#


نکات اصولی در آرایش عروس که باید مورد توجه قرار بگیرد

17 دسامبر 2018 بدون نظر 2285 بازدید

نکات اصولی در آرایش عروس که باید مورد توجه قرار بگیرد

نکات اصولی در آرایش عروس که باید مورد توجه قرار بگیرد

عروسی و پوشیدن لباس عروسی یکی از اتفاقات شیرینی است که در زندگی هر فردی پیش می آید. خانم های جوانی که قرار است به زودی مراسم عروسیشان برگزار شود باید درخصوص زیبایی خود دفت کافی داشته باشند. آرایشی که برای عروس انتخاب می شود می تواند زیبایی او را چندین برابر کرده و یا ظاهری زشت را ایجاد کند. برخی از عروس خانم ها همه چیز را به آرایشگر سپرده و از او میخواهند بهترین را انجام دهد. اگر شما نیز قرار است همه چیز را به آرایشگر خود بسپارید بد نیست درخصوص چند مورد اطلاع داشته باشید.

انجام آرایش پیش از عروسی

دست کم سه هفته پیش از مراسم عروسی خود نزد آرایشگر رفته و درخواست کنید مدلی را که برای روز عروسی انتخاب کرده درخصوص صورت شما انجام دهد. حدود سه تا پنج هفته می تواند بهترین زمان برای انجام این کار درنظر گرفته شود اما توجه داشته باشید که از این بیشتر نشود چرا که صورت در این مدت تغییراتی پیدا خواهد کرد و شاید در روز عروسی آرایش انتخاب شده زیبایی چندانی بر روی صورت شما نداشته باشد.

استفاده از اولین ها در روز تمرین

در روزی که پیش آرایشگر خود می روید تمام مواردی را که برای نخستین بار استفاده می شود را درنظر داشته باشید. به طور مثال اگر تمایل دارید در روز عروسی آرایش برنزه ای داشته باشید بهتر است که از آرایشگر خود درخواست کنید رنگ های مختلف آن را بر روی پوستتان امتحان کند. این کار باعث می شود تا بهترین کرم پودر انتخاب شده و از سازگاری آن با پوست خود اطمینان داشته باشید.

پوشیدن لباس سفید برای امتحان آرایش عروسی

در روزی که قرار است آرایش روز عروسی بر روی صورت تان استفاده شود بهتر است لباسی سفید بپوشید. این کار کمک می کند تا با همخوانی و هماهنگی آرایش و لباس عروسی خود اطمینان کسب کنید. درواقع توصیه می کنیم چند عکس بدون فلش نیز بگیرید تا هماهنگی بین لباس عروس و مدل آرایش تان را بهتر متوجه شوید.

نشان دادن عکس آرایشی

خانم های جوانی که تمایل دارند آرایشی زیبا و دل انگیز داشته باشند می توانند چند نمونه عکس با مدل آرایشی ای که پسندیده اند با خود همراه داشته و آن را به آرایشگرشان نشان دهند. امتحان کردن هرکدام از مدل های آرایشی بر روی صورت باعث می شود تا بهترین مدل انتخاب شده و فرد مطمئن شود که آیا آرایش مورد نظر در روز عروسی مناسب خواهد بود یا نه.

انتخاب آرایش جذاب و چشمگیر

درخصوص آرایشی که برای خود انتخاب می کنید باید درنظر داشته باشید که بی رنگ و مات نباشد. آرایشی که برای روز عروسی انتخاب می شود باید به گونه ای متضاد با لباس عروسی سفید باشد تا بتواند چهره ای جذاب و چشمگیر را از شما به نمایش بگذارد. لباس عروسی تفاوت بسیاری با لباس های روزمره دارد و آرایشی که انتخاب می کنید باید این تفاوت را به خوبی نشان دهد.

استفاده از مژه مصنوعی

از دیگر مواردی که باعث می شود چشم های شما جذابیت بیشتری داشته باشند استفاده از مژه مصنوعی است. البته باید از مژه هایی استفاده شود که ذوق زننده نبوده و بتواند چشمگیری چشم ها را به خوبی نشان دهد. انتخاب مژه هایی که دارای طول متفاوت هستند به عنوان بهترین گزینه درنظر گرفته می شوند. این کار باعث می شود چشم ها طبیعی تر دیده شده و مژه مصنوعی در بین مژه های طبیعی پخش شوند.

امتحان روش های جدید

اغلب افراد برای آرایش روز عروسی سعی می کنند از روش هایی استفاده کنند که پیش تر جوابدهی داشته است. این کار ایرادی ندارد اما برای اینکه متفاوت دیده شوید بهتر است روش هایی را امتحان کنید که مدرن بوده و پیش از آن هرگز استفاده نکرده اید. این احتمال را درنظر بگیرید که روش های جدید هماهنگی بیشتری با صورت شما داشته و تغییران اساسی را در چهره تان ایجاد خواهند کرد.

استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت بالا

آرایشی که در روز عروسی انتخاب می شود باید یک روز کامل بر روی صورت وجود داشته باشد به همین دلیل باید از آرایشگر خود درخواست کنید موادی را به کار بگیرد که کیفیت و ماندگاری بالایی دارند.

استفاده از آرایش هماهنگ با شرایط مختلف در عروسی

در روز عروسی فرد در موقعیت های گوناگون قرار می گیرد که این موضوع باید در انتخاب آرایش عروس نیز مورد توجه قرار بگیرد. آرایشی که برای این روز تعیین می شود باید به گونه ای هماهنگ با موقعیت های مختلف این روز باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم در روزی که آرایش امتحانی را بر روی صورت خود قرار می دهید آن را در نور آفتاب و نور اتاق امتحان کنید تا از زیبایی آن اطمینان به دست بیاورد.

عنوان کردن علایق شخصی به آرایشگر

علیرغم اینکه آرایشگری مطمئن را انتخاب می کنید اما باید از نظرات و علایق خود او را آگاه سازید. او هیچ اطلاعی از سلایق شخصی شما ندارد به همین دلیل شما باید تمام مواردی را که درنظر دارید به او بگوئید. باید عنوان کنید که چه نوع آرایشی را دوست دارید و تمایل دارید چه نوع آرایشی بر روی صورت شما امتحان نشود. به طور حتم هیچ عروسی تمایل ندارد از دیدن آرایش خود ناراضی باشد و خاطره ای نه چندان خوش را در روز عروسی به وجود بیاورد. به همین دلیل توصیه می کنیم تمایل مواردی را که مورد پسند و سلیقه تان است عنوان کنید تا بهترین کار بر روی صورت تان انجام شود.

عدم پیروی از مد

سعی کنید در آرایش روز عروسی خود از مد پیروی نکنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که عکس های عروسی تا لحظه پایانی عمر باقی مانده و این روز را برای شما تداعی خواهند کرد. بنابراین بهتر است درخصوص آرایش و لباس عروسی مواردی را انتخاب کنید که همیشه مد بوده و هرگز قدیمی و تکراری نخواهند شد. آرایش کلاسیک از جمله مواردی است که همواره جذاب به نظر می رسد و می تواند انتخابی ایده آل برای روز عروسی باشد. باید این موضوع را درنظر داشته باشید خط چشمی که الآن مد بوده و شما نیز از آن پیروی می کنید چند سال دیگر زیبایی روز اول خود را نداشته و چندان چشمگیر نخواهد بود.

استفاده از رژ لب های پررنگ

اغلب عروس ها تمایل دارند در روز عروسی ملوس و زیبا به نظر برسند اما گاهی براساس انتخاب غلط یک المان از زیبایی آن ها کاسته می شود. اگر قصد دارید زیبا دیده شوید کافی است در مورد تمام المان هایی که بر روی صورت تان اجرا می شود دقت کافی داشته باشید. استفاده از رژ لب پررنگ از مواردی است که باعث می شود در این روز به چشم بیایید. اگر تا کنون به سراغ استفاده از رژلب های مات و بی رنگ می رفتید حال زمان آن رسیده که رنگ های روشن تری مانند صورتی و قرمز را جایگزین رنگ هایی مانند قهوه ای کنید. این رنگ ها می توانند چشمگیری بیشتری داشته و در عکس بیشتر دیده خواهند شد و چهره ای جذاب را از شما ایجاد می کنند. علاوه براین رنگی کلاسیک بوده و می توانید اطمینان داشته باشید که هرگز از مد نخواهند افتاد.

نکته ای که در انتها باید به خاطر داشته باشید ایجاد هماهنگی بین رنگ پوست صورت و رنگ سایر قسمت های بدن است. به همین دلیل توصیه می کنیم از کرم پودری که درصورت استفاده شده برای گردن و شانه های خود استفاده کنید تا ظاهرتان طبیعی و بهتر به نظر برسد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *