#


چطور با آرایش جوان تر بنظر برسیم؟

11 می 2017 بدون نظر 1021 بازدید

چطور با آرایش جوان تر بنظر برسیم؟

چطور با آرایش جوان تر بنظر برسیم؟

شاید شما نیز جزو خانم هایی باشید که تصور میکنند هرچه سن شان بالاتر برود باید بیشتر آرایش کنند تا جوان‌تر به نظر برسند در حالیکه اینطور نیست. مثلا خیلی از خانم ها به این نکته توجه نمیکنند که گذاشتن لایه ضخیم از کرم پودر و پن کیک روی پوست آنرا پیرتر نشان نشان خواهد داد و باید به جای این کار یک لایه نازک کرم پودر یا فقط مرطوب کننده و پن کیک استفاده شود.

پوست با آرایش کمتر جوان تر و شاداب تر دیده می شود.پس باید به جای اینکه مدام پوست تان را با لایه های فراوان کانسیلر و کرم پودر و پنکیک خفه کنید از این حقه ها استفاده کنید:کمی مرطوب کننده با کرم پودرتان ترکیب کنید تا از جمع شدن آن در لابلای خطوط صورتتان جلوگیری کنید.و برای پوشاندن جوش ها و لکه های صورتتان هم از لوازم آرایش با پایه معدنی استفاده کنید. این لوازم پوشانندگی بسیار عالی ای دارند و بسیار طبیعی جلوه می کنند.هیچگاه فراموش نکنید که استفاده از کرم پودر با ضخامت زیاد باعث ایجادخط و خطوطی روی صورت می شود و درخشندگی پوست را کم کند. بنابراین شما میتوانید فقط در قسمت‌هایی که لازم است از آن استفاده کنید تا رنگ شفاف صورت حفظ شود.

  کشیدن خط چشم های خیلی کشیده

چشم های کشیده جذاب هستند اما به شرطی که زیادی کشیده نشوند. اگر تازه کار هستید از مداد استفاده کنید. خط چشم مایع تمیز تر از آب در می آید و شیک تر است، اما نیاز به مهارت دارد و باید بتوانید جلوی لرزش دستتان را نیز بگیرید. برای اینکه جوان تر به نظر بیایید یک خط از گوشه داخلی تا گوشه خارجی چشمتان بکشید و توجه داشته باشید که این خط روی ریشه مژه هایتان کشیده شود. زمانی که به گوشه خارجی رسیدید این خط را تا حدود نیم سانت رو به بالا ادامه دهید. توجه داشته باشید که هیچ گاه نباید طول خط چشمتان از طول ابرویتان بیشتر باشد.

استفاده از رنگ لب تیره و پررنگ

اگر رنگ پوست تان تیره است دور رژ لب های تیره را خط بکشید چون شمارا پیر نشان خواهند داد. رنگ تیره در رژ لب باعث می شود لب های تان کوچک تر به نظر برسد و برای بزرگ تر نشان دادن لب ها بهتر است از رنگ های روشن و درخشان استفاده کنید.

 

پایان دادن آرایش با پودر

پوست جوان نور را منعکس می کند و زدن پودر از انعکاس نور جلوگیری و خط و خطوط صورت را بیشتر نمایان می کند. اگر همیشه آخرین کاری که هنگام آرایش انجام می دهید پودر زدن است وقت آن رسیده که این عادت را ترک کنید.و از پودر فقط روی بینی و چانه استفاده کنید تا پوست تان جوان تر جلوه کند. خیلی از بانوان برای اینکه چین و چروک های دور چشم خود را بپوشانند از پن کیک استفاده می کنند.و این کار باعث می شود پستی بلندی های صورت بیشتر نمایان شود.

 

 

 

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *