#


خانم هایی که موی بلوند دارند چگونه باید آرایش کنند؟

5 اکتبر 2018 بدون نظر 2535 بازدید

خانم هایی که موی بلوند دارند چگونه باید آرایش کنند؟

راهکارهایی برای آرایش خانم های دارای موی بلوند

زنانی که دارای موهای بلوند هستند و چشمان آن ها آبی می باشد، می توانند به کمک مقدار کمی آرایش بر زیبایی طبیعی شان اضافه کنند. ممکن است با خود فکر کنید که هر قدر رنگ آرایش آن ها طبیعی تر باشد بهتر به نظر می آیند، اشتباه نکنید. دقیقاً برعکس، آن ها می بایست با اضافه کردن رنگ به صورت خود تنوع و زیبایی بیشتر دهند. اگر تمایل دارید بدانید که کدام مدل از آرایش برای موهای بلوند و چشم های آبی مناسب تر است، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

سایه چشم

سایه چشم متالیک نخستین و مهم ترین انتخاب خانم هایی است که رنگ موهای بلوند دارند. چنانچه شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که موهای بلوند ولی پوستی با تن گرم دارید، استفاده از رنگ های تیره تر و گرم تر متالیک نظیر نارنجی، مسی و برنزه را به شما پیشنهاد می کنیم. ولی اگر رنگ پوست تان روشن است، رنگ های جواهرات مثل صورتی کمرنگ، بنفش یا آبی آسمانی برای شما مناسب خواهد بود.

از آن جا که موهایی با رنگ روشن و بلوند دارید، می توانید با اضافه نمودن رنگ به چمشمان خود تمرکز را از مو به صورت تان منتقل کنید.

خط چشم

خط چشم، چشمان تان را از حالت بی روح در می آورد ولی برای استفاده روزانه، مناسب تر است که از خط چشم با رنگ مشکی استفاده نکنید، به این دلیل که در تضاد با رنگ روشن موهای تان زیبا به نظر نمی آید. از خط چشم قهوه ای به جای آن استفاده نمایید تا در کنار هماهنگی با رنگ موهای تان، چهره شما زیباتر به نظر بیاید.

کرم پودر

کرم پودر با تن هلویی و صورتی برای خانم هایی که دارای رنگ موی بلوند سرد و رنگ پوست روشن می باشند مناسب تر است، ولی برای خانم هایی که رنگ موهای آن ها گرم تر است و پوست شان تیره تر می باشد، تن های بژ کرم پودر انتخاب مناسب تری خواهد بود.

هر چند در زمان انتخاب کرم پودر باید به فرمول آن هم توجه نمایید. اگر پوست تان روغنی می باشد، باید از کرم پودرهای بدون روغن استفاده نمایید و برعکس، اگر دارای پوست خشکی هستید، کرم پودری که استفاده می کنید باید روغنی باشد.

لب ها

شما قادر هستید هر رنگ رژی را که علاقه دارید، انتخاب نمایید، به این دلیل که خانم هایی که موهای بلوند و چشمان آبی دارند، با هر رنگ رژی زیبا دیده می شوند. هر چند رنگ های قرمز، صورتی و گلبهی از مناسب ترین انتخاب ها برای این افراد خواهد بود. اگر دارای پوستی روشن و بی روح هستید، رنگ های صورتی و قرمز و چنانچه پوست شما تیره تر می باشد، رنگ های هلویی و گلبهی انتخاب های بهتری برای شما خواهد بود.

رژ گونه

زیاد اهمیت ندارد که تن پوست صورت شما چه رنگی دارد، مناسب ترین رنگ رژ گونه برای کسانی که موهای بلوندی دارند، هلویی و صورتی است.

هر چند خانم هایی که پوست آن ها برنزه است، بهتر است که از رنگ های روشن برای پیشانی، گونه ها، چانه و بینی خود استفاده نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *