#


اصولی که در جراحی بینی باید رعایت کرد

18 نوامبر 2018 بدون نظر 1927 بازدید

اصولی که در جراحی بینی باید رعایت کرد

نکات اصولی در جراحی بینی

در جراحی بینی عوامل متعددی وجود دارد که می تواند به موفق بودن عمل زیبایی کمک کند. یکی از مهم ترین این موارد نوع پوست بینی فرد است. بینی یکی از اعضای برجسته صورت به شمار می رود و در برخورد با دیگران این بخش بیشتر از دیگر اعضای چهره به چشم می خورد. بینی یکی از ملاک های مهم در زیبایی افراد به شمار می آید و اغلب افراد سعی دارند با انجام عمل جراحی بر روی آن نقص و ایراداتی که وجود دارد از بین ببرند تا زیباتر دیده شوند. جراحی بینی دارای اصولی است که اگر به درستی رعایت شود می تواند بهترین نتیجه را دربر داشته باشد.

قیمت های متنوع

یافتن پزشکی متبحر برای انجام عمل زیبایی بر روی بینی نخستین قدمی است که باید درنظر گرفته شود. گاهی اوقات هزینه ای که برای انجام جراحی بینی پرداخت می شود یکی از مهم ترین دلایل انتخاب پزشکی می شود اما گاهی نیز معرفی یک دوست می تواند این کار را انجام دهد. برخی از پزشکان می توانند جهت انجام جراحی زیبایی حدود 5 میلیون تومان پول دریافت کنند اما برخی دیگر ممکن است مبلغ15 میلیون را درنظر داشته باشند.

هراندازه که تجربه پزشکی در عمل جراحی زیبایی بیشتر باشد و از نام و آوازه بیشتری نیز برخوردار باشد می تواند هزینه بالاتری را برای این کار طلب کند. البته پزشکانی نیز وجود دارند که کار خوب و ایده آلی را با دریافت هزینه مناسب ارائه می دهند. بنابراین تجربه و سابقه کاری پزشک می تواند در خصوص قیمت جراحی بینی تاثیر داشته باشد.

جراحی بدون فصل

اغلب افرادی که تمایل دارند بینی خود را جراحی کنند این سوال را می پرسند که جراحی بینی در چه فصلی بهتر است انجام شود. برخی فصل تابستان را برای این کار مناسب می دانند اما برخی دیگر براین باورند که جراحی در فصل سرد می تواند بهترین نتیجه را دربرداشته باشد. براساس نظریاتی که از سوی پزشکان مطرح شده است هیچ فصل خاصی را نمی توان جهت انجام جراحی بر روی بینی درنظر گرفت. عمل زیبایی بر روی بینی در هر فصلی باید به صورت ویژه مراقبت شود و بیمار باید توجه کند که در طول دوران نقاهت به بیماری سرماخوردگی مبتلا نشود. بنابراین مراقبت های این دوران بیشترین اهمیت را دارد و فرد می تواند در هر فصلی عمل جراحی را برروی بینی خود انجام دهد.

بخش عمده ای از جراحی های بینی دلیل زیبایی دارند و تنها بخش کمی از افراد هستند که به دلیل درمانی این عمل را انجام می دهند. البته تمام افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی بر روی بینی را دارند باید بر روی راه هوایی بینی آن ها نیز توجه زیادی شود چراکه وجود هرگونه انحراف پس از عمل باعث می شود تا بیماران دچار مشکلات تنفسی شوند. تمام افرادی که در بینی خود انحراف کوچکی دارند با انجام عمل جراحی می توان آن را از بین برد و ظاهر بینی نیز بهتر می شود.

بینی گوشتی و یا بینی استخوانی

پوست بینی در موفقیت آمیز بودن عمل زیبایی نقش عمده ای دارد و اغلب افراد براین باور هستند که عمل جراحی بر روی بینی های گوشتی خوب نخواهد شد. دراینخصوص باید بگوئیم بله حق با این افراد است و اغلب عمل های زیبایی که بر روی بینی های گوشتی انجام می شود چندان موفقیت آمیز نیستند. درخصوص بینی های گوشتی مریض باید اطلاعات کامل را داشته باشد که چه انتظاراتی باید از بینی خود داشته باشد. این افراد همچون دیگر مراجعه کنندگانی که دارای بینی استخوانی هستند بینی خوب و خوش فرمی نخواهند داشت. درخصوص انجام عمل بر روی بینی های گوشتی راهکارهایی ارائه شده که عوارض کمتری به دنبال داشته باشند. البته ناگفته نماند نتیجه ای که به دست می آید نسبت به بینی اولیه بسیار بهتر است اما اغلب افراد انتظاراتی را دارند که دست یابی به آن کمی دور از ذهن است.

بینی طبیعی یا فانتزی

یکی از مهم ترین انتظاراتی که افراد از عمل زیبایی بر روی بینی خود دارند داشتن بینی ای طبیعی است. اغلب بیماران از پزشک خود انتظار دارند که بینی طبیعی را پس از عمل برای آن ها ایجاد کرده باشد که بادرنظر گرفتن فرم بینی آن ها کمی سخت است و گاهی اصلا امکان پذیر نیست. فردی که قصد دارد بینی خود را عمل کند باید به این نکته توجه داشته باشد که قصد دارد بینی او طبیعی شود و یا فانتزی. براساس اصلی که در کتاب جراحی عنوان شده بینی فرد نباید به صورت سرجیکال باشد و باید عمل جراحی به گونه ای صورت بگیرد که هیچ فردی نتواند عملی بودن آن را تشخیص دهد و در عین حال مشکلات آن نیز برطرف شده باشد. برخی از افراد تمایل دارند که بینی آن ها بیش از اندازه زاویه داشته باشد و یا سر آن به سمت بالا بوده و قوس زیادی نیز داشته باشد. این موارد از نظر علمی به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی رسد.

اغلب افرادی که می خواهند بینی خود را جراحی کنند بیشترین تاکید را بر روی طبیعی بودن آن دارند. برخی از آقایانی که در سال های جوانی اقدام به انجام عمل جراحی بر روی بینی خود کرده اند هیچ علاقه ای ندارند که فردی از آن سر دربیاورد. انجام عملی اینچنین حدود سه تا چهار ساعت به طول می انجامد که این در سخت ترین حالت آن است. البته در حالت عادی حدود یک تا یک و نیم ساعت برای انجام این عمل زیبایی زمان لازم است.

سن افراد در انجام عمل جراحی بینی بیشترین اهمیت را دارد و براساس توصیه پزشکان بهتر است افراد پیش از سن18 سالگی و یا در سال های میانسالی این عمل را انجام ندهند. البته در موارد استشنایی می توان این کار را انجام داد اما در حالت طبیعی توصیه نمی شود چرا که بینی ظاهر مناسبی پیدا نخواهد کرد. گاهی اوقات افراد عمل زیبایی را به دلیل رفع نقصی که در ظاهر آن ها وجود دارد انجام می دهند اما باید به موارد عنوان شده توجه کافی داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *