برای پوست های سفت تر

ماسک میوه ای

ماسک میوه ای

هلوها را له کرده و با شیر مخلوط کنید تا به صورت یک خمیر سفت در بیاید و در دوره های منظم آن را روی پوست خود قرار دهید تا پوست خود را سفت تر کنید . پس از آن می توانید پوست صورت خود را از پایین به بالا ماساژ داده تا موجب کشیدگی و چروک پوست شما نشود .

ماسک های میوه ای یکی از کم هزینه ترین انواع ماسک های زیبایی هستند که می توانند صورت را جوان تر از پیش نشان دهند . بهترین نکته ای که در آن ها وجود دارد این است که این ماسک ها هیچ گونه عوارض جانبی و احتمالی که در ماسک های زیبایی مورد استفاده در سالن های زیبایی وجود دارد را ندارند و کاملاً طبیعی و مؤثر می باشند .

ماسک میوه ای هندوانه

هندوانه نیز جزو میوه هایی است که ماسک های تهیه شده از آن می تواند در زیبایی و شادابی و جوانی پوست شما بسیار مؤثر باشد . از آنجایی که آنتی اکسیدان فراوان و ویتامین های A  و  C در این میوه به وفور وجود دارد یکی از گزینه های سالم و بسیار مفید برای مراقبت و جوان سازی پوست است .

دو فنجان هندوانه را داخل کاسه ریخته و با استفاده از چنگال آن را خوب له کنید . دراز کشیده و آن را روی پوست تمیز خود بگذارید و اجازه دهید 10 دقیقه روی پوست باقی بماند . به صورت حرکت دورانی به آرامی سراسر پوست را با آن تمیز کنید . اسیدهای طبیعی که در هندوانه وجود دارد علاوه بر پاک کنندگی پوست قادر به لایه برداری نیز می باشند . پس از آن می توانید ماسک را با آب سرد آبکشی نمایید .

به اندازه یک دوم فنجان هندوانه بدون هسته را به همراه یک چهارم فنجان انبه و یک دوم فنجان موز و دو چهارم قاضی چایخوری شیر خالص که چربی یا آب گرفته نشده باشد خوب در کاسهای مخلوط کنید تا به شکل خمیر در بیاید . برای این کار می توانید از مخلوط کن نیز استفاده کنید ولی نباید آن را زیاد با هم میکس کنید تا جایی که تبدیل به آب روان بشوند . اگر خمیر درست شده بیش از سفت بود می توانید شیر بیشتر و اگر خیلی رقیق بود میتوانید موز بیشتری به آن بیافرایید . یک لایه نازک از آن را بر روی پوست صورت خود گذاشته و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب سرد بشویید . این ماسک به عنوان یک ماسک مرطوب کننده بسیار مؤثر ومفید می باشد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *