#


به قتل رسیدن ملکه زیبایی عراق

3 اکتبر 2018 بدون نظر 2045 بازدید

به قتل رسیدن ملکه زیبایی عراق

تاره فارس (ملکه زیبایی عراق) قربانی متحجران عراق شد

به قتل رسیدن تاره فارس ملکه زیبایی عراق و یکی از معروف ترین چهره ها و هنرمندانی که مردم عراق به خوبی او را می شناختند، عراق را در تعجب و حیرت فرو برد. بر اساس اخبار رسمی خبرگزاری ها این چهره معروف و شناخته شده عراق پنجشنبه شب در شهر بغداد با شلیک شش گلوله به قتل رسید.

تاره فارس که به دلیل پوسترهای جنجالی و خارج از قانونش در عراق خیلی سر و صدا به پا کرده بود، به دلیل همان عکس های قانون شکنانه هم خیلی محبوب بود و در پیج شخصی اینستاگرامش its.tarafares بیشتر از دو و نیم میلیون فالوور داشت.

او یکی از سرشناس ترین اینفلوئنسرهای جهان عرب به حساب می آمد و یکی از زنان اثرگذار در شبکه های اجتماعی بود. تاره فارس متولد ۱۰ ژانویه ۱۹۹۶ در کشور امارات بود. او کار خود را با گذاشتن سلفی هایی از خود در پیج اینستاگرام و سپس با روی آوردن به فعالیت فشن و مدلینگ در اینستاگرام، آغاز کرد که موفق شد به رقمی معادل بیشتر از دو و نیم میلیون دنبال کننده برسد.

همین عکس های هنجارشکنانه و دارای مغایرت با فرهنگ مردم عراق اجازه نداد تا عمر او از بیست و یک سال بالاتر رود و قربانی مردم افراطی عراق شد، گروهی که وی را در خودروی شخصی اش به رگبار بستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *