#


قوانین طلایی رنگ کردن مو

رنگ موی طلایی
10 ژوئن 2017 بدون نظر 679 بازدید

قوانین طلایی رنگ کردن مو

قوانین طلایی رنگ کردن مو

اغلب خانم ها علاقه شدیدی به رنگ کردن مو دارند و دوست دارند که رنگ مویشان دوام و درخشندگی داشته باشد ولی اکثراً نمی دانند چه کاری باید انجام دهند ؟ ما چند قانون مهم و کلیدی را برای شما فراهم کرده ایم تا به وسیله رعایت آن ها بتوانید از نتیجه ی کار خود رضایت کامل را کسب کنید .

درست انتخاب کنید

در ابتدای امر این موضوع را در نظر داشته باشید که قعطاً یک آرایشگر بسیار بهتر از شما کار رنگ آمیزی را انجام خواهد داد اما اصول پایه رنگ آمیزی یکی می باشد و شما نیز به تنهایی می توانید این کار را در منزل انجام دهید به شرط آن که در انتخاب رنگ موی مناسب دقت کافی داشته باشید .

رنگ های دائمی و موقتی را بشناسید

رنگ هایی که دائمی هستند رنگ طبیعی پیگمن های مو را کاملاً تغییر داده و مدت دوام آن ها دو ما می باشد . ریشه های مو را نیز باید هر پنج هفته یکبار رنگ آمیزی کرد . برای رنگ هایی که دائمی هستند باید از اکسیدان و پودر دکلره استفاده کرد . رنگ های موقتی اغلب به شکل ژل و کف و یا شامپو می باشند و هیچ نیازی به اکسیدان ندارند . این رنگ ها پس از شش تا هفت بار شست وشو با شامپو از بین رفته و از روی مو پاک می شوند .

رنگ مناسب را انتخاب کنید

در انتخاب رنگ مو باید آن را بر اساس رنگ چهره و رنگ اصلی مو برگزید . به عنوان مثال اگر موهای شما قهوه ای تیره باشد هرگز نباید از رنگ بلوند خیلی روشن استفاده کنید و یا اگر دارای صورت رنگ پریدها ی هستید و موهای خرمایی روشن دارید بهتر است از رنگ های مسی و کرم برای زیباتر جلوه کردن صورتتان استفاده کنید . پس برای داشتن رنگ مویی زیبا در انتخاب رنگ مو دقت کافی داشته باشید .

رنگ موی طلایی

رنگ موی طلایی

دستورالعمل داخل جعبه رنگ را بخوانید

همیشه 48 ساعت قبل از آغاز رنگ آمیزی وقداری از رنگ را پشت گوش خود بزنید تا اطمینان پیدا کنید که نسبت به رنگ آلرژی و حساسیت ندارید . پس از آن دستورالعمل داخل جعبه رنگ را به طور کامل بخوانید و اجرا کنید . به مدت زمان مکث رنگ روی مو و مقدار اکسیدان مورد نیاز در دستورالعمل نوشته شده احترام گذاشته و حتما ً در هنگام رنگ آمیزی موها از دستکش استفاده کنید .

مراقب موهای سفید خود باشید

اگرنصف موهای شما سفید شد هباشد نمی توانید از رنگ های موقتی و فانتزی استفاده کنید . تنها رنگ موهای دائمی و اصلی هستند که باعث می شوند سفیدی موهای شما پوشانده شود .

در صورت نیاز از یک آرایشگر کمک بخواهید

برای اینکه رنگ مناسبی داشته باشید و یا برای به دست آوردن بعضی رنگ ها همچون اکواژ یا مسی بر روی موهای تیره ، باید از مواد دکلره استفاده نمایید . پیشنهاد ما به شما این است که هرگز این کار را به تنهایی انجام ندهید و حتماً از یک آرایشگر ماهر کمک بگیرید .

فاصله های زمانی را در رنگ کردن مو رعایت کنید

هیچ فرقی ندارد که از رنگ موهای دائمی استفاده می کنید و یا رنگ موهای موقتی در هر صورت باید فاصله زمان شش هفته تا دو ماه را بین دفعات رنگ آمیزی رعایت کنید . اگر موهای خود را پشت سرهم رنگ کنید با خیال اینکه رنگ آن ها شفاف تر و زیباتر شود متأسفانه تنها موهای خود را از بین می برید . در صورتی که موهایتان دچار آسیب شود تنها دو راه حل دارید : اول اینکه صبر کنید تا مو رشد کرده و موهای رنگ شده و آسیب دیده را کوتاه کنید و راه حل دوم اینکه نزد یک آرایشگر حرفه ای بروید تا به شما کک کند .

مواظب حنا باشید

پیگمنت ها و رنگ دانه های طبیعی مو ، موجب درخشش مو می شوند و جلوی صدمات خارجی را خواهد گرفت . حنا قدرت پوشش دهی فوق العاده ای دارد ولی در صورتی که مو آسیب ببیند یا رنگ مورد دلخواه به دست نیاید کاری نمی توان کرد حتی نمی توان روی آن را یک رنگ دائمی گذاشت . در این صورت است که باید به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید تا با مواد دکوپاژ که یک دکلره قوی است رنگ را از روی موهای شما پاک کند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *