#


آرایش اسموکی برای مدل های مختلف چشم

18 آگوست 2018 بدون نظر 3577 بازدید

آرایش اسموکی برای مدل های مختلف چشم

انواع فرم چشم و بهترین آرایش اسموکی برای آن ها

فرم چشم ها در دنیای آرایش اسموکی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. زمانی این امکان وجود دارد که می توانید خصوصیات زیبای خود را زیباتر نشان دهید نمی توانید بدون در نظر گرفتن فرم چشم های تان آن ها را آرایش کنید. هر مدل چشمی نحوه آرایش مخصوص خود را دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

چشم های نزدیک به هم

برای این مدل چشم ها هدفی که از آرایش اسموکی می توان داشت این است که چشم ها را از یکدیگر بافاصله نشان دهیم. بنابراین باید برای بخش های داخلی پلک ها سایه های رنگ روشن به کار ببرید و در بخش های خارجی پلک از سایه های تیره تر استفاده کنید. پلک را به سه قسمت تقسیم نمایید. در آغاز سایه پایه را بر روی تمام پلک بزنید و بیشتر بر روی بخش داخلی پلک تمرکز داشته باشید. پس از آن در بخش میانی پلک از سایه رنگ متوسط استفاده کنید و در بخش خارجی پلک سایه تیره تر به کار ببرید. پس از آن سایه را کمی به بخش بیرون پخش نمایید تا حالت نزدیک بودن پلک ها را کمتر جلوه کند.

چشم های با فاصله

برای این مدل چشم ها درست برخلاف مورد قبلی هدف از آرایش کاهش فاصله چشم ها می باشد. برای این کار باید سایه چشم را به طرف  بخش داخلی چشم ترکیب نمایید. روشن ترین رنگ سایه را به عنوان هایلایتر بر روی پلک و استخوان ابرو زده و پس از آن از گوشه خارجی چین پلک تا گوشه داخلی سایه رنگ متوسط استفاده کنید. در انتها در بالای خط مژه ها از سایه تیره تر استفاده نمایید و آن را به طرف بالا پخش کنید. پایین چشم ها و تا نزدیک گوشه داخلی چشم ها سایه مشکی به کار ببرید.

چشم های پفی

در چشم های مدل پفی بر روی چین پلک پوشیده شده است و چشم ها بسته تر جلوه می کند. کاری که در این مدل چشم ها نباید انجام داد استفاده از سایه تیره بر روی پلک ها می باشد چرا که پلک ها را سنگین تر جلوه می کند. ولی در مقابل باید از سایه رنگ متوسط مانند قهوه ای روشن به کار ببرید. از گوشه خارجی پلک کشیدن سایه را آغاز نمایید و تا بالا و بخش پف پلک ادامه دهید. پس از آن همان رنگ سایه را در قسمت خط مژه پایین چشم استفاده کنید.

در مرحله بعدی از سایه کانتور برای بالای سایه رنگ متوسط استفاده کنید تا عمق آرایش اسموکی افزایش یابد. در نتیجه گوشه داخلی خط مژه پایین و استخوان گونه را هایلایتر بزنید تا بین چشم ها و ابروها فاصله به وجود بیاید و چشم ها بازتر به نظر برسند.

چشم های برجسته

آرایش اسموکی بر روی چشم های برجسته به خاطر فضای بسیاری که بر روی پلک ها وجود دارد بی نظیرمی شود. بر روی تمام سطح پلک از سایه تیره استفاده کرده و سپس خط چشم پهن بکشید. بر روی استخوان گونه از هایلایتر استفاده نمایید. بر روی همه ی سطح پلک یک سایه طبیعی تر به کار ببرید. گوشه خارجی چشم ها سایه متوسط زده و در قسمت خط مژه بالا و پایین سایه تیره استفاده کنید. در پایان در قسمت وسط پلک سایه تیره بزنید و آن را پخش کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *